Працював в 1 компанії 14 років 9 місяців
Банки
Керівник відділу, Керівник напрямку, Спеціаліст з управління, Менеджер з обслуговування клієнтів.
ПАТ КБ Надра
Банки
14 років 9 місяців
04.2005 - 12.2019
Обов'язки: Обслуговування клієнтів, надання консультацій щодо пропозицій. Супроводження клієнта. Управління підрозділом.
Досягнення. Кар'єрний зростання. Фінансова винагороди
Ключова інформація
- легко навчаюся;
- досвід ведення переговорів;
- високий рівень працездатності, відповідальність;
- стійкість у стресових ситуаціях.
Навчався в 1 закладі
Вінницький національний технічний університет
Радіоелектроніки, Оргтехніка та зв'язок
Вінниця, 2001
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Навики ефективного продажу
Основи спілкування з клієнтом, визначення потреб у послугах та товарах, надання пропозицій.
Ремонт та обслуговування комп’ютерної та офісної техніки
Робота з офісною технікою(ПК, периферія). Діагностування несправностей. Обслуговування офісної техніки, встановлення та оновлення ПЗ, заміна комплектуючих та розхідних матеріалів.
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
- водійське посвідчення категорії «В»
Комп'ютерні навички
-знання ПК на рівні просунутого користувача (пакет MS Office, Internet), встановлення ПЗ.
- обслуговування технічних засобів;
Олег
Олег
Менеджер, Менеджер з продажу

Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому