Працював в 5 компаніях 16 років 7 місяців
Будівництво, Фармацевтика, Транспорт та Логістика, Торгівля роздрібна / Retail
Менеджер з продажу
Ін Дизайн
Будівництво
1 рік 2 місяці
10.2023 - до теперішнього часу
- Пошук та залучення клієнтів
- Розробка стратегії продажів
- Ведення переговорів
- Укладення договорів
- Контроль за виконанням продажів
- Аналіз ринку та конкурентів
- Планування та виконання плану продажів
- Ведення звітності
- Забезпечення післяпродажного обслуговування
Начальник відділу
Тов " Техпідтримка Фасіліті Менеджмент", Київ
Будівництво
5 років
04.2017 - 04.2022
1. Розробка інструкцій відділу, а також підрозділів по фірмі.3. Проведення інвентаризацій матеріалів на складах.4. Перевірка по списанню матеріалів відповідальних осіб згідно внутрішньому розпорядку, безперервно в поточному часі ( більше 100 співробітників).5. Планування квартальних перевірок, підведення підсумків, формування звітів.6. Консультація співробітників по правильному списанню і відображення в первинних документах.8. Написання та введення рекомендацій для покращення контролю обліку матеріалу, які виникли в період поточної роботи.
Бухгалтер - ревізор
ТОВ " Тас - Фарма", Киев
Фармацевтика
5 років 7 місяців
01.2011 - 08.2016
- перевірка реалізації, зведення і відображення у внутрішньому обліку, 1 С8 (більще 70 об'єктів);- формування звітів по роздрібній торгівлі;- зведення безготівкових продаж;- організація документооборота;- перевірка касової дисципліни на торгівельних точках;- навчання персоналу;- реєстрація рро і супровідних документів;- проведення інвентаризацій товарних залишків від 80 до 100 аптек.
Менеджер з продажу логістичних послух
ТОВ «Монтреал ю.0.», Київ
Транспорт та Логістика
1 рік 2 місяці
10.2009 - 12.2010
•Організація перевізок•Аналіз эффективності;•Проведення переговорів з контрагентами;•Складання бюджету на транспортні видатки компанії;•Заключення договорів по наданню логістичних послуг;•Ведення документообороту.
Керівник відділу контрольно - касової техніки
ТОВ "Укр Про Сервис", Київ
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 3 місяці
06.2006 - 09.2009
- Формування відділу (підбір співробвтників, розподіл обов'зків, контроль виконання работи).- Вирішення організаціонних питань по функціонанню відділу,а такж в операційній роботі фірми.- Заключення договорів з контрагентами.- Ведення перемовин про поставку товарів і наданню послуг із стороніми организаціями. Складання планів поставки, а також контроль відвантажень.- Документаційний супровід відділу, а також у зв'язці з другими підрозділами фірми.- Облік РРО в продажі, а також планування необходної кількості для закупки.- Контроль залишків товарів, запасних частин и технічного облад6 на складах філіалів.Досвід управління штатом більше 6 чоловік.
Навчався в 1 закладі
Державний агроекологічний університет (м. Житомир)
Економічний, облік і аудит
Житомир, 2005
Додаткова інформація
Особисті якості
Вільно володію персональным комп'ютером (знання програм: (MS Office, Internet, 1С8.1).Комунікабельний, аналітичний склад розуму, відповідальний, легко розумію поставленні задачі, вмію працювати в команді, без проблем стану учасником в новому колективі.Розгляну всі цікаві пропозиції в отриманні доходу в загальних інтересах
Микола
Микола
Ревізор
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому