Працювала в 8 компаніях   16 років 6 місяців

Медицина та Охорона здоров'я, Освіта, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Інтернет маркетолог

A.KID мережа центрів для дітей

Медицина та Охорона здоров'я

2 роки 11 місяців

06.2021 - до теперішнього часу

tomatis-kiev.com.ua

facebook.com/akid.ukraine, instagram.com/a.kid.ua

  • Маркетингова, digital стратегія, медіа та контент-план, автоматизація, воронки продаж;
  • Аналіз ринка, ца, конкурентів, потреб клієнтів за ключовими показниками та активностями;
  • Забезпечення потоку лідів у компанію через діджитал інструменти; ведення рекламних кампаній усіх типів: Google Adwards, таргетинг, youtube;
  • Оновлення сайта та просування (LSI копирайтинг, блог, email та мессенджер розсилки, мета теги, seo, настройка Google Advards та інші)
  • SMM: стратегія, контент-план
  • Контент маркетинг: публікації, інтерв'ю, статті, відеоролики, інфографіки для сайта, змі та порталів партнерів, рекламних кампаній;
  • Таргетинг: підготовка контенту для таргетованої реклами та сотворіння РК;
  • Комунікація з аудиторією (коментарі, первичний контакт у особистих повідомленнях тощо);
  • Лідогенерація: реалізація активностей, конкурсів, чек-листів, розіграшів, інфоприводів тощо;
  • Робота в СРМ;
  • Взаємодія з педагогами, адміністраторами щодо регулярного отримання інформації для контенту та нових ідей для просування;
  • Google Analytics, складання щомісячних звітів за показниками активності інформаційних ресурсів
  • Координація та контроль підрядників

Інтернет маркетолог

DEC

Освіта

1 рік

04.2023 - 04.2024

Реклама Meta + Google Ads

  • Планування РК Facebook, Instagram + Google Ads відповідно до маркетингової стратегії
  • Налаштування реклами (різні типи РК, аудиторії, відстеження ефективності, А/В тестування)
  • CRM, Google Analytics, Google Tag, SimilarWeb, SEMrush для підготовки РК, аналізу та відстеження ефективності
  • Аналіз та оптимізація рекламних кампаній для підвищення якості лідів, ROI
  • Щотижневі, щомісячні звіти, звіти за підсумками закінчень РК
  • Моніторинг та аналіз РК конкурентів, трендів ринку для покращення ефективності РК
  • Співпраця з командою маркетингу для розробки креативів та лендінгів, які максимально відповідають цільовій аудиторії

Викладач курсів для підлітків з інтернет-маркетингу

Онлайн школа Young Profi + НУО "Асоціація жінок, молоді, сімей з інвалідністю"

Освіта

2 роки 11 місяців

02.2021 - 01.2024

  • Онлайн заняття з підлітками на тему блогінгу, Youtube, Instagram, Tik Tok, інтернет-маркетингу
  • Soft Skills

Керівник digital маркетингу/ інтернет - маркетолог

Profcosmo Beauty

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 10 місяців

08.2019 - 06.2021

Розвиток брендів Framesi (італійський бренд професійної косметики для волосся) та Anna Lotan (ізраїльська косметика) на ринках України, Білорусії та Великобританії

Клієнти: майстри та салони краси + їх клієнти (B2BС)

  • Маркетингова стратегія, планування рекламних активностей та їх ефективності (план лідов, залучених клієнтів та продаж), маркетингове бюджетування, окупність вкладень у маркетинг;
  • Дослідження ринку (конкуренти, клієнти), розробка плану просування у соцмережах і інших медіа каналах;
  • digital стратегія просування брендів у всіх каналах інтернет маркетинга;
  • Вибудовування вирв маркетингу (лід магніти, продажі, повторні продажі)Робота з амбасадорами та технологами бренду
  • Розвиток школи для перукарів та колористів (офлайн та онлайн навчання)
  • Підготовка контент-плану, створення креативів (Canva, Photoshop та ін. сервіси), публікація (Інстаграм, ФБ)
  • Робота в СРМ системі Бітрікс 24: налаштування контакт центру, срм форми, доопрацювання форм заповнення Ліда, звітність (наскрізна аналітика)
  • Таргетована реклама ФБ/Інстаграм, просування через InstaPlus, FB Sender та інші
  • Ведення порталів: окремо для фахівців та кінцевих покупців
  • Наповнення каналу Youtube Profcosmo Beauty та використання як одного з лід магнітів

Результати:

Створено стратегію просування в соцмережах і з нуля збудовано кілька вирв.

Налагоджено систему аналітики від першого дотику з брендом до продажу та збереження лояльності.

Збудований регулярний контент маркетинг у соцмережах

Виведено механізм нарощування передплатників із ключової цільової категорії перукарів – у середньому 30-50 осіб на місяць.

Framesi: instagram.com/framesi_ua

Anna Lotan: instagram.com/annalotanua

Керівник відділу маркетингу

Sherl Прикраси з натурального каміння (sherl.net)

Медицина та Охорона здоров'я

4 роки

08.2015 - 08.2019

  • Розробка та реалізація маркетингової стратегії;
  • УТП, позиціонування у нових та існуючих каналах, відбудова від конкурентів;
  • Аналіз ринку, проведення маркетингових досліджень
  • Формування та затвердження контент-стратегії компанії, формування актуального контент-плану;
  • Управління маркетингом, формування відділу, робота з командою офлайн та онлайн;
  • Запуск онлайн продажів з нуля (e-commerce проектів) в оптовому та роздрібному каналах продажів;
  • Оптимізація чинних процесів (програмне забезпечення), впровадження CRM;
  • Організація роботи співробітників: копірайтерів, PPC, SMM спеціалістів, дизайнерів, IT та ін;
  • Виконання завдань з представлення компанії в межах офлайн та онлайн простору (якість графіки та дизайну, цікавий контент, креативний підхід).

Результати:

Було сформовано концепцію та стратегію просування на ринку України першого національного бренду жіночих прикрас з каменів, що виготовляються за власними розробками на території України, який диктуватиме моду на жіночі прикраси в країні з урахуванням світових трендів індустрії моди.

Розроблено план продажу та асортиментну політику в роздрібних та оптових каналах дистрибуції до кінця 2017 року, стратегію управління роздрібними магазинами, оптимізовано моделі продажу та маркетингу (організаційну структуру торгових відділів переорієнтовано на категорійний менеджмент), впроваджено бюджетування (фінансове прогнозування)

Як підсумок:

Маржинальність за новими колекціями збільшилася від 10 до 15%, залежно від категорії;

Витрати були знижені на 40% за рахунок закриття неокупаних магазинів та оптимізації/прогнозування витрат;

Обсяг продажів був збільшений на 15% за рахунок впровадження стандартів мерчендайзингу

Запущено роздрібні та оптові канали онлайн продажу: два e-commerce проекти: sherl.net, opt.sherl.net;

Впроваджено CRM (на основі Бітрікс 24)

Керівник відділу маркетингу

Анна Лафарг

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 років 3 місяці

05.2009 - 08.2015

Розробка та реалізація маркетингової стратегії, управління портфелем брендів

Організація виставок (2-3 рази на рік), створення сайту (розробка концепції, структури, контент, дизайн та ін.),

Оптимізація та просування.

Рекламна та сувенірна продукція. Інтернет маркетинг.

Робота з клієнтами.

Вся робота, пов'язана із відділом.

Аналіз асортиментної матриці, АВС, XYZ аналіз.

Регулярне відстеження дій конкурентів (по комплексу маркетингу)

Маркетолог

Энергія

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 2 місяці

11.2006 - 01.2008

  • Постановка маркетингу із нуля. Аналіз зовнішньої та внутрішньої ситуації (конкурентне оточення, ємність та частка ринку, споживачі, моніторинг цін; аналіз продажів (аналіз товарних напрямків, АВС аналіз, аналіз прайсу та ін.). Розробка CRM та впровадження. - Розробка маркетингового плану: формування товарної, збутової політики. Просування продукції.

Маркетолог-аналитик

Максвал

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 місяців

11.2006 - 08.2007

Створення звітів (кон'юнктура, представленість ТМ, потенційні клієнти, конкуренти, зведення з продажу, постачальників); Аналіз ємності ринку та частки компанії; Регулярний аналіз асортиментної матриці; Проведення досліджень ринку, конкурентів, реклами

Ключова інформація

Ключові навички:

Розробка та реалізація маркетингової, digital стратегії;

Аналіз ринку, проведення маркетингових дослідженьФормування та затвердження контент-стратегії компанії, формування актуального контент-плану;

Інтернет-маркетинг (digital стратегія, SMM, SEO, націлення, FB та Google Ads, e-mail розсилки, Google Analytics);

Вміння писати привабливі тексти в залежності від мети, ведення сторінок та груп у соц. мережах, копірайтинг (LSI, SEO, адаптація під Google Passage Ranking), статус копирайтера "Академіка": https://text.ru/2163438

Робота в СРМ

Навчалась в 3 закладах

Школа бізнес-коучингу (ECF)

Бізнес-коучинг: розвиток управлінських компетенцій, мотивація та навчання

Киев, 2017

Приватний вищий навчальний заклад "Міжнародний інститут менеджменту (МІМ-Київ)"

Бизнес, маркетинг

Киев, 2017

Киевский национальный университет имени Тараса Шевченко

Экономика и управление/маркетинг

Киев, 2006

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

рідна

Українська

поглиблений

Курси, тренінги, сертифікати

SMM для просунутих

Київ, 2021

I-marketing

«Управління інтернет-маркетингом»

Київ, 2020

Uamaster

"Як просувати та продавати знання" онлайн-курс

Київ, 2019

Академія  Geniusmarketing

Програма із систематизації бізнесу «Власник бізнесу», «Ефективний керівник»

Київ, 2017

Бізнес- Конструктор

Traning Program (навчання тренерству)

Киев, 2017

Aflatoun

«Контент-маркетинг»

Київ, 2017

Social Media Success Summit

Маркетинг в социальных сетях (курс)

2013

Академия рекламы

Контекстная реклама, работа с Яндекс Директ и Google Adwards (курс)

2013

Академия рекламы

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

Володію спеціальними програмами інтернет-маркетингу, серед яких Photoshop, Corel, програми обробки фото, відео контенту (наприклад, Canva, Inshot і багатьма іншими ), eSputnik, Unisender, SMMPlanner, Facebook Ads Manager, Google Analytics та інші.

Легко навчаюсь новим програмам у разі потреби.

Личные качества

Своїми сильними особистими та професійними якостями вважаю:

  • статегічне мислення;
  • завзятість та цілеспрямованість;
  • високу навченість, уміння в короткий термін знаходити інформацію, систематизувати та робити висновки;
  • проактивність;
  • орієнтація на результат, повна віддача;
  • вміння формувати команду, лідерські якості;
  • креативність;
  • аналітичні здібності

Обо мне

Мій досвід у маркетингу – понад 12 років, у тому числі більша частина – на управлінській позиції (у підпорядкуванні 5-7 осіб). Працювала з командою як офлайн, так і онлайн, не втрачаючи ефективності у віддаленому режимі .

Маю спеціальну освіту та досвід у smm, копірайтингу, seo оптимізації, e-mail розсилках, націленні.Багаторічний досвід у дослідженні та аналізі внутрішньої та зовнішньої ситуації (аналіз асортиментної матриці, АВС, XYZ аналіз, регулярне відстеження дій конкурентів, ємність та частка ринку та ін.).

МВА та коучингова освіта (європейська сертифікація). Додаткова освіта в інтернет-маркетингу, у тому числі у SMM, націленні, контент-маркетингу та копірайтингу.

Своєю сильною професійною компетенцією вважаю вміння бачити бізнес у комплексі, формувати та аналізувати маркетингову активність у всіх її аспектах. Все завдяки системній освіті у галузі маркетингу та систематизації бізнесу та досвіду власноручного виконання завдань маркетингу від стратегії до роботи з окремими рекламними інструментами.

Я не "залатую дірки" заради сьогоднішньої похвали, а вибудовую систему, здатну і без мене працювати "як годинник", причому все це з високою віддачею від себе та від тих, з ким я працюю в команді. Не ухвалюю рішення без вивчення як внутрішньої, так і зовнішньої ситуації на ринку.Не боюся труднощів, а навпаки, люблю вчитися і рости над самою собою.

Ольга

Інтернет маркетолог

Київ

39 років

Активно шукає роботу

проектна робота, неповна зайнятість, повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 день тому