Працювала в 2 компаніях 15 років 10 місяців
Краса / Фітнес / Спорт, Торгівля роздрібна / Retail
Адміністратор
ТОВ "ЮВА-ТАЙ
Краса / Фітнес / Спорт
14 років 4 місяці
10.2007 - 02.2022
Робота з кліентами:Надання довідкової інформації, відповіді на телефонні дзвінки та електронні листи;Зустріч, комфортне розміщення у залі очікування та супровід до кабінету спеціаліста;Консультування про послуги салону та їх вартість, підтвердження запису по телефону;Прийом кореспонденції клієнтів, робота з кур'єрами.Оперативне вирішення питань;Запобігання та коректне вирішення скарг або проблем клієнтів.Організаційна робота:Формування графіка роботи спеціалістів;Контролює наявність усіх необхідних матеріалів та засобів у приймальні та кабінеті спеціаліста;Своєчасне інформування клієнтів про зміни у графіку роботи та ціни салону;Ведення документації;Касові операції;Ведення внутрішньої звітності салону.Забезпечення життєдіяльності салону:управління бюджетом для потреб салону;планування та здійснення закупівель канцтоварів, технічного оснащення салону, госп.товарів тощо;контроль справної роботи оргтехніки;забезпечення наявності медикаментів у аптечці;моніторинг постачальників, позицій, пошук нових та цікавих рішень;
Адміністратор магазину
ФОП Серьогіна Н.С.
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 4 місяці
12.2005 - 04.2007
Особисті якості
Відповідальність;висока працездатність;комунікабельність;стресостійкість;енергійність;не конфліктність;організованість;самостійність;організаторські здібності;здатність швидко навчатися;уважність;ініціативність;чесність;вміння працювати на результат,вміння працювати в команді та індивідуально,пунктуальність.
Керівництво персоналом торгового зала управління товарними запасами і асортиментом; аналіз продажів; організація роботи з викладення товарів , контроль і забезпечення якісного обслуговування відвідувачів.
Впевнений користувач ПК та офісних програм;
Навички управління людьми; Організаторські здібності;
Управління товарними запасами і асортиментом;
Навички складання графіків роботи співробітників торгового залу,
Досвід ведення касових, прибутково-видаткових документів;
Уміння мотивувати персонал;
Навички роботи з постачальниками, торговими представниками;
Уміння вирішувати конфліктні ситуації;
Навички спілкування з клієнтами;Навички роботи в програмі 1С
Ключова інформація
Комунікабельність, навички ділового спілкування та забезпечення життєдіяльності офісу; дисципліна та витримка,стресостійкість;любов до людей і бажання їм допомагати;швидкість реакції. Доброзичливість, гнучкість, організованість, відповідальність, самостійність, комунікабельність. Впевнений користувач ПК та офісних програм. Навички роботи в програмі 1С. Здатність швидко навчатися.
Навчалась в 1 закладі
Запорізька Державна Інженерна Академія
Охорона праці
Запоріжжя, 2008
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
вільно
Юлія Юріївна
Юлія Юріївна
Адміністратор
Запоріжжя
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: в офісі/на місці
Оновлено 2 тижні тому