Працював в 8 компаніях   18 років 9 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, FMCG, АПК (Агропромисловий комплекс), Промисловість та Виробництво, Державний сектор

Директор з логістики

SanWell

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

08.2021 - 11.2022

Функціональні завдання:

• Організація виконання завдань стратегічного розвитку

• Оптимізація логістичних процесів транспортної та складської логістики

• Управління бюджетом департаменту логістики

• Управління персоналом та підвищення його ефективності

• Участь у роботі проектних команд

Значні результати:

• Реалізуваний крос докінг у логістиці компанії

• Збільшена ефективність технічного обслуговування автопарку компанії на власних станціях ТО

• Впроваджено бюджетування у підпорядкованих відділах

• Виконано проект із відкриття складу класу А центрального розподільчого центру дистрибуції компанії площею 5000 кв.м.

• Скорочені витрати складської логістики на 42%, за рахунок зменшення кількості регіональних складів компанії та запуском регіональних складів крос докінгу

• Підвищено рівень сервісу клієнтів, скоротивши термін виконання замовлень клієнтів з 2 робочих днів до 1 дня

• Впровадженно систему TMS для формування маршрутів та контролю за їх виконанням

• Розширена географія доставки товару для відділу продажу, що призвело до збільшення обсягу продажу на 54%

• Під час початку війни та вторгнення Росії на територію України, що вплинуло на зупинку в роботі компанії, сформована команда транспортної та складської логістики, подолані виклики та збільшені показники продажу, що перевищують довоєнні обсяги

• Своєчасно реалізуваний проект із придбання та підключення до складського комплексу центрального розподільчого центру та прилеглого до нього основного офісу, резервного генератора потужністю 152 кВА, що дозволило працювати компанії в умовах відключення електроенергії та виконувати доставку товару клієнтам на високому рівні сервісу

Керівник транспортного відділу

SanWell

Торгівля роздрібна / Retail

1 місяць

06.2021 - 07.2021

Функціональні завдання:

  • Организація работи відділу
  • Аналіз показників ефективності роботи відділу та пропозиції по їх покращенню
  • Оперативне прийняття рішень при збоях стратегічної логістики
  • Координація взаємодії з суміжними підрозділами
  • Организація процесів інкасації
  • Консолідація та аналіз управлінської звітності
  • Удосконалення логістичних процесів та стандартів

Значні результати:

  • Переглянуто штатний розклад, прийнято рішення щодо збільшення кількості працівників
  • Розроблено нову систему мотивації водіїв та експедиторів, впровадження якої дозволило залучити необхідну кількість персоналу згідно з новим штатним розкладом
  • Протестовано використання ресурсів зовнішніх перевізників, отримано позитивний досвід ефективності збільшення ресурсів транспортної логістики за рахунок збільшення рухомого складу
  • Визначено стратегічні цілі розвитку транспортної логістики

Проектна робота

Салтівський м’ясокомбінат

FMCG

2 місяці

03.2021 - 05.2021

Мета проекту: оптимізація роботи транспортної логістики роздрібного спрямування у філіях Запорізької, Дніпровської, Київської та Чернігівської областей компанії

Завдання проекту:

• Впровадження TMS «ANT-Logistics» на виділених філіях, організувати навчання використання TMS логістами філій

• Встановлення контролю за своєчасною доставкою товару, згідно з графіком доставок, усунення причин запізнень на маршрутах

• Оптимізація маршрутів доставки, досягнення підвищення рентабельності доставки товару

• Пошук та реалізація моніторингу температурного режиму у фургонах під час перевезення продукції, проведення тестування обладнання Значні результати проекту:

• У визначених філіях впроваджено систему TMS «ANT-Logistics», проведено навчання логістів щодо її використання при формуванні поточних маршрутів

• Оптимізовано маршрути із зменшенням транспортних витрат на 15%

• Усунуті причини виникнення псування товару у зв’язку з невчасною доставкою товару на торгові точки, знизивши повернення товару на 10%

Проектна робота

Салтівський м’ясокомбінат

FMCG

4 місяці

10.2020 - 02.2021

Мета проекту: створення єдиної системи обліку та контролю роботи АТП

Завдання проекту:

• Створення системи обліку та контролю перевезень вантажів між власними підприємствами та дистриб’юторами (власний та найманий транспорт)

• Забезпечення ведення управлінського обліку

• Інтеграція систем обліку АТП та вантажовідправників

• Розробка системи KPI

Значні результати проекту:

• Оцифровано поточний документообіг

• Визначено KPI логістики та транспорту

• Розроблено методику розрахунку собівартості доставки

Керівник транспортного відділу

ТОВ «КХП «Талне» з іноземними інвестиціями»

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 місяці

07.2020 - 09.2020

Функціональні завдання:

• Побудова та запуск у роботу системи вивезення зернових культур з поля (графік вивезення; організація роботи автопарку під завдання вивезення врожаю)

• Створення транспортного відділу та підбір персоналу (7 осіб)

Значні результати:

• Цілі проекту виконані у повному обсязі

старший диспетчер

ЗАТ "Гадячсир"

Промисловість та Виробництво

13 років 10 місяців

06.2005 - 04.2019

Функціональні завдання:

• Побудова системи роботи диспетчерського центру (відбудова внутрішніх та зовнішніх логістичних ланцюгів руху товару; розподіл функціональних завдань між співробітниками відділу; розробка систем обліку руху транспорту, палива, робочого часу працівників)

• Створення команди диспетчерів та операційне управління роботою відділу (підбір, навчання, постановка завдань, контроль виконання, координація графіка руху транспорту та ін.)

• Організація документообігу та формування звітності

Значні результати:

• Організовано диспетчерський центр «з нуля»

• Скорочення часу простою навантаження всіх видів транспорту на 40% • Збільшений вантажопотік в 20 разів, з 40 тон до більше, ніж 800 тон за добу

• Скорочення термінів обробки заявок з 5 до 2 днів

Заступник директора з транспорту

ТОВ "Гадячсир"

Промисловість та Виробництво

9 років 6 місяців

10.2009 - 04.2019

Функціональні завдання:

• Переведення холдингу на систему зовнішніх постачальників транспортних послуг

• Управління системою доставки товару, побудова ефективних логістичних маршрутів

• Впровадження системи бюджетування витрат відділу

Значні результати:

• Збільшення планових показників своєчасної доставки з 66% до 92%

• Скорочення паливних витрат на 18%

• Підвищення можливостей своєчасної доставки вантажів холдинга на 25% за рахунок успішної співпраці з транспортними компаніями

Офіцер тактичного рівня

Збройні Сили України

Державний сектор

2 роки 4 місяці

07.2002 - 11.2004

Виконував функції у сфері логістики та матеріально-технічного забезпечення Військово-повітряних Сил ЗСУ

Ключова інформація

17 років роботи у логістиці та 10 років на керівній посаді. Досвід створення транспортної логістики виробничого підприємства з нуля та побудови ефективного логістичного ланцюжка поставок. Забезпечення та керування повним циклом логістичних процесів компанії: керування запасами, постачання, транспортна логістика, документообіг. Відповідальність за забезпечення безперебійної та своєчасної доставки, зниження витрат на доставку, підвищення рівня сервісу, кризовий менеджмент у ситуації невизначеності, експертність у транспортній логістиці та впевнений досвід у складській логістиці

Навчався в 1 закладі

Харьковский Институт Военно-Воздушных Сил

технология и технологическое оборудование аэропортов

Харьков, 2002

Додаткова інформація

О себе

Маю досвід керівника по операційному управлінню в транспортній та складській логістиці, готовий брати на себе ризики та відповідальність за прийняті рішення у складних умовах, вирішую конфлікти, організовую, розвиваю та підтримую логістичні процеси компанії.

У зв'язку з рішенням власника реструктурувати компанію, відкритий для нових пропозицій.

Від себе гарантую віддачу та зацікавленість в успіху компанії.

Готовий до тривалих відряджень, переїзду до іншого міста.

Сергей

Директор з логістики

Київ

Готовий переїхати: Львів, Одеса, Дніпро, Вінниця, Житомир, Запоріжжя, Харків

60 000 грн.

45 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому