Працювала в 3 компаніях   14 років 1 місяць

Освіта, Інше, Послуги для бізнесу - інше

Операційний директор

Freelance

Освіта

14 років

04.2008 - 04.2022

Останні 12 років я виконувала обов’язки операційного директора, створивши власне агенство з написання наукових робіт для студентів та аспірантів. Я «з нуля» створила власний штат авторів (в різні часи від 10 до 20 чол.), налагодивши такі операційні процеси:

- добір авторів (було проведено безліч співбесід та створено тестових завдань);

- залучення нових лідів;

- впровадження системи лояльності для діючих клієнтів задля їх повторного звернення;

- впровадження системи лояльності для партнерів;

- впровадження системи перевірки якості роботи авторів;

- ведення фінансової звітності;

- ведення фінансових розрахунків із співробітниками, замовниками та партнерами;

- ведення статистики замовлень;

- аналіз розвитку ринку.

Окрім зазначеного я вирішувала кризові ситуації, що виникали між автором і замовником та брала на себе фінансові ризики. Також інколи я сама виконувала роботу замість автора у форс-мажорних обставинах, аналізуючи великі обсяги наукової інформації і відточуючи вміння працювати зі словом.

Впевнена, що цей потужний досвід я зможу ефективно використовувати в цікавих, масштабних проектах.

Я шукаю роботу, завдяки якій зможу проявити свої організаторські здібності та практикувати англійську мову. Мене цікавить робота, пов’язана з виведенням нового бренду на ринок: розробка легенди бренду, його концепції, маркетингової стратегії, формування команди для його просування, ведення соціальних мереж, налагодження домовленостей з партнерами, тощо.

Я шукаю віддалену роботу, але також готова до офісної роботи з переїздом в іншу країну та відряджень.

При необхідності готова виконати тестове завдання. ХОЧУ ПРАЦЮВАТИ!!!))))

  • Управління операційною діяльністю компанії
  • Розробка та впровадження стратегій оптимізації бізнес-процесів
  • Контроль за виконанням планів та досягненням цілей
  • Організація та координація роботи відділів компанії
  • Планування та управління бюджетом операційної діяльності
  • Вдосконалення та впровадження ефективних систем управління
  • Аналіз ефективності процесів та проектів
  • Вирішення технічних та організаційних питань
  • Забезпечення високого рівня якості продукції або послуг
  • Участь у розробці та впровадженні стратегічних ініціатив компанії

Помічник адвоката.

ОСББ

Інше

2 місяці

01.2010 - 03.2010

- Надання письмових відповідей на звернення мешканців будинку;

- Складання процесуальних документів.

Юрисконсульт творчого відділу

ТОВ «Редакція газети «Все про бухгалтерський облік».

Послуги для бізнесу - інше

11 місяців

02.2009 - 01.2010

- надання відповідей на листи читачів (юридичні питання);

- написання статей юридичної тематики;

- вивчення галузі «Будівництво».

Ключова інформація

Hard skills:

- досвід проведення співбесід, управління персоналом/проектами, складання посадових інструкцій/колективних договорів, підготовки ТЗ, делегування, ведення переговорів, обробки зворотнього зв’язку від клієнтів та штату співробітників, аналізу результатів роботи.

- впевнене користування ПК, знання програм MS Office, створення презентацій, складання цивільних та господарських договорів.

- є досвід використання різних соціальних платформ для спілкування з публікою і організації заходів.

- знання основ SMM, таргетингу та SEO оптимізації (є досвід створення та ведення бізнес-акаунтів в Інстаграмі).

Soft skills:

- креативність, комунікабельність, ініціативність, відповідальність, самоорганізація, уважність до деталей, вміння вирішувати конфлікти, виявляти гнучкість.

Навчалась в 1 закладі

Приватний заклад вищої освіти "Київський міжнародний університет"

юридичний

Київ, 2008

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

"Мої тригери".

2022

У 2022 році розробила і тричі провела власний 5-денний онлайн-курс «Мої тригери», відеозаписи є на моїй інстаграм – сторінці.

Анна

Project-manager, head of product, адміністратор, team-lead, сценарист, director, керівник.

Одеса

Готовий переїхати: Львів

37 років

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 місяці тому