Працював в 4 компаніях   10 років 2 місяці

Державний сектор, АПК (Агропромисловий комплекс), Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Начальник відділу організаційної роботи

Північне міжобласне територіальне відділення антимонопольного комітету україни

Державний сектор

3 роки 4 місяці

06.2021 - до теперішнього часу

Керівництво діяльністю відділу , розподіл обов язків між працівниками , контроль за роботою відділу. забезпечення виконання покладених на відділ завдань щодо організаційного забезпечення відділення , зокрема планування , своєчасного збору і аналізу оперативної інформації та статистичної , аналітичної звітності про результати роботи відділення. - розроблення посадових інструкцій державних службовців відділу організаційної роботи ( загального відділу ) . - робота з електронними документами в системі електронного документообігу аскод , сев овв - підготовка та ведення засідань адміністративної колегії - організація нарад , прес - конференцій , брифінгів , круглих столів із залученням представників засобів масової інформації , суб'єктів господарювання , органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. - адміністрування офіційного сайту відділення - здійснює взаємодію з прес - службою антимонопольного комітету україни , виконавчих органів районних і міських рад області , офіційних обласних і районних інформаційних видань. - пошук та підготовка необхідних документів та матеріалів для роботи голови - рішення організаційних питань в межах своєї компетенції - складання планів , звітів про виконану роботу - виконання доручень керівника , в межах посадових обов язків

Економіст планування витрат

Тов "латагро"

АПК (Агропромисловий комплекс)

5 років 6 місяців

08.2008 - 02.2014

Правильність складання бізнес планів - здійснювали економічне планування та аналіз господарської діяльності підприємств - розробка і підготовка планів доходів і витрат - розробка економічних нормативів і розрахунків - розробка і ведення штатного розкладу - аналіз і складання статистичної інформації

Економіст з фінансової роботи

Тов бат "електронікс"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

10 місяців

09.2007 - 07.2008

Ревізії підконтрольних підприємств - первинна документація - обробка і ведення первинної документації , акти , рахунки , банківські виписки - фінансова звітність - акти виконаних робіт - виконання фінансового плану - окупність об'єктів і ін

Референт

Тов "феррекспо"

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 місяць

02.2007 - 03.2007

Прийом відвідувачів ведення діловодства ( реєстрація вхідної та вихідної документації ) планування робочого дня керівника - прийом телефонних дзвінків , що надходять керівнику - організація прийомів і нарад , замовлення готелів і авіаквитків ( для керівника , а також для всіх інших співробітників ) - забезпечення життєдіяльності офісу

Ключова інформація

• планування та оптимальна організація робочого процесу;

• міжособисте ділове спілкування;

• увага до різних аспектів і деталей;

• вміння аналізувати проблеми й ефективно шукати шляхи їх вирішення;

• акцентування професійної діяльності на проактивному підході.

• аналітичне мислення;

• здатність швидко навчатися і легко сприймати великі обсяги інформації;

Навчався в 3 закладах

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Правознавство Права

Київ, 2013

Національний аграрний університет

Економіка і підприємство- кваліфікація "Магістр з фінансів"

Київ, 2007

Національний університет біоресурсів і природокористування

Фінансів

Київ, 2006

Курси, тренінги, сертифікати

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Євгенія Вікторівна

Помічник керівника, діловод.

Вишгород

50 000 грн.

39 років

повна зайнятість

Оновлено 3 місяці тому