Працював в 4 компаніях   15 років 4 місяці

Будівництво, Фармацевтика, Транспорт та Логістика, Торгівля роздрібна / Retail

Начальник відділу

Тов " Техпідтримка Фасіліті Менеджмент", Київ

Будівництво

5 років

04.2017 - 04.2022

1. Розробка інструкцій відділу, а також підрозділів по фірмі.3. Проведення інвентаризацій матеріалів на складах.4. Перевірка по списанню матеріалів відповідальних осіб згідно внутрішньому розпорядку, безперервно в поточному часі ( більше 100 співробітників).5. Планування квартальних перевірок, підведення підсумків, формування звітів.6. Консультація співробітників по правильному списанню і відображення в первинних документах.8. Написання та введення рекомендацій для покращення контролю обліку матеріалу, які виникли в період поточної роботи.

Бухгалтер - ревізор

ТОВ " Тас - Фарма", Киев

Фармацевтика

5 років 7 місяців

01.2011 - 08.2016

- перевірка реалізації, зведення і відображення у внутрішньому обліку, 1 С8 (більще 70 об'єктів);- формування звітів по роздрібній торгівлі;- зведення безготівкових продаж;- організація документооборота;- перевірка касової дисципліни на торгівельних точках;- навчання персоналу;- реєстрація рро і супровідних документів;- проведення інвентаризацій товарних залишків від 80 до 100 аптек.

Менеджер з продажу логістичних послух

ТОВ «Монтреал ю.0.», Київ

Транспорт та Логістика

1 рік 2 місяці

10.2009 - 12.2010

•Організація перевізок•Аналіз эффективності;•Проведення переговорів з контрагентами;•Складання бюджету на транспортні видатки компанії;•Заключення договорів по наданню логістичних послуг;•Ведення документообороту.

Керівник відділу контрольно - касової техніки

ТОВ "Укр Про Сервис", Київ

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 3 місяці

06.2006 - 09.2009

- Формування відділу (підбір співробвтників, розподіл обов'зків, контроль виконання работи).- Вирішення організаціонних питань по функціонанню відділу,а такж в операційній роботі фірми.- Заключення договорів з контрагентами.- Ведення перемовин про поставку товарів і наданню послуг із стороніми организаціями. Складання планів поставки, а також контроль відвантажень.- Документаційний супровід відділу, а також у зв'язці з другими підрозділами фірми.- Облік РРО в продажі, а також планування необходної кількості для закупки.- Контроль залишків товарів, запасних частин и технічного облад6 на складах філіалів.Досвід управління штатом більше 6 чоловік.

Навчався в 1 закладі

Державний агроекологічний університет (м. Житомир)

Економічний, облік і аудит

Житомир, 2005

Додаткова інформація

Особисті якості

Вільно володію персональным комп'ютером (знання програм: (MS Office, Internet, 1С8.1).Комунікабельний, аналітичний склад розуму, відповідальний, легко розумію поставленні задачі, вмію працювати в команді, без проблем стану учасником в новому колективі.Розгляну всі цікаві пропозиції в отриманні доходу в загальних інтересах

Микола

Ревізор

Київ

22 500 грн.

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому