Працювала в 7 компаніях 13 років 2 місяці
Фінансові послуги, Банки
Головний комплаєнс-менеджер
MONEYVEO
Фінансові послуги
6 місяців
05.2024 - до теперішнього часу
- контроль за встановленням та розвитком процедур для забезпечення відповідності процесів \ операцій застосованим нормативно-правовим актам, рекомендаціям регулюючих органів, документам органів управління;
- забезпечення розробки, погодження, імпліментації внутрішніх нормативних документів в рамках комплаєнс-контролю;
- забезпечення організації антикорупційних заходів;
- актуалізація змін та контроль за внесенням змін до законів, інших нормативно-правових актів у внутрішніх нормативних документах;
- оцінка комплаєнс-ризику, управління комплаєнс-ризиком, забезпечення організації контролю за комплаєнс-ризиком;
- надання коментарів щодо законодавчих ініціатив / змін у чинному законодавстві;
- забезпечення заходів щодо запобігання виникнення репутаційних ризиків;
- надання комплаєнс-висновків на запити структурних підрозділів \ керівництва;
- робота з санкційним законодавством;
- робота з пов'язаними особами;
- розроблення управлінської звітності щодо комплаєнс-ризику;
- впровадження \ забезпечення заходів та процедур комплаєнс-контролю як підрозділу системи внутрішнього контролю на другій лінії захисту;
- організація процесу визначення, виявлення та управління потенційними та\або існуючими конфліктами інтересів;
- контроль за дотриманням кодексу поведінки (етики), вимог антикорупційного законодавства;
- забезпечення дотримання вимог у сфері захисту персональних даних.
Головний комплаєнс-менеджер
ПрАТ «Експортно-кредитне агентство»
Фінансові послуги
1 рік 2 місяці
09.2023 - до теперішнього часу
- контроль за встановленням та розвитком процедур для забезпечення відповідності процесів \ операцій застосованим нормативно-правовим актам, рекомендаціям регулюючих органів, документам органів управління;
- забезпечення розробки, погодження, імпліментації внутрішніх нормативних документів в рамках комплаєнс-контролю;
- забезпечення організації антикорупційних заходів;
- актуалізація змін та контроль за внесенням змін до законів, інших нормативно-правових актів у внутрішніх нормативних документах;
- оцінка комплаєнс-ризику, управління комплаєнс-ризиком, забезпечення організації контролю за комплаєнс-ризиком;
- надання коментарів щодо законодавчих ініціатив / змін у чинному законодавстві;
- забезпечення заходів щодо запобігання виникнення репутаційних ризиків;
- надання комплаєнс-висновків на запити структурних підрозділів \ керівництва;
- робота з санкційним законодавством;
- робота з пов'язаними особами;
- розроблення управлінської звітності щодо комплаєнс-ризику;
- впровадження \ забезпечення заходів та процедур комплаєнс-контролю як підрозділу системи внутрішнього контролю на другій лінії захисту;
- організація процесу визначення, виявлення та управління потенційними та\або існуючими конфліктами інтересів;
- контроль за дотриманням кодексу поведінки (етики), вимог антикорупційного законодавства;
- забезпечення дотримання вимог у сфері захисту персональних даних.
Начальник відділу комплаєнс
АТ ПОРТАЛ БАНК
Банки
2 місяці
03.2023 - 05.2023
- контроль за встановленням та розвитком процедур для забезпечення відповідності процесів \ операцій застосованим нормативно-правовим актам, рекомендаціям регулюючих органів, документам органів управління;
- забезпечення розробки, погодження, імпліментації внутрішніх нормативних документів в рамках комплаєнс-контролю;
- актуалізація змін та контроль за внесенням змін до законів, інших нормативно-правових актів у внутрішніх нормативних документах;
- впровадження Положення про організацію системи управління ризиками в банках України та банківських групах, затверджене постановою НБУ від 11.06.2018 № 64 (оцінка комплаєнс-ризику, управління комплаєнс-ризиком, забезпечення організації контролю за комплаєнс-ризиком тощо);
- контроль за дотриманням вимог постанови НБУ від 24.02.2022 № 18 «Про роботу банківської системи у період запровадження військового стану»;
- надання коментарів щодо законодавчих ініціатив / змін у чинному законодавстві;
- забезпечення заходів щодо запобігання виникнення репутаційних ризиків;
- надання комплаєнс-висновків на запити структурних підрозділів \ керівництва;
- робота з санкційним законодавством;
- робота з пов'язаними особами;
- розроблення управлінської звітності щодо комплаєнс-ризику;
- впровадження \ забезпечення заходів та процедур комплаєнс-контролю як підрозділу системи внутрішнього контролю на другій лінії захисту;
- організація процесу визначення, виявлення та управління потенційними та\або існуючими конфліктами інтересів;
- контроль за дотриманням кодексу поведінки (етики), вимог антикорупційного законодавства;
- формування та подання регулярної звітності та особливої інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;
- забезпечення дотримання вимог у сфері захисту персональних даних;
- забезпечення дотримання вимог у сфері захисту прав споживачів фінансових послуг;
- компаленс-контроль за виконанням процедур фінансового моніторингу.
Начальник відділу комплаєнс
Forward Bank
Банки
4 роки 3 місяці
12.2018 - 03.2023
- контроль за встановленням та розвитком процедур для забезпечення відповідності процесів \ операцій застосованим нормативно-правовим актам, рекомендаціям регулюючих органів, документам органів управління;
- забезпечення розробки, погодження, імпліментації внутрішніх нормативних документів в рамках комплаєнс-контролю;
- актуалізація змін та контроль за внесенням змін до законів, інших нормативно-правових актів у внутрішніх нормативних документах;
- впровадження Положення про організацію системи управління ризиками в банках України та банківських групах, затверджене постановою НБУ від 11.06.2018 № 64 (оцінка комплаєнс-ризику, управління комплаєнс-ризиком, забезпечення організації контролю за комплаєнс-ризиком тощо);
- контроль за дотриманням вимог постанови НБУ від 24.02.2022 № 18 «Про роботу банківської системи у період запровадження військового стану»;
- надання коментарів щодо законодавчих ініціатив / змін у чинному законодавстві;
- забезпечення заходів щодо запобігання виникнення репутаційних ризиків;
- надання комплаєнс-висновків на запити структурних підрозділів \ керівництва;
- робота з санкційним законодавством;
- робота з пов'язаними особами;
- розроблення управлінської звітності щодо комплаєнс-ризику;
- впровадження \ забезпечення заходів та процедур комплаєнс-контролю як підрозділу системи внутрішнього контролю на другій лінії захисту;
- організація процесу визначення, виявлення та управління потенційними та\або існуючими конфліктами інтересів;
- контроль за дотриманням кодексу поведінки (етики), вимог антикорупційного законодавства;
- формування та подання регулярної звітності та особливої ??інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;
- забезпечення дотримання вимог у сфері захисту персональних даних;
- забезпечення дотримання вимог у сфері захисту прав споживачів фінансових послуг;
- компаленс-контроль за виконанням процедур фінансового моніторингу.
Начальник відділу комплаєнс та внутрішнього контролю
АЙБОКС БАНК
Банки
5 місяців
07.2018 - 12.2018
Головний юрисконсульт відділу комплаєнс
ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK
Банки
6 років
03.2012 - 03.2018
Заступник начальника відділу комплаєнсу
Альфа Банк
Банки
10 місяців
02.2011 - 12.2011
Ключова інформація
Творчість в розв'язанні проблем
Самодисципліна
Рішучість
Самодисципліна
Рішучість
Навчалась в 1 закладі
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Економіко-правовий
Одеса, 2003
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Ірина
Ірина
Керівник з комплаєнсу
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 9 годин тому