Працював в 8 компаніях 18 років 9 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, FMCG, АПК (Агропромисловий комплекс), Промисловість та Виробництво, Державний сектор
Директор з логістики
SanWell
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 3 місяці
08.2021 - 11.2022
Функціональні завдання:
• Організація виконання завдань стратегічного розвитку
• Оптимізація логістичних процесів транспортної та складської логістики
• Управління бюджетом департаменту логістики
• Управління персоналом та підвищення його ефективності
• Участь у роботі проектних команд
Значні результати:
• Реалізуваний крос докінг у логістиці компанії
• Збільшена ефективність технічного обслуговування автопарку компанії на власних станціях ТО
• Впроваджено бюджетування у підпорядкованих відділах
• Виконано проект із відкриття складу класу А центрального розподільчого центру дистрибуції компанії площею 5000 кв.м.
• Скорочені витрати складської логістики на 42%, за рахунок зменшення кількості регіональних складів компанії та запуском регіональних складів крос докінгу
• Підвищено рівень сервісу клієнтів, скоротивши термін виконання замовлень клієнтів з 2 робочих днів до 1 дня
• Впровадженно систему TMS для формування маршрутів та контролю за їх виконанням
• Розширена географія доставки товару для відділу продажу, що призвело до збільшення обсягу продажу на 54%
• Під час початку війни та вторгнення Росії на територію України, що вплинуло на зупинку в роботі компанії, сформована команда транспортної та складської логістики, подолані виклики та збільшені показники продажу, що перевищують довоєнні обсяги
• Своєчасно реалізуваний проект із придбання та підключення до складського комплексу центрального розподільчого центру та прилеглого до нього основного офісу, резервного генератора потужністю 152 кВА, що дозволило працювати компанії в умовах відключення електроенергії та виконувати доставку товару клієнтам на високому рівні сервісу
Керівник транспортного відділу
SanWell
Торгівля роздрібна / Retail
1 місяць
06.2021 - 07.2021
Функціональні завдання:
- Организація работи відділу
- Аналіз показників ефективності роботи відділу та пропозиції по їх покращенню
- Оперативне прийняття рішень при збоях стратегічної логістики
- Координація взаємодії з суміжними підрозділами
- Организація процесів інкасації
- Консолідація та аналіз управлінської звітності
- Удосконалення логістичних процесів та стандартів
Значні результати:
- Переглянуто штатний розклад, прийнято рішення щодо збільшення кількості працівників
- Розроблено нову систему мотивації водіїв та експедиторів, впровадження якої дозволило залучити необхідну кількість персоналу згідно з новим штатним розкладом
- Протестовано використання ресурсів зовнішніх перевізників, отримано позитивний досвід ефективності збільшення ресурсів транспортної логістики за рахунок збільшення рухомого складу
- Визначено стратегічні цілі розвитку транспортної логістики
Проектна робота
Салтівський м’ясокомбінат
FMCG
2 місяці
03.2021 - 05.2021
Мета проекту: оптимізація роботи транспортної логістики роздрібного спрямування у філіях Запорізької, Дніпровської, Київської та Чернігівської областей компанії
Завдання проекту:
• Впровадження TMS «ANT-Logistics» на виділених філіях, організувати навчання використання TMS логістами філій
• Встановлення контролю за своєчасною доставкою товару, згідно з графіком доставок, усунення причин запізнень на маршрутах
• Оптимізація маршрутів доставки, досягнення підвищення рентабельності доставки товару
• Пошук та реалізація моніторингу температурного режиму у фургонах під час перевезення продукції, проведення тестування обладнання Значні результати проекту:
• У визначених філіях впроваджено систему TMS «ANT-Logistics», проведено навчання логістів щодо її використання при формуванні поточних маршрутів
• Оптимізовано маршрути із зменшенням транспортних витрат на 15%
• Усунуті причини виникнення псування товару у зв’язку з невчасною доставкою товару на торгові точки, знизивши повернення товару на 10%
Проектна робота
Салтівський м’ясокомбінат
FMCG
4 місяці
10.2020 - 02.2021
Мета проекту: створення єдиної системи обліку та контролю роботи АТП
Завдання проекту:
• Створення системи обліку та контролю перевезень вантажів між власними підприємствами та дистриб’юторами (власний та найманий транспорт)
• Забезпечення ведення управлінського обліку
• Інтеграція систем обліку АТП та вантажовідправників
• Розробка системи KPI
Значні результати проекту:
• Оцифровано поточний документообіг
• Визначено KPI логістики та транспорту
• Розроблено методику розрахунку собівартості доставки
Керівник транспортного відділу
ТОВ «КХП «Талне» з іноземними інвестиціями»
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 місяці
07.2020 - 09.2020
Функціональні завдання:
• Побудова та запуск у роботу системи вивезення зернових культур з поля (графік вивезення; організація роботи автопарку під завдання вивезення врожаю)
• Створення транспортного відділу та підбір персоналу (7 осіб)
Значні результати:
• Цілі проекту виконані у повному обсязі
старший диспетчер
ЗАТ "Гадячсир"
Промисловість та Виробництво
13 років 10 місяців
06.2005 - 04.2019
Функціональні завдання:
• Побудова системи роботи диспетчерського центру (відбудова внутрішніх та зовнішніх логістичних ланцюгів руху товару; розподіл функціональних завдань між співробітниками відділу; розробка систем обліку руху транспорту, палива, робочого часу працівників)
• Створення команди диспетчерів та операційне управління роботою відділу (підбір, навчання, постановка завдань, контроль виконання, координація графіка руху транспорту та ін.)
• Організація документообігу та формування звітності
Значні результати:
• Організовано диспетчерський центр «з нуля»
• Скорочення часу простою навантаження всіх видів транспорту на 40% • Збільшений вантажопотік в 20 разів, з 40 тон до більше, ніж 800 тон за добу
• Скорочення термінів обробки заявок з 5 до 2 днів
Заступник директора з транспорту
ТОВ "Гадячсир"
Промисловість та Виробництво
9 років 6 місяців
10.2009 - 04.2019
Функціональні завдання:
• Переведення холдингу на систему зовнішніх постачальників транспортних послуг
• Управління системою доставки товару, побудова ефективних логістичних маршрутів
• Впровадження системи бюджетування витрат відділу
Значні результати:
• Збільшення планових показників своєчасної доставки з 66% до 92%
• Скорочення паливних витрат на 18%
• Підвищення можливостей своєчасної доставки вантажів холдинга на 25% за рахунок успішної співпраці з транспортними компаніями
Офіцер тактичного рівня
Збройні Сили України
Державний сектор
2 роки 4 місяці
07.2002 - 11.2004
Виконував функції у сфері логістики та матеріально-технічного забезпечення Військово-повітряних Сил ЗСУ
Ключова інформація
17 років роботи у логістиці та 10 років на керівній посаді. Досвід створення транспортної логістики виробничого підприємства з нуля та побудови ефективного логістичного ланцюжка поставок. Забезпечення та керування повним циклом логістичних процесів компанії: керування запасами, постачання, транспортна логістика, документообіг. Відповідальність за забезпечення безперебійної та своєчасної доставки, зниження витрат на доставку, підвищення рівня сервісу, кризовий менеджмент у ситуації невизначеності, експертність у транспортній логістиці та впевнений досвід у складській логістиці
Навчався в 1 закладі
Харьковский Институт Военно-Воздушных Сил
технология и технологическое оборудование аэропортов
Харьков, 2002
Додаткова інформація
О себе
У зв'язку з рішенням власника реструктурувати компанію, відкритий для нових пропозицій.
Від себе гарантую віддачу та зацікавленість в успіху компанії.
Готовий до тривалих відряджень, переїзду до іншого міста.
Сергей
Сергей
Директор з логістики
Київ
Готовий переїхати: Львів, Одеса, Дніпро, Вінниця, Житомир, Запоріжжя, Харків
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому