Працювала в 3 компаніях 4 роки 4 місяці
Інше, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Банки
менеджер з адміністративної діяльності
ТОВ «АС Манюфекчурінг» ( Аякс )
Інше
9 місяців
03.2022 - 12.2022
1. Робота в 1С, Excel, Word
2. Прийом, реєстрація, розподіл, відправка вхідної кореспонденції
3. Закупка товарів
4. Пошук та вибір підрядників та постачальників та укладання договорів з ними
5. Планування бюджету
6. Створення комфортних умов праці для працівників
7. Проведення інвентаризацій
8. Організація та проведення зустрічей та нарад
2. Прийом, реєстрація, розподіл, відправка вхідної кореспонденції
3. Закупка товарів
4. Пошук та вибір підрядників та постачальників та укладання договорів з ними
5. Планування бюджету
6. Створення комфортних умов праці для працівників
7. Проведення інвентаризацій
8. Організація та проведення зустрічей та нарад
Помічник бухгалтера
Оздоровчий Комплекс
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 місяць
01.2022 - 02.2022
• Обробка банківських виписок
• Архівування документів
• Участь у проведенні інвентаризації
• Ведення обліку доходів та витрат
Експерт з продажу продуктів роздрібного бізнесу
АТ «ОТП БАНК»
Банки
3 роки 4 місяці
09.2018 - 01.2022
1. Надання фінансових послуг високої якості;
2. Залучення нових клієнтів роздрібного бізнесу ;
3. Продажів повного спектру банківських послуг фізичним та юридичним особам ;
4. Консультація клієнтів щодо банківських продуктів;
5. Підготовка та перевірка пакету документів;
6. Формування бази клієнтів
7. Обслуговування фізичних осіб ( відкриття та закриття рахунків );
8. Касові операції ( робота з готівкою , поповнення банкомату , проведення безготівкових операцій );
10 . Проведення інвентаризації
11. Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей
2. Залучення нових клієнтів роздрібного бізнесу ;
3. Продажів повного спектру банківських послуг фізичним та юридичним особам ;
4. Консультація клієнтів щодо банківських продуктів;
5. Підготовка та перевірка пакету документів;
6. Формування бази клієнтів
7. Обслуговування фізичних осіб ( відкриття та закриття рахунків );
8. Касові операції ( робота з готівкою , поповнення банкомату , проведення безготівкових операцій );
10 . Проведення інвентаризації
11. Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей
Ключова інформація
Здатність працювати під тиском часу , відповідальність , уміле управління часом , старанність , вміння розв'язувати проблеми , хороша організація роботи (також при віддаленій роботі) , швидка адаптація до нових умов , аналітичне мислення , легкість навчання новому , ініціатива , вирішення конфлікту
Навчалась в 1 закладі
Ужгородський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
Факультет фінансів / спеціальність Державні фінанси
Ужгород, 2019
Вікторія
Вікторія
Офіс-менеджер
Берегове, Закарпатська обл.
Готовий переїхати: Мукачево
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому