Працювала в 7 компаніях   13 років 2 місяці

Фінансові послуги, Банки

Головний комплаєнс-менеджер

MONEYVEO

Фінансові послуги

6 місяців

05.2024 - до теперішнього часу


- контроль за встановленням та розвитком процедур для забезпечення відповідності процесів \ операцій застосованим нормативно-правовим актам, рекомендаціям регулюючих органів, документам органів управління;
- забезпечення розробки, погодження, імпліментації внутрішніх нормативних документів в рамках комплаєнс-контролю;
- забезпечення організації антикорупційних заходів;
- актуалізація змін та контроль за внесенням змін до законів, інших нормативно-правових актів у внутрішніх нормативних документах;
- оцінка комплаєнс-ризику, управління комплаєнс-ризиком, забезпечення організації контролю за комплаєнс-ризиком;
- надання коментарів щодо законодавчих ініціатив / змін у чинному законодавстві;
- забезпечення заходів щодо запобігання виникнення репутаційних ризиків;
- надання комплаєнс-висновків на запити структурних підрозділів \ керівництва;
- робота з санкційним законодавством;
- робота з пов'язаними особами;
- розроблення управлінської звітності щодо комплаєнс-ризику;
- впровадження \ забезпечення заходів та процедур комплаєнс-контролю як підрозділу системи внутрішнього контролю на другій лінії захисту;
- організація процесу визначення, виявлення та управління потенційними та\або існуючими конфліктами інтересів;
- контроль за дотриманням кодексу поведінки (етики), вимог антикорупційного законодавства;
- забезпечення дотримання вимог у сфері захисту персональних даних.

Головний комплаєнс-менеджер

ПрАТ «Експортно-кредитне агентство»

Фінансові послуги

1 рік 2 місяці

09.2023 - до теперішнього часу


- контроль за встановленням та розвитком процедур для забезпечення відповідності процесів \ операцій застосованим нормативно-правовим актам, рекомендаціям регулюючих органів, документам органів управління;
- забезпечення розробки, погодження, імпліментації внутрішніх нормативних документів в рамках комплаєнс-контролю;
- забезпечення організації антикорупційних заходів;
- актуалізація змін та контроль за внесенням змін до законів, інших нормативно-правових актів у внутрішніх нормативних документах;
- оцінка комплаєнс-ризику, управління комплаєнс-ризиком, забезпечення організації контролю за комплаєнс-ризиком;
- надання коментарів щодо законодавчих ініціатив / змін у чинному законодавстві;
- забезпечення заходів щодо запобігання виникнення репутаційних ризиків;
- надання комплаєнс-висновків на запити структурних підрозділів \ керівництва;
- робота з санкційним законодавством;
- робота з пов'язаними особами;
- розроблення управлінської звітності щодо комплаєнс-ризику;
- впровадження \ забезпечення заходів та процедур комплаєнс-контролю як підрозділу системи внутрішнього контролю на другій лінії захисту;
- організація процесу визначення, виявлення та управління потенційними та\або існуючими конфліктами інтересів;
- контроль за дотриманням кодексу поведінки (етики), вимог антикорупційного законодавства;
- забезпечення дотримання вимог у сфері захисту персональних даних.

Начальник відділу комплаєнс

АТ ПОРТАЛ БАНК

Банки

2 місяці

03.2023 - 05.2023


- контроль за встановленням та розвитком процедур для забезпечення відповідності процесів \ операцій застосованим нормативно-правовим актам, рекомендаціям регулюючих органів, документам органів управління;
- забезпечення розробки, погодження, імпліментації внутрішніх нормативних документів в рамках комплаєнс-контролю;
- актуалізація змін та контроль за внесенням змін до законів, інших нормативно-правових актів у внутрішніх нормативних документах;
- впровадження Положення про організацію системи управління ризиками в банках України та банківських групах, затверджене постановою НБУ від 11.06.2018 № 64 (оцінка комплаєнс-ризику, управління комплаєнс-ризиком, забезпечення організації контролю за комплаєнс-ризиком тощо);
- контроль за дотриманням вимог постанови НБУ від 24.02.2022 № 18 «Про роботу банківської системи у період запровадження військового стану»;
- надання коментарів щодо законодавчих ініціатив / змін у чинному законодавстві;
- забезпечення заходів щодо запобігання виникнення репутаційних ризиків;
- надання комплаєнс-висновків на запити структурних підрозділів \ керівництва;
- робота з санкційним законодавством;
- робота з пов'язаними особами;
- розроблення управлінської звітності щодо комплаєнс-ризику;
- впровадження \ забезпечення заходів та процедур комплаєнс-контролю як підрозділу системи внутрішнього контролю на другій лінії захисту;
- організація процесу визначення, виявлення та управління потенційними та\або існуючими конфліктами інтересів;
- контроль за дотриманням кодексу поведінки (етики), вимог антикорупційного законодавства;
- формування та подання регулярної звітності та особливої інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;
- забезпечення дотримання вимог у сфері захисту персональних даних;
- забезпечення дотримання вимог у сфері захисту прав споживачів фінансових послуг;
- компаленс-контроль за виконанням процедур фінансового моніторингу.

Начальник відділу комплаєнс

Forward Bank

Банки

4 роки 3 місяці

12.2018 - 03.2023


- контроль за встановленням та розвитком процедур для забезпечення відповідності процесів \ операцій застосованим нормативно-правовим актам, рекомендаціям регулюючих органів, документам органів управління;
- забезпечення розробки, погодження, імпліментації внутрішніх нормативних документів в рамках комплаєнс-контролю;
- актуалізація змін та контроль за внесенням змін до законів, інших нормативно-правових актів у внутрішніх нормативних документах;
- впровадження Положення про організацію системи управління ризиками в банках України та банківських групах, затверджене постановою НБУ від 11.06.2018 № 64 (оцінка комплаєнс-ризику, управління комплаєнс-ризиком, забезпечення організації контролю за комплаєнс-ризиком тощо);
- контроль за дотриманням вимог постанови НБУ від 24.02.2022 № 18 «Про роботу банківської системи у період запровадження військового стану»;
- надання коментарів щодо законодавчих ініціатив / змін у чинному законодавстві;
- забезпечення заходів щодо запобігання виникнення репутаційних ризиків;
- надання комплаєнс-висновків на запити структурних підрозділів \ керівництва;
- робота з санкційним законодавством;
- робота з пов'язаними особами;
- розроблення управлінської звітності щодо комплаєнс-ризику;
- впровадження \ забезпечення заходів та процедур комплаєнс-контролю як підрозділу системи внутрішнього контролю на другій лінії захисту;
- організація процесу визначення, виявлення та управління потенційними та\або існуючими конфліктами інтересів;
- контроль за дотриманням кодексу поведінки (етики), вимог антикорупційного законодавства;
- формування та подання регулярної звітності та особливої ??інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку;
- забезпечення дотримання вимог у сфері захисту персональних даних;
- забезпечення дотримання вимог у сфері захисту прав споживачів фінансових послуг;
- компаленс-контроль за виконанням процедур фінансового моніторингу.

Начальник відділу комплаєнс та внутрішнього контролю

АЙБОКС БАНК

Банки

5 місяців

07.2018 - 12.2018

Головний юрисконсульт відділу комплаєнс

ПРАВЕКС БАНК / PRAVEX BANK

Банки

6 років

03.2012 - 03.2018

Заступник начальника відділу комплаєнсу

Альфа Банк

Банки

10 місяців

02.2011 - 12.2011

Ключова інформація

Творчість в розв'язанні проблем
Самодисципліна
Рішучість

Навчалась в 1 закладі

Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Економіко-правовий

Одеса, 2003

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Ірина

Керівник з комплаєнсу

Київ

100 000 грн.

45 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 9 годин тому