Працювала в 4 компаніях   18 років 9 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс), Промисловість та Виробництво, Транспорт та Логістика

заступник директора з фінансових питань

ТОВ "АГРІЛАБ"

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 6 місяців

07.2021 - 01.2024

Компанія "АГРІЛАБ" - це група компаній: ТОВ "АГРІЛАБ", ТОВ "АГРІСПЕЙС" та ТОВ "ЛАН-2015". ТОВ "АГРІЛАБ" - це міжнародна компанія з точного землеробства, що розробляє комплексні рішення для ефективності сільськогосподарських підприємств. Компанія активно працює з 2017 року, налічує близько 700 клієнтів, обстежила та праналізувала 2,1 млн.га земель. Обсяг виручки від основної діяльності (реалізація продукції на експорт та послуги з комплексної агро-діагностики землі) у довоєнний період складав понад 112 млн.грн. на рік. ТОВ "АГРІСПЕЙС" - компанія основним видом діяльності якої є послуги з вирощування с-г продукції на демо-полігонах підприємства з практичним використанням досвіду з агрохімічного аналізу землі. Обсяги виручки в довоєнний час становили близько 1,2 млн.грн. на рік. ТОВ "ЛАН-2015" - це сільськогосподарська діяльність з рослинництва банк землі складає 1300 га(вирощування с-г продукції, транспортні послуги та сушіння с_г продукції). Обсяг реалізації у довоєнної години складав 45 млн.грн.

Мої обов'язки:

1. Бюджетування та план-фактний аналіз групи з бізнес-процесів.2. Впровадження до бухгалтерської програми BAF комплексу «Казначейства» та «Обліку зерна».3. Складання, упорядкування та систематизація статей доходів/витрат за бізнес-процесами та в комплексі групи.4. Розробка та використання управлінських таблиць руху грошових коштів, аналізів по залишках та реалізаціях зерна, аналізу дебіторської заборгованості, обліку експортних контрактів щодо зерна та ін.5. Підготовка та отримання кредиту за пільговою програмою сільгосппідприємств.6. Планування та контроль грошових потоків, податків та оплат.7. Впровадження та контроль управлінського обліку у програмі BAF.8. Керівництво роботами з підготовки та обґрунтування кредитування підприємства, що включають: техніко-економічне обґрунтування кредиту, проведення аналізу господарської діяльності підприємства; визначення рівня співвідношення власних та позикових коштів; визначення вигоди від залучення позикових коштів; аналіз договірної документації; складання плану повернення позикових коштів; розрахунок процентних ставок у період кредиту; визначення суми процентів за проектами кредитних договорів; встановлення джерел виплати суми кредиту та процентів; розробка планів та схем погашення кредитів; пр.). 9. Підготовка документів, участь в обговоренні проектів у рамках 2-х грантових програм USAID для с/г виробників.

Фінансовий директор

ТОВ "Юг Картон Україна"

Промисловість та Виробництво

8 років 9 місяців

10.2012 - 07.2021

ТОВ "Південь Картон Україна" належить до групи компаній ТОВ "Об'єднана картонна компанія", яка входить до топ-5 найбільших картонно-паперових компаній України. Початок діяльності ТОВ "Південь Картон Україна" – 2010р. Основним видом діяльності було виробництво гофро-картонної продукції. Обсяги виробництва якої досягли у 2020р. понад 45 млн кв. та обсяг виручки від реалізації готової продукції складав понад 500 млн.грн. Мої обов'язки:

1) Впровадження та здійснення бюджетного планування на підприємстві (підготовка пропозицій щодо формування системи функціональних бюджетів, бюджету обліку кредитів, бюджетів структурних підрозділів підприємства; розробка та впровадження пропозицій щодо складання зведеного бюджету по підприємству, визначення структури бюджету, визначення відповідальності за виконання бюджету, встановлення процедури погодження, затвердження та контролю за виконанням бюджету).2) Здійснення контролю за виконанням фінансових планів (в т.ч. плану з прибутку) та бюджетів з метою виявлення відхилень від планових значень, розроблення заходів щодо ліквідації невиробничих витрат та дорожчих факторів, виявлених у ході аналізу. Проведення оперативного коригування бюджету та плану з метою припинення виробництва продукції, що не має збуту. 3) Проведення фінансового аналізу за такими показниками: надходження коштів на рахунок підприємства за відвантажену продукцію (товари) та надані послуги (виконані роботи); витрачання виручки від продажу за основними напрямками (закупівля сировини та матеріалів, оплата праці, постійні витрати та інші поточні потреби підприємства); виплата процентів за кредитами; виплата дивідендів; інвестиційні витрати; величина вільних коштів підприємства (або величина їх дефіциту)4) Проведення дослідження та аналіз витрат на закупівлю сировини та матеріалів, споживання електроенергії, транспортних витрат, витрат на амортизаційні відрахування, процентів за кредит, орендної плати, витрат на утримання апарату управління, на поточний ремонт обладнання та інші витрати з метою визначення політики управління витратами.5) Керівництво роботами з підготовки та обґрунтування кредитування підприємства, що включають: техніко-економічне обґрунтування кредиту, проведення аналізу господарської діяльності підприємства; визначення рівня співвідношення власних та позикових коштів; визначення вигоди від залучення позикових коштів; аналіз договірної документації; складання плану повернення позикових коштів; розрахунок процентних ставок у період кредиту; визначення суми процентів за проектами кредитних договорів; встановлення джерел виплати суми кредиту та процентів; розробка планів та схем погашення кредитів; інш.).6) Підготовка управлінських звітів для вищої організації. 9) Розробка та використання управлінських таблиць руху коштів, аналізів за залишками та реалізаціями готової продукції, аналізу дебіторської заборгованості, термінів оборотності коштів та ін.10) Контроль за калькулюванням готової продукції, що випускається, за формуванням цінової політики підприємства та інше.

Головний бухгалтер

ТОВ "Нікморсервіс Миколаїв"

Транспорт та Логістика

1 рік 4 місяці

08.2010 - 12.2011

Це стивідорна, експедиторська та агентська компанія, мої обов'язки в ній:

1) Планування та контроль грошових потоків2) Участь у схемах оптимізації оподаткування, у бюджетуванні підприємства3) Робота з фінансовими установами з питань різних форм кредитування4) Формування щомісячних звітів щодо використання грошових потоків, взаєморозрахунків між підприємствами Холдингу5) Складання прогнозів з ПДВ, фінансового та податкового прибутку6) Участь у підготовці та розробці договорів з основними замовниками підприємства, забезпечення індивідуального підходу у роботі з ключовими партнерами компанії.7) Контроль за дотриманням умов договорів, врегулювання проблемних ситуацій у роботі з клієнтами8) Ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства9) Експортно-імпортні операції, операції з агентування судів – податковий та бухгалтерський облік10) Отримання валютного кредиту в українських банках, підготовка документів, облік11) Валютні операції, податковий та бухгалтерський облік12) Відшкодування ПДВ, проходження перевірок, співпраця з податковими органами.13) Підготовка пакета документів для проходження щорічного аудиту компаній Холдингу, що проводиться міжнародною аудиторською компанією та інш.

Головний бухгалтер

ТОВ "СМП Ніка-Тера"

Транспорт та Логістика

5 років 10 місяців

09.2003 - 07.2009

Досвід роботи у сфері транспортної обробки вантажів – головний бухгалтер ТОВ «Морський спеціалізований порт «Ніка-Тера». Працюючи біля 6 років на даному підприємстві, я добре вивчила специфіку та процеси роботи портових підприємств. Беручи активну участь в управлінні підприємства, мною була вивчена діяльність структурних підрозділів порту, взаємозв'язок структурних підрозділів, документообіг між ними, вхідна та вихідна документація з перевалки вантажів (починаючи від надходження вантажів різними видами транспорту, зберігання вантажів у порту і до перевалки вантажу на судна або інші види транспорту,, надання портових послуг. Беручи участь у вдосконаленні управлінського обліку на підприємстві, мною було розроблено та впроваджено положення, розпорядження, посадові інструкції та ін. документи, що сприяють цьому процесу на підприємстві. Посадові обов'язки, які я виконувала на вказаному вище підприємстві, далеко виходили за рамки обов'язків головного бухгалтера. Треба ще відмітити що спочатку було 3 підприємства СД1, СД2 та ВАТ «Ніка-Тера», які закривалися і перетворились в одне, і я приймала саму активну участь в реорганізації даних підприємств.

Ключова інформація

Багато років заіймаю керівні посади у різних комерційнійних організаціях з різними напрямками діяльності. За роки роботи вирішувала такі складні питання, як пошук інвесторів для фінансування бізнес-проектів, реєстрація в державних установах іноземних інвестицій, відновлювання бухгалтерського і управлінського обліку на підприємствах, переведення підприємства на облік в іншій бухгалтерській програмі та багато іншого.

Навчалась в 1 закладі

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

інженерно-економічний факультет, інженер-економіст

Київ, 1989

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

- Кваліфікований користувач MS Office (Word, Excel, Outlook)- 1-C Бухгалтерия 7.7 и 7.8, ВАF …

Водійське посвідчення

- Водійські права категорії – B

Ірина

Фінансовий директор, заступник фінансового директора

Київ

Готовий переїхати: Миколаїв

2 000 $

58 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 2 дні тому