Працював в 2 компаніях 2 роки 2 місяці
IT
3d artist
Farom Studio
IT
1 рік 6 місяців
05.2023 - до теперішнього часу
Обов'язки:
- Створення GameReady props по класичному пайплайні PBR, Custom Normal, RGB mask
3d artist
Devoted Studios
IT
6 місяців
04.2022 - 10.2022
Обов'язки:
- Воксельна графіка (моделінг персонажів) Робота з Substance Painter по стандартному PBR pipeline,
- Текстуринг стилізованих персонажів і пропсів
- Створення лоупольної сцени для VR проекта
Досягнення:
Під час роботи над проектом, компанія була задоволена моїми результатами, тому мене підключили до ще одного проекту (одночасно працював над двома)
Ключова інформація
- Modeling
- Texturing
- Sculpting
- UV
- Work with Unreal Engine 5
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Олег Михайлович
Олег Михайлович
3D Environment artist
Варшава, Польща
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому