Працював в 4 компаніях 17 років 6 місяців
Фінансові послуги, Державний сектор, Промисловість та Виробництво
заступник начальника відділу по роботі з персоналом.
ТОВ «Центр Фінансових Рішень» (ТМ Кредит Маркет)
Фінансові послуги
6 місяців
11.2022 - 04.2023
Ведення кадрового діловодства в повному обсязі відповідно до КЗпП України (штат 1000 чол.)(робота в програмі 1С : Підприємство – ЗУП )• Оформлення прийому, переводу і звільнення працівників відповідно до КЗпП України.• Формування і ведення особистих справ співробітників.• Заповнення, облік, зберігання трудових книжок і вкладишів.• Ведення обліку щодо надання усіх видів відпусток працівникам, здійснення контролю над складанням і дотриманням графіків відпусток.• Облік листів непрацездатності співробітників, підрахунок трудового стажу.• Ведення табеля обліку робочого часу.• Ведення штатного розпису і наказів до нього.• Оформлення документів по пенсійному страхуванню, необхідних для призначення пенсій працівникам.• Видача довідок про трудову діяльність працівників.• Надання звітів у відповідні державні органи (ЦЗ, Статистика).
Завідувач канцелярії
ТОВ «Центр Фінансових Рішень» (ТМ Кредит Маркет)
Фінансові послуги
9 років 6 місяців
06.2013 - 11.2022
? Ведення електронного документообігу компанії («Вчасно»).
? Робота з вхідною та вихідною поштою (взаємодія з кур'єрськими службами відправки пошти (Нова пошта, кур'єрська доставка, Укрпошта)).
? Контроль за правильністю оформлення вихідних документів.
? Контроль своєчасного виконання та відправки документів.
? Консультація по телефону менеджерів, щодо вирішення проблем, які стосуються зарплатного проекту, перевипуску карток та ін.
? Оформлення довіреностей працівникам.
? Виконання копіювально-розмножувальних робіт, сканування документів.
? Робота з міні-АТС.
? Участь в організації та проведенні корпоративних заходів.
? Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, замовлення канцтоварів).
? Контроль за дотримання чистоти в офісі.
Діловод
ДП «Конструкторське бюро «Артилерійське озброєння» (КБАО)
Державний сектор
6 місяців
01.2013 - 06.2013
секретар підприємства (з виконанням обов'язків кадровика, чисельність штату більше 250 чол.).
ПрАТ «Кордон Авіа Сервіс»
Промисловість та Виробництво
7 років 3 місяці
11.2005 - 01.2013
— ведення кадрового діловодства в повному обсязі;
— ведення ділового листування;
— робота з кореспонденцією;
— прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
— виконання доручень керівника та головного бухгалтера;
— ведення електронного документообігу.
— робота з оргтехнікою, міні АТС;
— робота з кур’єрськими службами;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;— прийом заявок по телефону;
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— складання договорів по шаблонах;
? замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників;
— контроль чистоти і порядку в офісі.
Ключова інформація
Навчався в 1 закладі
Незакінчена вища, Київський педагогічний коледж при КНУ ім. Т.Г.Шевченка.
Спеціальність: соціальний педагог, психолог.
Київ, 1997
Курси, тренінги, сертифікати
НЦ "ДАНКО" Кадрова справа + 1С Зарплата та управлiння персоналом 8.3
Додаткова інформація
Особисті якості
Зібраність, уважність, пунктуальність, здатність до навчання, працездатність, цілеспрямованість, висока ступінь відповідальності. Комунікабельна, неконфлiктна, акуратна, маю організаторські здібності. Вміння працювати з великим обсягом інформації.
Олена Миколаївна
Олена Миколаївна
Інспектор з кадрів

Київ
повна зайнятість
Оновлено 2 роки тому