Працювала в 4 компаніях   7 років 2 місяці

Послуги для населення - інше, Фінансові послуги, Державний сектор, Медіа / ЗМІ

Провідний рекрутер

Агентство з працевлаштування за кордоном "Xena"

Послуги для населення - інше

2 місяці

06.2024 - 07.2024

Підбір персоналу для догляду за людьми літнього віку та тяжкохворими у Німеччині. Спілкування з людьми онлайн та по телефону. Посередництво між кандидатами та керівництвом.

  • Керівництво рекрутинговими процесами та командою рекрутерів
  • Планування та виконання стратегій залучення та підбору персоналу
  • Взаємодія з внутрішніми підрозділами та керівництвом компанії
  • Проведення відбірних співбесід та оцінка кандидатів на вакансії
  • Постійне вдосконалення професійних навичок та знань в рекрутингу
  • Розробка та вдосконалення процедур рекрутингу та оцінки кандидатів
  • Ведення бази даних потенційних працівників та звітність про рекрутингові процеси
  • Оператор відділу по роботі з клієнтами

    NovaPay

    Фінансові послуги

    2 місяці

    05.2024 - 06.2024

    Вміння швидко донести до людини потрібну інформацію

  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Головний спеціаліст статистично-аналітичного відділу

    Житомирський апеляційний адміністративний суд

    Державний сектор

    6 років 5 місяців

    03.2011 - 07.2017

    Реєстрація нових справ, листування з громадянами, відповіді на запити, аналіз статистичних показників, аналіз причин скасування рішень зазначеного суду, заповнення статистичних карток, відправка судових рішень учасникам судового процесу

    Офіс-менеджер, коректор

    Газета "Замок Володарів"

    Медіа / ЗМІ

    6 місяців

    09.2009 - 02.2010

    Коректура всіх матеріалів, призначених для друку. Забезпечення всіх умов оптимального функціонування офісу.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Ключова інформація

    Вмію прискіпливо обробляти великі обсяги інформації, маю відмінну пам'ять, швидко навчаюся, наполегливо йду до кожної поставленої мети.

    Зв'язатися зі мною можна в Telegram і Viber за вищевказаним номером телефону.

    Навчалась в 2 закладах

    Академія МВС України

    Правознавство

    Житомир, 2017

    Житомирський державний університет імені Івана Франка

    Філологічний факультет, редагування та основи журналістики

    Житомир, 2009

    Володіє мовами

    Англійська

    вище середнього

    B1+

    Німецька

    нижче середнього

    Польська

    нижче середнього

    Російська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Українська

    рідна

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Лідія

    Офіс- менеджер

    Житомир

    15 000 грн

    37 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість

    Оновлено 3 тижні тому