Працювала в 3 компаніях   3 роки 3 місяці

Транспорт та Логістика, Банки

Обліковець ТМЦ, додатково виконувала обов’язки спеціаліста по роботі з орендою

ТОВ "ТК "САТ"

Транспорт та Логістика

1 рік 8 місяців

10.2018 - 06.2020

внесення рахунків на оплату, працювала з первинними бухгалтерськими документами;

надання звітів за підсумками роботи у відповідності з регламентом роботи відділу;

замовлення товару, узгодження з постачальником ціни, умов за датою відвантаження і способу доставляння ТМЦ, контроль залишків;

управління рухом ТМЦ (переміщення, надходження, залишок);

приймання участі в інвентаризації ТМЦ;

введення документообігу у відділі;

виконання доручень керівника;

введення обліку договорів та відстежувати терміни пролонгації;

підготовка до укладання договорів з потенційними орендодавцями.;

моніторинг ринку складських приміщень;

складання і ведення бюджету адміністративних витрат, контроль витрат; формування та аналіз звітності.

Фахівець сектору бізнесу фізичних осіб

ПрАТ банк „ПУМБ”

Банки

6 місяців

04.2018 - 10.2018

залучення нових клієнтів;

переговори з клієнтами;

підготовка пакета документів для укладення договорів та надання кредитів;

аналіз фінансового стану фізичних осіб;

відкритання та закриття рахунків;

залучення вільних коштів та їх розміщення;

документальне оформлення всіх договорів (кредити, депозити) і бухгалтерських проводок протягом строку кредитування;

коректування даних по всіх договорах на звітну дату;

моніторинг кредитного портфеля на постійній основі.

Фінансовий консультант відділу продажу через дистанційні канали (кол-центр, продаж кредитів та креди

ПрАТ банк „ПУМБ”

Банки

10 місяців

05.2017 - 03.2018

ведення переговорів з клієнтами;

аналіз фінансового стану клієнта;

призначення зустрічей.

Ключова інформація

За час навчання та практики, роботи набула навичок логічного і швидкого мислення; працьовитості і відповідальності; бажання та вміння працювати на результат; високого рівня самоорганізації; стесостійкості і самоконтролю. Володіння комп'ютером: досвід роботи з ПК (впевнений користувач), знання Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Access, Power Point; Internet Explorer, Adobe Reader; Microsoft Outlook, 1С:Підприємство, М.Е. Doc. Ведення переговорів з клієнтами, аналіз фінансового стану, документальне оформлення всіх операцій. Знання основ трудового, господарського законодавства. Уважність, сумлінність, аналітичні здібності, здатність швидко навчатися.

Навчалась в 3 закладах

Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"

Юридичний

Ужгород, 2026

Університет державної фіскальної служби України

Фінанси, банківська справа та страхування

Ірпінь, 2019

Університет державної фіскальної служби України

Фінанси, банківська справа та страхування

Ірпінь, 2017

Володіє мовами

Англійська

середній

Польська

базовий

Російська

вище середнього

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Time management

2022

Як керувати часом

Як заощаджувати час

Метод ABCDE

Спосіб 80/20

Як позбутися злодіїв часу

Основи фрілансу

2022

Дізналась, що фрілансинг, як заробляють фрілансери, основні переваги та недоліки фрілансингу.

Як створити якісне портфоліо фрілансера, як розмістити пропозицію фрілансера на ринку

Як визначити вартість своєї роботи.

Ознайомилась  з корисними хитрощами і порадами по роботі з клієнтами.

Тетяна

Менеджер

Мукачево

12 000 грн.

28 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому