Працював в 4 компаніях   17 років 6 місяців

Фінансові послуги, Державний сектор, Промисловість та Виробництво

заступник начальника відділу по роботі з персоналом.

ТОВ «Центр Фінансових Рішень» (ТМ Кредит Маркет)

Фінансові послуги

6 місяців

11.2022 - 04.2023

Ведення кадрового діловодства в повному обсязі відповідно до КЗпП України (штат 1000 чол.)(робота в програмі 1С : Підприємство – ЗУП )• Оформлення прийому, переводу і звільнення працівників відповідно до КЗпП України.• Формування і ведення особистих справ співробітників.• Заповнення, облік, зберігання трудових книжок і вкладишів.• Ведення обліку щодо надання усіх видів відпусток працівникам, здійснення контролю над складанням і дотриманням графіків відпусток.• Облік листів непрацездатності співробітників, підрахунок трудового стажу.• Ведення табеля обліку робочого часу.• Ведення штатного розпису і наказів до нього.• Оформлення документів по пенсійному страхуванню, необхідних для призначення пенсій працівникам.• Видача довідок про трудову діяльність працівників.• Надання звітів у відповідні державні органи (ЦЗ, Статистика).

Завідувач канцелярії

ТОВ «Центр Фінансових Рішень» (ТМ Кредит Маркет)

Фінансові послуги

9 років 6 місяців

06.2013 - 11.2022

? Ведення електронного документообігу компанії («Вчасно»).

? Робота з вхідною та вихідною поштою (взаємодія з кур'єрськими службами відправки пошти (Нова пошта, кур'єрська доставка, Укрпошта)).

? Контроль за правильністю оформлення вихідних документів.

? Контроль своєчасного виконання та відправки документів.

? Консультація по телефону менеджерів, щодо вирішення проблем, які стосуються зарплатного проекту, перевипуску карток та ін.

? Оформлення довіреностей працівникам.

? Виконання копіювально-розмножувальних робіт, сканування документів.

? Робота з міні-АТС.

? Участь в організації та проведенні корпоративних заходів.

? Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, замовлення канцтоварів).

? Контроль за дотримання чистоти в офісі.

Діловод

ДП «Конструкторське бюро «Артилерійське озброєння» (КБАО)

Державний сектор

6 місяців

01.2013 - 06.2013

секретар підприємства (з виконанням обов'язків кадровика, чисельність штату більше 250 чол.).

ПрАТ «Кордон Авіа Сервіс»

Промисловість та Виробництво

7 років 3 місяці

11.2005 - 01.2013

— ведення кадрового діловодства в повному обсязі;

— ведення ділового листування;

— робота з кореспонденцією;

— прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;

— виконання доручень керівника та головного бухгалтера;

— ведення електронного документообігу.

— робота з оргтехнікою, міні АТС;

— робота з кур’єрськими службами;

— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;— прийом заявок по телефону;

— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;

— складання договорів по шаблонах;

? замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;

— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників;

— контроль чистоти і порядку в офісі.

Ключова інформація

  • MS Office
  • PowerPoint
  • 1С: 8.3
  • Навчався в 1 закладі

    Незакінчена вища, Київський педагогічний коледж при КНУ ім. Т.Г.Шевченка.

    Спеціальність: соціальний педагог, психолог.

    Київ, 1997

    Курси, тренінги, сертифікати

    НЦ "ДАНКО" Кадрова справа + 1С Зарплата та управлiння персоналом 8.3

    Київ, 2023

    Додаткова інформація

    Особисті якості

    Зібраність, уважність, пунктуальність, здатність до навчання, працездатність, цілеспрямованість, висока ступінь відповідальності. Комунікабельна, неконфлiктна, акуратна, маю організаторські здібності. Вміння працювати з великим обсягом інформації.

    Олена Миколаївна

    Інспектор з кадрів

    Київ

    18 000 грн

    50 років

    повна зайнятість

    Оновлено 2 роки тому