Працювала в 6 компаніях 30 років
АПК (Агропромисловий комплекс), Промисловість та Виробництво
Головний бухгалтер
Виробнича СГ Компанія
АПК (Агропромисловий комплекс)
5 місяців
05.2024 - 10.2024
-- з травня по жовтень 2024 р. виробнича компанія (СГ) ТОВ – виробництво , з загальною системою оподаткування, головний бухгалтер , з функціями фін. директора. З «нуля» налагодження процесів ведення обліку в ВАSS ERP, написання ТЗ, тестування, навчання інших фахівців відділу бухгалтерії, контроль за виконанням. Поновлення обліку , звітності за 5 місяців, налагодження документообігу з контрагентами, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, проведення переговорів для урегулювання поточних питань. Формування та навчання служби бухгалтерії. Ведення всіх дільниць бухгалтерського , податкового , управлінського обліку підготування інформації /документації для отримання грантів, планування руху грошових коштів, контроль та формування вартості нових основних засобів в процесі будування / пусконалагоджувальних робіт , участь у прийнятті рішень щодо підготування , формування , відображення в обліку процесів виробництва, підготування документації для отримання «критичності» підприємства, підготування, погодження/ контроль за договорами, комунікація з банками (отримання кредитів, зарплатні проекти, гранти, відшкодування витрат по придбаним ОЗ , тощо )
Головний бухгалтер
Трейдвуд
Промисловість та Виробництво
1 рік 8 місяців
08.2022 - 04.2024
-з серпня 2022 р, по квітень 2024 р , виробничо-торгові компанії головний бухгалтер (єдиний), ведення всіх дільниць бухгалтерського , податкового , управлінського обліку обліку ( ТОВ – виробництво та торгівля , з загальною системою оподаткування, 2 ТОВ – єдиний податок (оренда), відшкодування ПДВ
финансовий директор
Топ Квалити Проджект, ООО
Промисловість та Виробництво
4 місяці
01.2022 - 05.2022
- розробка облікової політики підприємства;
- розробка наказів та нормативної внутрішньої документації відповідно до вимог чинного каконодавства;
- розробка посадових інструкцій та перерозподіл обов"язків відділу бухгалтерії;
- бізнес-планування та оптимізація витрат діяльності підприємства;
- планування, оптимізації, аналізу та контролю розподілення фінансових ресурсів;
- організація та контроль ведення бухгалтерського , податкового та управлінського обліку;
- контроль за обігом грошових коштів, та за дебіторською та кредиторською заборгованістю;
- контроль за складанням податкової , бухгалтерської та управлінської звітності ;
- калькулювання собівартості виготовленої продукції, виконаних робіт, наданих послуг;
головний бухгалтер
MERX
Промисловість та Виробництво
7 років 1 місяць
11.2014 - 12.2021
- розробка облікової політики підприємства;
- оптимізація витрат діяльності підприємства;
- планування, оптимізації, аналізу та контролю розподілення фінансових потоків ;
- перерозподіл обов"язків відділу бухгалтерії та розробка посадових інструкцій ;
- розробка внутрішніх інструкцій щодо організації взаємодії роботи між структурними підрозділами компанії та відділом бухгалтерії (документообіг,обмін інфо, тощо);
- організація та контроль ведення бухгалтерського , податкового та управлінського обліку;
- контроль за веденням розрахунків по валютним операціям (експорт, імпорт, термінів розрахунків в сфері ЗЕД);
- контроль за обігом грошових коштів, та за дебіторською та кредиторською заборгованістю;
- складання податкової , бухгалтерської та управлінської звітності (P&L, Cash Flow, Баланс),
- звітність по контрольованим операціям та підготовка документації ТЦО;
- калькулювання собівартості виготовленої продукції, виконаних робіт, наданих послуг;
- контроль за дотриманням виконання умов по договорам з позик та фіндопомог;
- проходження перевірок ;
- впровадження автоматизації програм з ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку SAP R 6
заступник фінансового директора
ТОВ Волліс
Промисловість та Виробництво
2 роки 7 місяців
03.2012 - 10.2014
курування питань з ведення бухгалтерського , податкового та управлінського (2 компанії -Україна, 2- компанії ін., з обов"язками фінансового директора та внутрішнього аудитора, паралельно супроводжувала облік СПД на єдиному податку та ФОП на загальній системі оподаткування (оренда,оптово-роздрібна торгівля )
- впровадження,автоматизація програм з ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку (1С Підприємство /версія ,8,3.)
- оптимізація податків
- аудит первинної документації та ведення обліку;
- контроль/прогноз за рухом грошових коштів (надходження/видатки);
- згрупований аналіз продажу продукції в розрізі асортименту ( 5 торг залів в Україні);
- контроль /аудит договорів оренди з фактичним проведенням ревізій ( 3 об"єкти по Україні)
- складання, аналіз управлінського звіту про прибутки/збитки
- складання /аналіз управлінського балансу по групі компаній
- супроводження податкових перевірок
головний бухгалтер
ВАТ Васильківський шкірзавод
Промисловість та Виробництво
17 років 5 місяців
05.1994 - 10.2011
- - з 1994 по 2011 рік працювала на виробничому підприємстві (ВАТ «Васильківський шкірзавод» виробництво натуральної шкіри , за період основної роботи за сумісництвом супроводжувала облік на ТОВ, ПП,СПД,ФОП.) . Кар"єрний ріст з бухгалтера по реалізації , пройшовши всі ділянки ведення обліку до посади головного бухгалтера.Складання/супроводження та контроль з договорами поставки, продажу, комісії,поруки, фін договорами (кредити, позики, фіндопомоги) . Контроль за дебіторською/кредиторською заборгованістю (супроводження притензійної роботи) . Контроль контрактів ЗЕД (експорт/імпорт) . Складання нормативної/фактичної калькуляції. Аналіз фінансово-господарських показників діяльності підприємства, та звітування перед власниками компанії . На ТОВ виконувала/суміщала обов'язки головного бухгалтера/фінансового директора та головою ревізійної комісії)
Ключова інформація
- - розробка облікової політики підприємства;
- - бізнес-планування та оптимізація податків, витрат діяльності підприємства;
- - планування, оптимізації, аналізу та контролю розподілення фінансових ресурсів;
- - підготовка та супровід договорів, постачання/продажу , комісії, підряду, переробки давальницької сировини, поруки, фінансових договорів (кредити, фіндопомоги).- організація та контроль ведення бухгалтерського , податкового та управлінського обліку;
- - ведення розрахунків по валютним операціям ЗЕД (експорт, імпорт);- контроль за обігом грошових коштів, та за дебіторською та кредиторською заборгованістю;
- - складання податкової , бухгалтерської та управлінської звітності (P&L, Cash Flow, Баланс),
- звітності по контрольованим операціям та підготовка звітності ТЦО;
- - калькулювання собівартості виготовленої продукції, виконаних робіт, наданих послуг;- проходження перевірок ;
- - оскарженнях рішень контролюючих органів, та прийняття участі в судових процесах, щодо відстоювання інтересів роботодавця та захисту його активів;
- - супроводження по впровадженню автоматизації програм з ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку (1С Підприємство /версія 7.7,8.2.,8,3./ SAP R 4, SAP R 6, IT Enterprises)
- І- вміння працювати з великою кількістю інформації;
- - бажання удосконалення власних знань;
- - високі вимоги насамперед до якості своєї роботи;
- - вміння спілкування та співпраці з людьми;
- - відвертість та добросовісність;
- - доведення будь-якої справи до кінця (з позитивним результатом);
- - прийняття самостійних ,зважених рішень при нестандартних ситуаціях;
- - комунікабельність та презентабельність.
- ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ: Навички роботи з комп'ютером:Windows, Microsoft Оffice, Internet, Outlook, 1С Підприємство (версія 7.7,8.2.8..3), SAP R 4, SAP R 6 , ВАSS ERP,M.E.D.O.K, ВЧАСНО ,Клієнт – банкВміння працювати з офісною технікою: принтер, ксерокс, факс.
Навчалась в 1 закладі
Славістичний університет
Магістр, обік та аудит
Киев, 2008
Володіє мовами
Англійська
базовий
Німецька
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
вільно
Тетяна
Тетяна
Фінансовий директор, заступник директора, головний бухгалтер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 3 дні тому