Работала в 4 компаниях   7 лет 2 месяца

Услуги для населения - другое, Финансовые услуги, Государственный сектор, Медиа / СМИ

Провідний рекрутер

Агентство з працевлаштування за кордоном "Xena"

Услуги для населения - другое

1 месяц

06.2024 - 07.2024

Підбір персоналу для догляду за людьми літнього віку та тяжкохворими у Німеччині. Спілкування з людьми онлайн та по телефону. Посередництво між кандидатами та керівництвом.

  • Керівництво рекрутинговими процесами та командою рекрутерів
  • Планування та виконання стратегій залучення та підбору персоналу
  • Взаємодія з внутрішніми підрозділами та керівництвом компанії
  • Проведення відбірних співбесід та оцінка кандидатів на вакансії
  • Постійне вдосконалення професійних навичок та знань в рекрутингу
  • Розробка та вдосконалення процедур рекрутингу та оцінки кандидатів
  • Ведення бази даних потенційних працівників та звітність про рекрутингові процеси
  • Оператор відділу по роботі з клієнтами

    NovaPay

    Финансовые услуги

    1 месяц

    05.2024 - 06.2024

    Вміння швидко донести до людини потрібну інформацію

  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Головний спеціаліст статистично-аналітичного відділу

    Житомирський апеляційний адміністративний суд

    Государственный сектор

    6 лет 4 месяца

    03.2011 - 07.2017

    Реєстрація нових справ, листування з громадянами, відповіді на запити, аналіз статистичних показників, аналіз причин скасування рішень зазначеного суду, заповнення статистичних карток, відправка судових рішень учасникам судового процесу

    Офіс-менеджер, коректор

    Газета "Замок Володарів"

    Медиа / СМИ

    5 месяцев

    09.2009 - 02.2010

    Коректура всіх матеріалів, призначених для друку. Забезпечення всіх умов оптимального функціонування офісу.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Ключевая информация

    Вмію прискіпливо обробляти великі обсяги інформації, маю відмінну пам'ять, швидко навчаюся, наполегливо йду до кожної поставленої мети.

    Зв'язатися зі мною можна в Telegram і Viber за вищевказаним номером телефону.

    Училась в 2 заведениях

    Академія МВС України

    Правознавство

    Житомир, 2017

    Житомирський державний університет імені Івана Франка

    Філологічний факультет, редагування та основи журналістики

    Житомир, 2009

    Владеет языками

    Английский

    выше среднего

    B1+

    Немецкий

    ниже среднего

    Польский

    ниже среднего

    Русский

    свободно

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Украинский

    родной

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Лідія

    Офіс- менеджер

    сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

    Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

    +380 XX XXX XX XX

    Житомир

    15 000 грн.

    37 лет

    Активно ищет работу

    полная занятость, неполная занятость

    Обновлено 1 неделю назад