Працювала в 2 компаніях 1 рік 10 місяців
IT
3D Artist
Freelance
IT
1 рік
01.2025 - до теперішнього часу
— Створення та публікація асетів для Unity Asset Store
— Робота з моделюванням, текстуруванням та оптимізацією для ігрових рушіїв
— Самостійна розробка, маркетинг і управління продажами асетів
3D Artist
Factura
IT
10 місяців
01.2024 - 10.2024
-Створила понад 50 оптимізованих low-poly активів для гіперказуальних мобільних ігор.
-Розробила UV-карти та запікав текстури, щоб покращитивізуальну якість і зменшити використання пам’яті.
-Інтегрувала активи в Unity, забезпечуючи їхню сумісністьіз ігровою механікою.
-Співпрацювала із розробниками для доопрацювання активівта підтримки художньої узгодженості.
-Керувала завданнями проєкту за допомогою Trello, Dropbox і GitHub.
Ключова інформація
Я 3D-художник, працюю в Blender. Приймала участь у розробці mid-core, casual, та hyper-casual іграх в різних варіаціях для різних платформ, таких я к IOS, android, windows. Працювала в команді професіоналів, разом з розробниками та геймдизайнерами. Розумію цикл розробки гри від початку до кінця. Створювала повністю 3D графіку, починаючи від пошуку референсів до моделювання та редагування готових моделей.
Навчалась в 2 закладах
Відокремлений підрозділ "Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистецтв"
Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Миколаїв, 2021
Миколаївський коледж кулькури і мистецтв
Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Миколаїв, 2019
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Анастасія Олегівна
Анастасія Олегівна
3D Artist

Миколаїв
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота
Оновлено 2 дні тому