Працювала в 6 компаніях 9 років 8 місяців
Послуги для бізнесу - інше, Консалтинг / Аудит, Видавництва та Поліграфія, Реклама та PR-послуги, Будівництво
Бухгалтер ФОП
Аутсорсинг
Послуги для бізнесу - інше
1 рік 8 місяців
01.2023 - до теперішнього часу
Реєстрація ФОП через ДІЯ
Внесення змін про ФОП у ДІЯ
Звітність і Податки ФОП в ДІЯ
Закриття ФОП в ДІЯ
Ведення бухгалтерського обліку ФОП.
Складання та подання податкових декларацій і звітності.
Нарахування і сплата податків і зборів.
Облік витрат і доходів, складання фінансових звітів.
Розрахунок і виплата заробітної плати.
Ведення первинних документів та контроль за їх достовірністю.
Взаємодія з податковими органами та банками.
Аналіз фінансових показників і підготовка аналітичних звітів.
Оформлення трудових відносин з підприємством і ФОП
Бухгалтер неприбуткової організації
iHUB
Послуги для бізнесу - інше
1 рік 8 місяців
01.2023 - до теперішнього часу
Облік і контроль використання коштів, нарахування та контроль за виплатами.
Підготовка і подання звітності по грантам і програмам, якщо це необхідно.
Організація обліку доходів та витрат, у тому числі коштів, отриманих з різних джерел/
Проведення бухгалтерських операцій, облік і зберігання первинних документів.
Контроль за своєчасністю та правильністю фінансових транзакцій.
Консультування керівництва з питань бухгалтерського обліку та фінансового управління.
Бухгалтер по заробітній платі
EBS
Консалтинг / Аудит
9 місяців
10.2021 - 07.2022
Формувала довідки для працівників по нарахованій заробітній плати;
Розраховувала та обліковувала резерв відпусток;
Готуватувала державну (1ПВ, 3-борг, ЕСВ та 1ДФ) та корпоративну звітність.
Бухгалтер по заробітній платі
ТІС
Видавництва та Поліграфія
1 рік 1 місяць
12.2017 - 01.2019
Облік заробітної плати працівників, розрахунком податків та зборів, які утримуються із заробітної плати;
Здійснювала нарахування та виплату заробітної плати (оклад, відпускні, облік резерву відпусток, лікарняні, декретні, матеріальна допомога) персоналу– чисельність до 250 чол.;
Проводила авансові звіти (відрядження, представницькі витрати)?
Документальне оформлення, нарахування та виплати за договорами ЦПХ
Формувала та подавала Об’єднану звітності ЄСВ та ПДФО, заявок по лікарняним, звітів по співробітникам відповідно до трудового законодавства, управлінської звітності, статистичних звітів.
Облік ТМЦ
Приймала участь у закритті періоду згідно строків затверджених в компанії.
Заступник головного бухгалтера
БРАЙТМЕДІА
Реклама та PR-послуги
3 роки
12.2014 - 12.2017
Ведення податкового обліку.
Робота з первинними документами, проведення в 1С 7, 1С 8.3, (рахунків-фактури,актів, прибуткових накладних, видаткових накладних, податкових накладних, проведенння повернень,корегувань);
Робота з банківськими документами:
Рознесення банківської виписки;
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
Підготовка документів для зустрічних превірок;
Поїздки в ЦПІ, ПФУ, статистику та інші фонди;
Бухгалтер з первинної документації
Комплекс Інженерінг
Будівництво
2 роки 10 місяців
09.2011 - 07.2014
Робота з первинною документацією, проведення в 1С7, (рахунки-фактури, акти,прибуткова, видаткова, податкова накладні);
Обробка вхідних документів по товарам, послугам (договора, рахунки, прибуткові,податкові накладні, акти выполненних робіт, оформлення довіреностей);
Ключова інформація
Навчалась в 1 закладі
Київський Економічний Університет їм. Вадима Гетьмана
ОЕ облік та аудит
Київ, 2011
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Курси, тренінги, сертифікати
Бухгалтер для ФОП & Відкриття власної справи
МОДУЛЬ 1. ВИБИРАЄМО ОРГАНІЗАЦІЙНУ ФОРМУ ДІЯЛЬНОСТІ. ЮРИДИЧНЕ ОФОРМЛЕННЯ ВІДНОСИН З КЛІЄНТОМ ТА НАЙМАНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БУХГАЛТЕРА НА АУТСОРСИНГУ. ПРАКТИЧНІ КЕЙСИ ВІД ЮРИСТА
МОДУЛЬ 2. ДІЯ В ДІЇ НЕ ЛИШЕ ДЛЯ ФОП. ВІД РЕЄСТРАЦІЇ ДО ЛІКВІДАЦІЇ
МОДУЛЬ 3. СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ ТА ВИДИ ЗВІТНОСТІ. ВІДМІННОСТІ ТА ПЕРЕВАГИ. ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ БУХГАЛТЕРУ НА АУТСОРСІ
МОДУЛЬ 3. СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ ТА ВИДИ ЗВІТНОСТІ. ВІДМІННОСТІ ТА ПЕРЕВАГИ. ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ БУХГАЛТЕРУ НА АУТСОРСІ
МОДУЛЬ 5. ЗАРОБІТНА ПЛАТА ТА КАДРИ. ЯК ВЕСТИ ТА ПЕРЕВІРЯТИ
МОДУЛЬ 6. ПРИЙМАЄМО СПРАВИ: ЧЕК ЛИСТ З МІНІ АУДИТУ, ЯКИЙ ДОПОМОЖЕ ЗАПОБІГАТИ ПОМИЛОК В НАСТУПНІЙ РОБОТІ З КЛІЄНТОМ. АКЦИЗ, ЛІЦЕНЗІЇ ТА ЗЕД – КОНТРОЛЬНІ ТОЧКИ ДЛЯ БУХГАЛТЕРА
МОДУЛЬ 7. ІНСТРУМЕНТИ АВТОМАТИЗАЦІЇ ДЛЯ ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ І ЗВІТНОСТІ КЛІЄНТІВ: ЕК, M.E.DOC, BAS, EXCEL
Альвина
Альвина
Бухгалтер ФОП
Київ
Активно шукає роботу
неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 години тому