Працював в 8 компаніях 18 років 1 місяць
Будівництво, АПК (Агропромисловий комплекс), Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Послуги для бізнесу - інше
Начальник планово-економічного відділу
ТОВ "Унітех"
Будівництво
6 років 5 місяців
06.2018 - до теперішнього часу
- управління планово - економічним відділом;
- аналіз основних показників діяльності підприємства;
- підготовка звітів (P&L, CF, BS) та рекомендацій щодо подальшого використання ресурсів компанії;
- здійснення оперативного контролю використання ресурсів компанії;
- розробка та впровадження методів підвищення ефективності контролю та обліку використання ресурсів компанії;
- участь у складанні бюджетів компанії, їх консолідація;
- участь у розробці та впровадженні управлінського обліку;- аналіз ефективності використання ресурсів підприємства;
- аналіз ефективності роботи підрозділів підприємства;
- участь у впровадженні 1С 8.3
Начальник відділу збуту
ДП "Чайка"
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 6 місяців
02.2016 - 08.2017
- управління відділом, вирішення поточних питань;
- участь у стратегічному плануванні в частині виробництва та реалізації власної продукції компанії;
- аналіз основних показників результатів роботи каналів збуту та, у випадку їх суттєвого відхилення від планових, вживання заходів для приведення їх у відповідність до планових;
- визначення та постановка задач менеджерам відділу та контроль їх виконання;
- координація та узгодження дій, сприяння у вирішенні складних питань, котрі виникають на шляху товарів від виробництва до споживача;
- вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами компанії пов'язаних з реалізацією продукції;
- налагодження та підтримка взаємодії з суміжними підрозділами компанії;
- оперативна робота з клієнтами компанії категорії «А»
- налагодження та підтримка відносин з партнерами або органами, що сприяють ефективній роботі відділу;
- визначення інструментарію та подання пропозицій керівництву для забезпечення ним співробітників відділу для можливості виконання своїх обов'язків;
- подання звітності керівництву за встановленим в компанії внутрішнім регламентом.
Економіст з фінансової роботи та аналізу господарської діяльності
ТОВ "Агроскоп"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 10 місяців
03.2012 - 01.2014
- аналіз основних показників діяльності підприємства;
- підготовка звітів (P&L, CF, BS) та рекомендацій щодо подальшого використання ресурсів компанії;
- здійснення оперативного контролю використання ресурсів компанії;
- розробка та впровадження методів підвищення ефективності контролю та обліку використання ресурсів компанії;
- участь у складанні бюджетів компанії, їх консолідація;
- участь у розробці та впровадженні управлінського обліку;
- аналіз ефективності використання ресурсів підприємства;
- аналіз ефективності роботи підрозділів підприємства;
Менеджер проекту
ТОВ "Беніш Джі Пі еС Україна"
Послуги для бізнесу - інше
1 рік 3 місяці
07.2009 - 10.2010
- активна работа по підвищенню рівня продаж та установок систем;
- аналіз можливих ризиків та оцінка успішності проектів;- економічне обгрунтування проекту;
- координація роботи менеджерів та взаємодія всіх учасників проекту;
- планування ресурсів, необхідних для досягнення цілей проектів;
- проведення переговорів, підписання договорів з постачальниками;
- подготовка звітів та рекомендацій з подальшого розвитку компанії;
- моніторинг діяльності конкурентів;
- проведення переговорів, встановлення та розвиток ділових відносин з клієнтами, проведення презентацій, надання повної інформації про продукти;
- оформлення необхідної документації по угодам;
- контроль дебіторської заборгованості;
- участь у прийняті тактичних та стратегічних рішень роботи компанії.
Фінансовий управляючий
ТОВ "Поліграфспектр"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
6 місяців
09.2008 - 03.2009
- аналіз системи економічних показників роботи підприємства (філіалів), визначення шляхів підвищення їх ефективності;
- організація управлінського та бухгалтерського обліку;
- організація, контроль і аналіз фінансової звітності підрозділів підприємства;
- консолідація та надання звітів в центральний офіс;
- розподіл та контроль грошових засобів на підзвітній території;
- бюджетування та податкове планування;
- робота з ДЗ;
- оперативне управління підприємством та його ресурсами;
- взаємодія з фінансовими структурами для отримання кредитних ресурсів;
- оптимізація організаційної структури;
- розподіл обов'язків персоналу;
- упорядкування комунікацій всередині підприємства та документообігу;
- прийняття рішень організаційного характеру;
- налагодження відносин з клієнтами та партнерами компанії.
Фінансовий директор
ТОВ "Аттіс"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 8 місяців
09.2005 - 05.2008
- участь в стратегічному плануванні діяльності компанії;
- аналіз системи економічних показників роботи підприємства, визначення шляхів підвищення їх ефективності;
- впровадження та організація управлінського обліку в 1С УТП;
- бюджетування та податкове планування;
- взаємодія з фінансовими установами для залучення кредитних ресурсів;
- оптимізація ОСУ;
- впорядкування комунікацій всередині підприємства та документообігу;
- проведення переговорів з контрагентами підприємства;
- організація та участь у виставках, семінарах і т.і..;
- ЗЕД.
Заступник директора
ТОВ "Кефей"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 2 місяці
06.2004 - 08.2005
- активна, безпосередня участь у створенні підприємства (з «0»);
- створення ОСУ;
- оперативне управління;
- впровадження управлінського обліку;
- підбір, навчання персоналу;
- налагодження комунікацій всередині підприємства та документообіг;
- управління грошовими засобами;
- проведення переговорів з клієнтами, постачальниками, складання та підписання угод;
- ЗЕД.
Менеджер відділу ЗЕД
ТОВ "Версія"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 4 місяці
04.2002 - 08.2005
- визначення та забезпечення компанії поточними товарними запасами;
- аналіз та прогнозування продажів, кон'юнктури ринку;
- контроль планування закупок;
- пошук та вивчення нових видів продукції вивід їх на ринок України;
- організація проведення виставок та презентацій, семінарів;
- проведення перемовин з партнерами;
- тісна взаємодія з відділом логістики та іншими структурними відділами підприємства.
Навчався в 1 закладі
Вінницький інститут регіональної економіки та управління
Економіки/менеджмент організації
Вінниця, 2001
Олексій
Олексій
Фахівець із закупівель
Вінниця
Готовий переїхати: Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 день тому