Працював в 11 компаніях   19 років 11 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, FMCG

Директор департаменту розвитку та підтримки продажів

International Beverages Tashkent

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 1 місяць

05.2022 - 06.2024

1. Впровадження глобальної стратегії PepsiCo Perfect Store.

2. Впровадження передових програмних модулів для оптимізації процесів роботи компанії (SFA, TMS, IR, Route Engineering program, Capability management system, HRMS)

3. Розробка стратегій розвитку продажів - розробка і реалізація стратегій, які спрямовані на збільшення обсягів продажів.

4. Аналіз даних та звітність - збір та аналіз даних про продажі, споживчому ринку та конкурентному середовищі, підготовка звітів для керівництва компанії та прийняття рішень на основі отриманих даних.

5. Розробка структури продажів - активний пошук нових можливостей для розвитку продажів компанії, оцінка ризиків і потенційної вигоди.

6. Team Management – найм, навчання та управління командою співробітників відділу.

7. Координація роботи з іншими підрозділами - взаємодія з відділами маркетингу, виробництва і логістики для координації роботи і досягнення спільних цілей.

8. Управління бюджетом - Управління бюджетом відділу, контроль витрат і прийняття рішень про те, як розподілити бюджет між різними проектами і завданнями.

9. Розробка і впровадження стандартів виконання для торгових команд.

10. Розробка та реалізація трейд маркетингових активацій, згідно річного календаря активностей.

11. Розрахунок рівня дистрибьюції для нової продукції. Розробка GTM активацій для віведення продукції на ринок.

12. Перемовини з ключовими кліентами для впровадження активностей спрямованих на збільшення продажів.

Керівник відділу торгового маркетингу

Оболонь, ПрАТ

FMCG

1 рік 7 місяців

09.2020 - 04.2022

1. Розробка трейд-маркетингових стратегій - створення стратегій просування товару на ринку, визначення механізмів просування, розробка необхідних інструментів просування.

2. Планування трейд-маркетингових кампаній - розробка планів збільшення продажів, визначення цільових показників, аналіз ефективності.

3. Аналіз ринку і конкурентного середовища - аналіз ринку конкурентів, виявлення сильних і слабких сторін, аналіз поведінки споживачів і створення рішень для підвищення попиту.

4. Робота з відділом продажів - налагодження взаємодії з відділом продажів для визначення цілей і розробки заходів по просуванню продукції.

5. Робота з відділом маркетингу - спільне визначення ефективних механізмів просування продукту, розвиток Трейд-маркетингових компаній для підтримки маркетингових активацій.

6. Управління бюджетом - трейд-маркетинг Управління бюджетом, контроль витрат і розстановка пріоритетів.

7. Оцінка результативності - оцінка ефективності діяльності Трейд-маркетингу і коригування стратегій на основі отриманих результатів.

Керівник відділу трейд маркетингу

PepsiCo

FMCG

1 рік 5 місяців

04.2019 - 09.2020

1. Розробка та впровадження Календаря трейд-маркетингової активності компанії.

2. Створення календаря національних пріоритетів для відділу продажів.

3. Складання та впровадження календарів Трейд-маркетингової активності каналів, ключових клієнтів.

4. Розробка та впровадження Календаря трейд-маркетингової активності компанії.

5. Оцінка динаміки і тенденцій ринку і компанії, аналіз дій конкурентів

6. Контроль за процесом надання та розповсюдження рекламних матеріалів, POSM / торгового обладнання

7. Моніторинг та оцінка ефективності трейд-маркетингової діяльності.

8. Бюджетування, оптимізація бізнес-процесів і витрат.

9. Підготовка аналітичних звітів та прогнозів

10. Розробка та впровадження стандартів ефективності

11. Розробка та впровадження інструментарію оцінки ефективності стандартів

Керівник відділу активації ключових клієнтів

PepsiCo

FMCG

3 роки

04.2016 - 04.2019

1. Розробка стратегій залучення клієнтів і збільшення продажів.

2. Створення заходів, спрямованих на залучення клієнтів (акції,дегустації, спеціальні пропозиції).

3. Співпрацюйте з відділом маркетингу для визначення цільових аудиторій, створення заходів та акцій бренду, розробки матеріалів для продажів.

4. Співпраця ключових торгових мереж у розробці та реалізації заходів, спрямованих на збільшення обсягу продажів.

5. Співпрацюйте з відділами продажів, щоб визначити ключові пріоритети для заходів.

6. Аналіз ефективності заходів.

7. Управління бюджетом.

Супервайзер

PepsiCo

FMCG

4 роки 11 місяців

05.2011 - 04.2016

1. Адаптація нових співробітників

2. Складання плану навчання співробітників

3. Навчання співробітників відповідно до стандартів і вимог програми навчання

4. Плануйте роботу своєї команди

5. Виконання завдань на ввіреній території

6. Оперативний контроль діяльності бюро

7. Оптимізація маршрутів кожного члена команди, контроль за відвідуваннями всіх точок маршруту

8. Контроль продажів агентів

9. Побудова довгострокових відносин з ключовими клієнтами на території

10. Підготовка та підписання маркетингових договорів

11. Забезпечення підтримки маркетингових активностей

Торговий представник

PepsiCo

FMCG

1 рік

05.2010 - 05.2011

Супервайзер

Борол, ООО

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 4 місяці

12.2008 - 04.2010

Регіональній представник

Мега-Ватт ООО

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 місяці

09.2008 - 12.2008

Регіональний представник

Титан-Ри, ООО

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 місяці

06.2008 - 08.2008

Супервайзер

Торгівельний дом Пальміра

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 9 місяців

09.2006 - 06.2008

Торговий представник

Торговий дом Пальміра

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки

09.2004 - 09.2006

Ключова інформація

Лідерство та управління командою

Стратегічне планування продажів

Торговий маркетинг і просування

Впровадження інструментів автоматизації

Управління бюджетом та аналіз рентабельності інвестицій

Оптимізація процесів

Управління взаємовідносинами з клієнтами

Аналіз даних і аналіз ринку

Навчався в 1 закладі

Одеський державний екологічний університет

Менеджмент

Одеса, 2009

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

IS&OP

Київ, 2020

World Class Customer Engagement

Київ, 2019

Підбір персоналу

Київ, 2019

Лідерство без формальної влади

Київ, 2018

New Real Goal, Станченко А.

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

кат В,С

Олексій

Керівник відділу трейд маркетингу

Київ

41 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 6 днів тому