Працювала в 8 компаніях   27 років 3 місяці

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Будівництво, Архітектурні та дизайнерські бюро, Автомобільна промисловість та Автобізнес

Директор

ТОВ Лакбі-Вест

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 1 місяць

08.2020 - 08.2022

Директор представництва Лакбі-Вест в Україні, м. Київ

Брендів :-Lakbi,Favorini- жіночого одягу: ділового ,вечірнього,city sport. 4 - колекції в рік.(fashion retail)

Оптова і роздрібна торгівля.

Lakbi - Бренд жіночого ділового одягу, поєднує стриману класику, вечірній образ, city sport у поєднанні з останніми тенденціями, надаючи своєї унікальності та ексклюзивності

instagram.com/lakbi_official - instagram.com/lakbi.ukrainehttps://lakbi.com/

Основні обов'язки:

-Запуск компанії з ''0''

-Повний цикл зон відповідальності

-Узгодження і підписання договорів, контрактів на поставку продукції, ЗЕД (імпорт).

-Банк, оплата розрахунків по контракту по системі SWIFT.

-Проходження акредитації митниці, співпраця з митним брокером.

-Організація логістики ''ЕMS'' ''Укрпошта'' Нова Пошта''.

Розвиток клієнтської бази, ведення переговорів.

-Робота з оптовими клієнтами.

-Контроль продажів на території України.

-Щомісячна фін.звітність перед кінцевим – бенефіціаром власником компанії.

-Самостійне прийняття рішень з усіх питань пов'язаних з роботою представництва.

-Підбір, управління персоналом

-Комунікація з відділом ЗЕД по заказам клієнтів та узгодження рахунків-фактур.

-Робота с дебіторською заборгованістю.

-Розвиток роздрібної торгівлі.

-Налагодження роботи marketplace ''Rozetka''та Instsgram ,веб сайту

-Особиста участь у продажах опт і роздріб.

-Планування та організація роботи з розвитку та просування бренду

-Участь у виборі колекції адаптованих до Українського ринку.

-Організація та участь у міжнародних виставок фестивалю Kyiv-Fashion р.2020-2022

-Співпраця з провідними телеканалами:''M1'' ''M2'' '' 2+2 '' ''Прямий ''та інші.

-Комунікація зі стилістами і блогерами.

На жаль через війну в Україні компанія призупинила свою діяльність

Керівник

Dress Bar

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 9 місяців

07.2017 - 03.2020

Мультибрендовий салон - сервіс з прокату та продажу весільних та вечірніх суконь Бренди: Jovani, Sherri Hill, Tarik Ediz, Vera Wang, Tadashi, Said Kobeisky, Pronovias, Modeca, Agora, Anna Sposa, Innocentia.) instagram.com/dress_bar_ua

Основні обов’язки: Зустріч відвідувачів, консультація, запис на примірку, допомога у виборі асортименту. Організація роботи, розподіл завдань та обов'язків персоналу. Контроль та реалізація всіх процесів роздрібної торгівлі. Складання договорів прокату та продажу у програмі 1:С, облік продажів, розрахунок клієнтів, видача товарних чеків. Ведення каси. Оформлення документації салону. Складання графіка роботи персоналу, контроль обліку робочого дня працівників магазину. Проведення первинної співбесіди, навчання, управління персоналом. Мотивація співробітників на результат – виконання плану. Контроль рівня обслуговування, сервісу для клієнтів. Створення дружнього мікроклімату у колективі. Підтримка порядку у торговому залі. Контроль оформлення вітрин. Робота із постійними клієнтами. Робота зі стилістами телеканалів "1+1" СТБ "М1 "Україна". Допомога в організації проведення зйомок. Участь у розробці маркетингових стратегій збільшення продажів. Прийом товару його ціноутворення, маркування, а також підтримка товарного запасу на підставі складських залишків. Проведення інвентаризації, участь у переобліку, переміщення товару, переоцінка. Особиста участь у продажах.

Комерційний директор

ТОВ Будінструмент

Будівництво

4 роки 11 місяців

02.2012 - 12.2016

ТОВ «Будінструмент», Київ Комерційний директор.

Основні обов’язки:

Прокат будівельної техніки та інструменту «Honda, Makita, Hilti, AGT (генератори, швонарізчики, вібротрамбовки, мотопомпи і т.д)

Робота з великими приватними замовниками та будівельними компаніями.

Укладання договорів. Ведення клієнта на всіх етапах виконання замовлення.

Виїзд на об'єкти замовників. Консультування та підбір техніки, що відповідає завданням замовника. Укладання договору оренди на обладнання.

Внесення до бази даних компанії. Розрахунок із клієнтами - оформлення рахунок фактур та перевірка банківських платежів у програмі M.E.Doc «Медок».

Розширення бази клієнтів. Залучення нових клієнтів.

Робота у розрахункових віконних програмах.

Робота в програмі 1:С, УБКИ .

Переговори на будь-якому рівні, проведення вигідних угод.

Вміння вирішувати конфліктні ситуації. Управління всім комплексом маркетингу, реклами та PR а також бюджетом рекламної компанії. Розробка та інформаційне наповнення, просування сайту. Розміщення прайс позицій, на будівельних спеціалізованих платформах, дошках оголошень інтернет ресурс, розробка малої, банерної реклами компанії, а також здійснення контролю та аналізу ефективності.

Підприємець

ФОП Юхименко О.В

Торгівля роздрібна / Retail

14 років 5 місяців

08.2002 - 12.2016

ФОП Юхименко О.В, Власна справа.

Київ (Роздрібна торгівля)Управління та ведення власного бізнесу за системою оподаткування – єдиний налог.

Роздрібна та оптова торгівля товарами - провідних світових брендів: Carlton, Caterpillar, Dockers, Happy Rain, Pierre Cardin - дорожні та ділові сумки Відкриття роздрібних відділів із «нуля».

Розробка асортиментної лінійки.

Вибір та закупівля товарів, підтримка товарного запасу на підставі залишків відділів. Укладання договорів про постачання товару.

Ведення переговорів із постачальниками. Моніторинг конкурентного середовища. Проведення співбесід та прийом на роботу співробітників. Навчання персоналу та управління.

Нарахування заробітної плати та виплата.

Особисте обслуговування клієнтів. Досвід прямого продажу.

Ведення обліку товару та бухгалтерії, здавання звітної документації. Робота з службами, що перевіряють. Мотивація колективу на результат та покращення продажів.

Менеджер з продажу

Фонд ВМС

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 7 місяців

01.2000 - 07.2002

Фонд ВМС, Київ (Роздрібна торгівля)

Продаж канцелярські товари, офісний папір, ділові аксесуари.

Пошук клієнтів, обслуговування організацій канцелярськими товарами, проведення презентацій.

Робота з компаніями з безготівкового розрахунку.

Погодження та підбір потрібного асортименту, виписка рахунків та контроль відвантаження зі складу.

Розробка стратегії продажу.

Робота на ПК Microsoft Word Excel Дебет+.

Робота із роздрібними відділами, відвантаження товару, контроль повноти асортименту, підготовка супровідної документації.

Робота з товарознавцями, навчання торгових брендів персоналу роздрібних відділів.

Забезпечення рекламної продукції. Відстеження продажу, поповнення реалізованої продукції. Облік руху товару.

Офіс-менеджер

ТОВ ДЖАВ

Будівництво

4 роки 10 місяців

04.1995 - 01.2000

ТОВ «ДЖАВ», Київ

(Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Виготовлення та продаж металопластикових конструкцій різних профільних систем та віконних комплектуючих.

Робота з клієнтами та дилерами. Розрахунок замовлень у програмі. Складання договорів. Ведення ділового листування.

Відрядження на виробництво Польщі.

Організація та участь у будівельних виставках.

Розробка рекламної компанії у ЗМІ, розміщення та контроль реклами в друкованих виданнях.

Секретар-референт

СП Опал-Киев

Архітектурні та дизайнерські бюро

4 місяці

01.1995 - 04.1995

СП «ОПАЛ-Київ»,

Роздрібна продажа керамічної плитки.

Посадові обов'язки: -планування зустрічей та переговорів дирекції. Упорядкування ділової документації, ведення офісних справ.

Менеджер з продажу

АТ ТИКО

Автомобільна промисловість та Автобізнес

4 місяці

08.1993 - 11.1993

Продаж офісної техніки та автомобільних аксесуарів

Адміністративна робота.

Ключова інформація

Особисті та ділові якості: - відповідальна, надійна, чесна. -Вмію працювати в команді. - Маю творчий підхід. -Подобається спілкуватися з людьми.

Мета-Отримання посади - керівника, кeруючого магазином /офісу /салону, директор компанії, філії, представництва. Загальний стаж роботи 30 років.

Навчалась в 1 закладі

КГПУ

Педагогіка

Київ, 1990

Володіє мовами

Українська

вільно

Українська - вільно Російська - вільно Англійська - середній Польська - початковий

Курси, тренінги, сертифікати

Fashion Consulting Group (2021)

Київ, 2021

Тренінг-Технології онлайн продажів для fashion компаній Наталії Чиненової Fashion Consulting Group (2021)

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Водійські права категорії "В" стаж водіння 10 років

Олена Вікторовна

Директор магазину

Київ

54 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Оновлено 4 тижні тому