Працювала в 10 компаніях   15 років 2 місяці

Банки, Державний сектор, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Заступник начальника відділу в Юридичному департаменті

Ощадбанк

Банки

6 місяців

09.2024 - до теперішнього часу

Внесення змін та доповнень до положень/нормативних документів та додатків до них, участь у нарадах, комісіях тощо, створених для розробки та відпрацювання механізмів проведення активних та пасивних банківських операцій;
- підготовка роз’яснень, відповідей, в тому числі на запити структурних підрозділів Банку, щодо застосування чинного законодавства України, внутрішніх нормативних актів Банку та форм договорів при здійсненні Банком активних та пасивних операцій; підготовка пропозиції щодо внесення до внутрішніх нормативних актів Банку змін і доповнень чи визнання такими, що втратили чинність;
- аналіз законодавства та здійснення повідомлень підрозділів Банку про відповідні зміни в ньому, приведення документів Банку у відповідність до чинного законодавства.

Державний експерт

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України

Державний сектор

10 місяців

10.2023 - 08.2024

Погодження проєктів законів, інших нормативно-правових актів з питань, які надходять для погодження від центральних органів виконавчої влади, підготовка висновківі пропозицій до проектів законів, інших нормативно-правових та проектів актів, внесених на розгляд Верховної Ради України іншими суб’єктами права законодавчої ініціативи актів, які подаються на розгляд Кабінету Міністрів України;
- надання роз’яснень з питань формування та застосування Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією на звернення;
- узагальнення практики застосування законодавства, розроблення пропозицій щодо його вдосконалення;
- підготовка проектів законодавчих актів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України та внесення їх на розгляд Кабінету Міністрів України;
- здійснення обміну інформацією з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями на безоплатній основі в установленому порядку;
- здійснення в установленому порядку розгляду звернень структурних підрозділів Міністерства, а також звернень громадян, органів державної влади, підприємств, установ, організацій, об`єднань громадян.

Секретар судового засідання

Касаційний адміністративний Суд у складі Верховного Суду

Державний сектор

3 роки

10.2020 - 10.2023

Посадові обов’язки (відповідно до займаної посади):
організація здійснення правосуддя суддями відповідно до вимог Кодексу адміністративного судочинства України:
- здійснення судових викликів та повідомлень;
- забезпечення та контроль за повним фіксування судового засідання технічними засобами і забезпечення проведення судового засідання в режимі відеоконференції, ведення протоколу судового засідання;
- забезпечення оформлення матеріалів справ,
- вжиття заходів щодо дотримання встановлених Кодексом адміністративного судочинства України процесуальних строків розсилання прийнятих у справах процесуальних документів;
- складання листів, супровідних листів;
- ознайомлення учасників справи, їхніх представників із матеріалами справи;
- забезпечення роботи в АСДС відповідно до організаційно-розпорядчих документів Верховного Суду,
- виконання інших завдань та доручень судді, начальників відділу та управління.
Протягом зазначеного вище періоду додатковоопрацьовувала:
розподілені на розгляд судді скарги/ заяви, та додатковідокументів до них, що передбачає здійснення попередньої підготовки процесуальних документів, які приймаються суддею або під головуванням судді, виконавчих документів,у межах та у спосіб, що визначені Конституцією, Кодексом адміністративного судочинства України та законами України.
Зокрема, готую проекти ухвал про відкриття касаційного провадження, про відмову у відкритті касаційного провадження, про повернення касаційної скарги скаржнику, про залишення касаційної скарги без руху, про повернення заяви без розгляду, про повернення судового збору, про задоволення/відмову у задоволенні заяв тощо.
Інколи, написання проектів судових рішень по суті.
Підготовка, обробка та аналіз судової практики.
Сумлінно, професійно та своєчасно виконую доручену роботу, постійно підвищую рівень своєї професійної компетенції.

Головний спеціаліст відділу представництва інтересів у судах

Київська обласна державна адміністрація

Державний сектор

1 рік 1 місяць

09.2019 - 10.2020

Представництво (самопредствництво) інтересів Київської обласної державної адміністрації та посадових осіб Київської обласної державної адміністрації в судах України;
- ведення претензійної та позовної роботи в Київській обласній державній адміністрації,
- аналіз матеріалів судових справ - визначення правової позиції у справі, яка затверджується безпосереднім керівником; забезпечення підготовки та подання процесуальних документів (відзив, пояснення, заперечення, клопотання, тощо);
- аналіз матеріалів, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, результатів претензійної та позовної роботи;
- виконання наказів (розпоряджень), доручень Київської обласної державної адміністрації та керівництва Відділу, надані на підставі та у межах повноважень, передбачених Конституцією та законами України;
- участь у розгляді звернень юридичних та фізичних осіб, що надійшли до відділу, та підготовка в межах компетенції відділу проектів відповідей на них відповідно до Законів України “Про доступ до публічної інформації”, “Про інформацію”, “Про звернення громадян”.

Головний спеціаліст-юрисконсульт

Державна казначейська служба України

Державний сектор

1 рік 2 місяці

07.2018 - 09.2019

Опрацювання документів, про безспірне списання коштів державного бюджету за бюджетною програмою для забезпечення виконання судових рішень;
- опрацювання документів, про безспірне списання коштів державного бюджету за судовими рішеннями про бюджетне відшкодування сум податку на додану вартість та/або пені нарахованої на заборгованість бюджету з відшкодування такого податку;
- аналіз та узагальнення результатів виконання судових рішень апаратом Казначейства та його територіальними органами, внесення керівництву відділу, департаменту пропозицій щодо усунення недоліків у правовому забезпеченні роботи апарату Казначейства та його територіальних органів під час виконання судових рішень;
- взаємодія з Департаментом державної виконавчої служби Міністерства юстиції України та іншими органами державної влади з питань виконання судових рішень;
- участь у розгляді звернень юридичних та фізичних осіб, що надійшли до відділу, та підготовка в межах компетенції відділу проектів відповідей на них відповідно до Законів України “Про доступ до публічної інформації”, “Про інформацію”, “Про звернення громадян”.

В.о. заступника начальника Юридичного управління

ГУ Державної казначейської служби України у м. Києві

Державний сектор

7 місяців

12.2017 - 07.2018

Опрацювання документів щодо виконання рішень про стягнення коштів з рахунків боржників, рахунки яких відкриті в ГУ ДКСУ у м. Києві;
- опрацювання документів, які підлягають виконанню за бюджетною програмою
КПКВ 3504040, забезпечення їх обліку та зберігання;
опрацювання документів щодо виконання рішень про бюджетне відшкодування сум податку на додану вартість та/або пені, митних платежів та інших платежів, що сплачені до державного/місцевого бюджету у національній валюті на рахунки відкриті у ГУ ДКСУ у м. Києві та підлягають відшкодуванню за судовим рішенням;
- контроль стану правової роботи в ГУ ДКСУ у м. Києві.

Головний спеціаліст відділу правової експертизи

ГУ Державної казначейської служби України у м. Києві

Державний сектор

6 місяців

06.2017 - 12.2017

Опрацювання документів щодо виконання рішень про стягнення коштів з рахунків боржників, рахунки яких відкриті в ГУ ДКСУ у м. Києві;
- опрацювання документів, які підлягають виконанню за бюджетною програмою
КПКВ 3504040, забезпечення їх обліку та зберігання;
опрацювання документів щодо виконання рішень про бюджетне відшкодування сум податку на додану вартість та/або пені, митних платежів та інших платежів, що сплачені до державного/місцевого бюджету у національній валюті на рахунки відкриті у ГУ ДКСУ у м. Києві та підлягають відшкодуванню за судовим рішенням;
- контроль стану правової роботи в ГУ ДКСУ у м. Києві.

Секретар судового засідання

Шостий апеляційний адміністративний суд

Державний сектор

3 місяці

03.2017 - 06.2017

Забезпечення підготовки справ до судових засідань, їх технічної фіксації, діловодства
та документообігу, згідно з інструкцією з діловодства в адміністративних і місцевих
адміністративних судах;
- здійснення судових викликів і повідомлень;
- перевірка наявності та з'ясування причин відсутності осіб,яких було викликано до суду, і доповідь про це головуючому; повідомлення судді про неодержання адресатом відправлених процесуальних документів;
- ведення журналів (протоколів) судових засідань у відповідності з вимогами, визначеними законом до їх складання;
- оформлення матеріалів адміністративної справи;
- виготовлення копій судових документів у справах, які знаходилися в провадженні судді;
- здійснення оформлення для направлення копій судових документів сторонам та іншим особам, які брали участь у справі;
- за резолюцією судді або за резолюцією керівництва суду підготовка та надання судових справ для ознайомлення сторонам;
- завершення формування та передача справ після закінчення їх провадженням з відповідною відміткою про це в журналі до суду першої інстанції та/або до архіву суду апеляційної інстанції.

Логістик

СП ТОВ «АТ Крим» в м. Херсоні

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

4 роки 10 місяців

05.2010 - 03.2015

Ведення ділової кореспонденції;
- робота з первинною бухгалтерською документацією в програмі 1С;
- ведення діловодства, підготовка звітів;
- аналіз діяльності постачальників.

Секретар керівника

Прокуратура Білозерського району Херсонської області

Державний сектор

2 роки 1 місяць

06.2007 - 07.2009

Реєстрація вхідної кореспонденції, яка надходить до Прокуратури;
- стеження за строками виконання контрольних документів та повідомлення керівнику, в разі затримки їх виконання;
- ведення обліку вхідних, вихідних і внутрішніх документів;
- формування справ і наглядових проваджень, оформленняїх відповідно до Інструкції з діловодства в органах прокуратури України.
- підготовка справ до передачі на архівне зберігання, складення опису справ постійного та тривалого зберігання.

Ключова інформація

вільно володію державною мовою, англійською – читаю та перекладаю зі словником;
знання сучасних інформаційних технологій (впевнений користувач ПК (MS Word, Excel); вільне користування правовими базами.

Володіє мовами

Українська

рідна

Додаткова інформація

Досвід роботи

Маю досвід роботи з органами Державної виконавчої служби; досвідчений користувач операційних систем Windows, MS Office, Excel, Internet, програми 1С.

Про себе

Сумлінно, професійно та своєчасно виконую доручену роботу, постійно підвищую рівень своєї професійної компетенції.

Світлана

Експерт спеціаліст юрист державна служба

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 години тому