Працювала в 5 компаніях 7 років
Торгівля роздрібна / Retail, Транспорт та Логістика
Управляющий
ТОВ Фора
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 2 місяці
05.2021 - 07.2022
Оперативне управління магазином. Контроль та організація торгового процесу магазину. Облік товару та ТМЦ. Контроль прийому товару. Контроль та ведення касової дисципліни. Контроль за виконанням планових фінансових показників KPI. Контроль динаміки товарообігу, виявлення причин змінення, контроль норми списання і прийняття рішень щодо уцінки товару, контроль залишків товару у співвідношенні з сезонністю та купівельним попитом. Управління діяльністю персоналу магазину. Ведення табеля обліку робочого часу та табелювання персоналу. Забезпечення дотримання персоналом магазину правил внутрішнього трудового розпорядку, правил і норм охорони праці та пожежної безпеки, виробничої санітарії та особистої гігієни. Підбір персоналу, проведення співбесід з кандидатами на лінійні посади та на адмін посади всередині магазину, управління процесом адаптації співробітника. Контроль санітарно-технічного стану торгового обладнання, торгових та складських приміщень у співвідношенні до вимог санітарних норм та правил. Ведення встановлених журналів. Взаємодія з контролюючими та державними органами. MS Office Microsoft Word Організація маркетингових заходів
заступник керуючого
ТОВ Фора
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 8 місяців
09.2019 - 05.2021
Керівництво персоналом магазину, виконання та контроль стандартів обслуговування покупців.
Створення графіків роботи працівників магазину, ведення обліку відпрацьованого часу персоналу.
Навчання перссоналу.
Забезпечення оптимального і безперебійного торгового процесу, управління товарними запасами та асортиментом.
Аналіз продажів.
Контроль виконання планових фінансових показників KPI.
Організація роботи по викладці товару.
Організація та контроль по прийому/поверненню товару та тари.
Дотримання правил ведення касової дисципліни.
Контроль та участь у проведенні інвентаризації.
Створення графіків роботи працівників магазину, ведення обліку відпрацьованого часу персоналу.
Навчання перссоналу.
Забезпечення оптимального і безперебійного торгового процесу, управління товарними запасами та асортиментом.
Аналіз продажів.
Контроль виконання планових фінансових показників KPI.
Організація роботи по викладці товару.
Організація та контроль по прийому/поверненню товару та тари.
Дотримання правил ведення касової дисципліни.
Контроль та участь у проведенні інвентаризації.
касир оператор
Нова Пошта
Транспорт та Логістика
1 рік 6 місяців
02.2018 - 08.2019
Підготовка вантажу до видачі та відправлення.
Прийом та видача вантажу.
Оформлення експрес накладних.
Обслуговування клієнтів та здійснення взаєморозрахунків з ними.
Внесення данних в базу 1С.
Ведення касової дисципліни.
Прийом та видача вантажу.
Оформлення експрес накладних.
Обслуговування клієнтів та здійснення взаєморозрахунків з ними.
Внесення данних в базу 1С.
Ведення касової дисципліни.
керуючий магазину
ТОВ ФКС
Торгівля роздрібна / Retail
8 місяців
05.2017 - 01.2018
Оперативне управління магазином. Контроль та організація торгового процесу магазину. Облік товару та ТМЦ. Контроль прийому товару. Контроль та ведення касової дисципліни. Контроль за виконанням планових фінансових показників KPI. Контроль динаміки товарообігу, виявлення причин змінення, контроль норми списання і прийняття рішень щодо уцінки товару, контроль залишків товару у співвідношенні з сезонністю та купівельним попитом. Управління діяльністю персаналу магазину. Ведення табеля обліку робочого часу та табелювання персоналу. Забезпечення дотримання персоналом магазину правил внутрішнього трудового розпорядку, правил і норм охорони праці та пожежної безпеки, виробничої санітарії та особистої гігієни. Підбір персоналу, проведення співбесід з кандидатами на лінійні посади та на адмін посади всередині магазину, управління процесом вдаптації співробітника. Контроль санітарно-технічного стану торгового обладнання, торгових та складських приміщень у співвідношенні до вимог санітарних норм та правил. Ведення встановлених журналів. Взаємодія з контролюючими та державними органами. MS Office Microsoft Word Організація маркетингових заходів
• Продаж м'яса
• Розвиток мережі магазинів
• Продовольчий магазин
• Продаж м'яса
• Розвиток мережі магазинів
• Продовольчий магазин
товарознавець
ТОВ ГРУ
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 9 місяців
08.2015 - 05.2017
Забезпечення наявності товару по фреш групі в оптимальній кількості та амортименті. Створення замовлень постачальникам. Відслідковування виконання замовлень. Забезпечення планових показників по оборотності фреш групи. Визначення мінімального складського залишку товарів і забезпечення наявності необхідного товару на склад.
Забезпечення постійної наявності товару підвищеного попиту та товару який знаходиться в акції.
Проведення моніторингу, аналіз цін і асортименту у конкурентів.
• Торговий аудит
• 1C
• Microsoft Excel
Забезпечення постійної наявності товару підвищеного попиту та товару який знаходиться в акції.
Проведення моніторингу, аналіз цін і асортименту у конкурентів.
• Торговий аудит
• 1C
• Microsoft Excel
Ключова інформація
Впевнений корисувач ПК
• 1C
• MS Office
• Microsoft Word
• Microsoft Excel
• 1C
• MS Office
• Microsoft Word
• Microsoft Excel
Навчалась в 2 закладах
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Облік та аудит
Київ, 2014
Березнівський лісотехнічний коледж Національного університету водного господарства та природокористування
Бугалтерський облік
Березне, 2011
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Особисті якості
Відповідальна, комунікабельна, стресостійка, пунктуальна, вічлива. Здатна наполегливо працювати, зосереджуватися на поставлених цілях. Готова навчатися та розвиватися.
Тетяна
Тетяна
Керуючий магазином
Вишневе, Київська обл.
Готовий переїхати: Київ
повна зайнятість
Оновлено 4 місяці тому