Працювала в 6 компаніях   28 років 1 місяць

Охорона та Безпека, Інше, Торгівля роздрібна / Retail, Державний сектор, Банки

фахівець з оперативної роботи

ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг"

Охорона та Безпека

13 років 9 місяців

09.2010 - 06.2024

Профілактика та попередження фактів розкрадання ТМЦ, моніторинг та збір інформаціі , аналітика за подіями що відбуваються на підприємстві , які можуть спричинити незаплановані зупинки підприємства. Ініціювала та приймала участь у проведенні позапланових інвентиразаціях. Розглядала та відповідала на анонімні питання. Вєла діловодство у відділі: написання посадових інструкцій, наказів,  розпоряджень. Створила та вела облік , робила аналіз виявлених та попередженних порушень. Також облік робочого часу відділу. Складала усю звітності (недільну, помісячну, годову) до головного офісу. Готувала документи до відрядження( білети, бронювання номерів) . Працюю у програмі КИС, Персонал,  SAP(продуктив, облік робочого часу). Здійснювала контроль за трудовим колективом підприємства, згідно системи автоматичного підтвердження робочого часу у системі SAP(контроль та управління доступом)
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Інженер з організації та нормування праці

ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг

Інше

1 рік 5 місяців

05.2009 - 10.2010

Ведення табельного обліку працівників

інспектор секрітаріату

ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг

Інше

5 років 7 місяців

10.2001 - 05.2007

Діловодство, допомога в організації роботи заступника директора з соціальних та загальних питань.

єкономіст

Декоративні культури

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 11 місяців

01.1999 - 12.2001

Ведення фінансового обліку, розробка схем планування та бюджетування, аналіз діяльності підприємст
• Ціноутворення
• Планування

Бухгалтер

Міський центр зайнятості

Державний сектор

9 місяців

01.2001 - 10.2001

Ведення фінансової документації, складання звітів про доходи та витрати. Нарахування та видача заробітної плати, готувала та здавала звіти до податкової інспекції тафонди

фахівець

інвест Кривбасс" Цінні Папери"

Банки

5 років

07.1994 - 07.1999

Торгівля цінними паперами, приймання від населення приватизаційних майнових сертифікатів та розміщення їх у різні підприємства (приватизація майна), проводила збори акціонерів.

Ключова інформація

Сприймання нових задач охоче, розумію іх суть та пов'язані з ними проблеми та риски, орієнтуюсь в нових ситуаціях. Почуття відповідальності виявляю постійно. У прийнятті рішень самостійна, здатна аналізувати і прогнозувати події. Виконую завдання без сторонньої допомоги. Активна, цілеспрямована. Здатна реалізувати і підтримати нове у професійній сфері. За високі показники у виконанні виробничих завдань неодноразово отримувала подяки від керівництва департаменту безпеки, генерального директора ПАТ АрселорМіттал, голови комітету у справах сім'ї та молоді виконкому міськради, профсоюзу металургів та горняків України

Навчалась в 3 закладах

Інститут ділового адміністрування. Приватний навчальний заклад

економіка та підприємництво / фінансист

Кривий Ріг, 2001

Інститут ділового адміністрування. Приватний навчальний заклад

фінанси/ єкономіст

Кривий Ріг, 1994

Криворізький комерційний технікум

технологія приготування їжі та організацій громадянського харчування / кухар 4 розряду

Кривий Ріг, 1993

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Додаткова інформація

Особисті якості

Дисципліна, ініціативна, не конфліктна, не балакуча, маю творче відношення до справи, наполеглива. Здатна позитивно впливати на людей, легко навчаюсь, комунікабельна, маю аналітичне мислення. оперативна у прийнятті рішень. Досконало володію ,Excel 2007, Power Point 2007, Microsoft office word 2007, Outlook 2007, SAP продуктив( ведення табельного обліку)

Олена

Спеціаліст служби безпеки

Кривий Ріг

20 000 грн.

51 рік

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому