Працював в 4 компаніях 10 років 11 місяців
Консалтинг / Аудит, Нерухомість та Девелопмент, Будівництво, Автомобільна промисловість та Автобізнес
CMO / co-founder
uamarketer.com
Консалтинг / Аудит
3 роки 10 місяців
02.2021 - до теперішнього часу
Напрями роботи:
• аудит чинного маркетингового супроводу
• побудова відділів маркетингу
• перезапуск брендів (brand chek-up або зміна позиціювання)
• маркетингові дослідження
• розробка стратегії просування брендів;
• кількісне та якісне збільшення продажів
• оптимізація маркетингових інвестицій
• створення та запуск нових продуктів (аналіз ринку, розробка концепції та варіантів позиціювання)
кейси клієнтів, що доступні на сайті - https://uamarketer.com
CMO
Д-І-М, ТОВ
Нерухомість та Девелопмент
1 рік 1 місяць
03.2020 - 04.2021
Обов'язки на займаній посаді:
розробка стратегії просування брендів ЖК;
розробка нових діджитал продуктів (маркетплейс та мобільний додаток);
щомісячне медіапланування та контроль його виконання;
оцінка ефективності маркетингових заходів та рекламних кампаній;
стимулювання збуту та контроль виконання плану продажів;
оптимізація операційних витрат.
Досягнення та набуті навички:
збільшення сукупного ВАЛ доходу x10 у порівнянні з періодом до локдауну
зміна позиціювання ЖК та розробка комунікаційних стратегій;
розробка методології оцінки якості обслуговування (Customer Satisfaction Index);
участь в розробці маркетплейса всіх житлових комплексів Групи Компаній "DIM";
участь у стратегічних сесіях по розробці нових продуктів;
розробка стратегії та впровадження Direct Mail інструментів до маркетингового набору Групи Компаній "DIM";
зростання продажів ЖК Lucky Land на 178% у порівнянні з періодом до 1-го локдауну;
оптимізація щомісячних марк інвестицій з 12 до 3% від ВАЛ доходу по ЖК Новий Автограф;
зниження Churn Rate за першим зверненням з 28% до 12%., як наслідок роботи з лійкою продажів;
зростання маржинальності та зниження CAC проєктів.
deputy CMO
KDD
Будівництво
2 роки 2 місяці
02.2018 - 04.2020
Обов'язки на займаній посаді:
розробка стратегії просування бренду Standard One (S1);
щомісячне медіапланування;
оцінка ефективності маркетингових заходів і рекламних кампаній;
ведення переговорів та укладання маркетингових і рекламних договорів;
моніторинг конкурентів;
оптимізація операційних витрат;
Досягнення та набуті навички:
успішне виведення бренду на ринок (за 3 місяці до здачі будинку в експлуатацію реалізовано 100% квартир);
досвід роботи в стартапі, що не має аналогів на ринку нерухомості Києва;
зменшення CAC на 78%;
зниження CPU на 22%.
CMO
NIKO АвтоАльянс Київ
Автомобільна промисловість та Автобізнес
4 роки
02.2014 - 02.2018
Обов'язки на займаній посаді:
планування річного маркетингового бюджету та контроль його виконання;
щомісячне медіапланування;
оцінка ефективності маркетингових заходів і рекламних кампаній;
ведення переговорів та укладання маркетингових і рекламних договорів;
впровадження та контроль виконання внутрішньогрупових корпоративних стандартів для персоналу;
моніторинг конкурентів;
оптимізація операційних витрат;
взаємодія з імпортером (погодження, звітність, впровадження стандартів у рекламні активності та в організації роботи автоцентру).
Досягнення та набуті навички:
управлінський досвід у складно структурованій системній компанії;
використання маркетингового плану «Автоальянс Київ» як benchmark для усіх підприємств Групи Компаній «НІКО»;
організація та проведення десятків заходів (презентації нових моделей, експонування, благодійність, тощо);
партнерська участь у ряді проектів (AVIS Corporate Car Fest, забіги від RUN Ukraine та Ukrainian Drift Challenge);
впровадження щомісячного заміру рівня задоволеності клієнтів (CEM);
удосконалення програми лояльності;
розробка і запуск мобільної версії сайту (як наслідок збільшення частки мобільного трафіку до 35% і конверсій з мобільної версії до 32% від загальної кількості).
третє місце за кількістю проданих автомобілів NISSAN в Україні (2015 FY);
2015СY зниження CPU на 32% ($ 265);
2016CY зниження СРU на 10% ($ 240)
2017CY зниження CPU на 12% ($ 210);
2016CY призер мотиваційної програми Ніссан Мотор Україна;
друге місце за кількістю проданих автомобілів NISSAN в Україні (2016 FY);
перше місце за кількістю проданих автомобілів NISSAN в Україні (2017 FY);
Ключова інформація
digital driven підхід у менеджменті
досвід успішного запуску нових продуктів на українському ринку
досвід керівництва великими маркетинговими командами
досвід управління великим маркетинговим бюджетом (100+ млн грн)
Навчався в 1 закладі
КНУКіМ
Факультет менеджменту та економіки, менеджер соціально-культурної сфери
Київ, 2011
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Competitive Strategy (Tobias Kretschmer, PhD)
https://drive.google.com/file/d/1FdTMHkC8N1boGXfXJdfQrtA1Bhjmrj8N/view
Project risk management and change management (Margaret Meloni)
https://drive.google.com/file/d/1u1gcSR7bXzw0p7XITik-5AsAP9oJOIye/view
Brand Management: Aligning Business, Brand and Behaviour
https://drive.google.com/file/d/1qU463-Pj92Y_YpOKeHNcvgjqt_M7-Zh1/view
Бізнес у креативній індустрії
https://drive.google.com/file/d/1Z3bK0EqrDBiXN_6RN3a2yeYP2_v69IEw/view
Управління командами та проєктами в IT
https://drive.google.com/file/d/11ahrkavzM-Dx0rcbaNjnO33zuYpfOi_b/view
Google Analytics Individual Qualification
Гра в дову
https://fondy.ua/gra-v-dovgu/6777823_51dd3f9e364b43b684f2d77beb809225.jpg
Brandfather (FEDORIV)
https://brandfather.superludi.com/
Андрій
Андрій
Chief Marketing Officer
Київ
Готовий переїхати: Львів
повна зайнятість, проектна робота
Оновлено 3 тижні тому