Працював в 6 компаніях   8 років

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Медицина та Охорона здоров'я, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Транспорт та Логістика, Державний сектор

Начальник відділу управління персоналом

Premier Hotel Odesa

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 8 місяців

04.2023 - до теперішнього часу

Організація та ведення кадрового діловодства (штат 120 працівників):

• оформлення прийняття, звільнення, переведення, переміщення, сумісництва, суміщення, заохочень, відряджень, дисциплінарних стягнень;

• формування штатного розпису та організаційно-штатної стуктури;

• оформлення, ведення, зберігання трудових книжок;

• формування особових справ, карток П-2;

• ведення відпусток (графік, накази, заяви, повідомлення);

• робота з листками непрацездатності;

• табельний облік;

• розробка положень, бізнес-процесів, регламентів, інструкцій (у тому числі посадових);

HR:

• рекрутмент;

• адаптація;

• організація навчання персоналу;

• розвиток HR-бренду;

• побудова комунікацій.

Інспектор з кадрів

СМАРТЛАБ, ТОВ

Медицина та Охорона здоров'я

2 роки 6 місяців

06.2022 - до теперішнього часу

Кадрове діловодство (штат 1400 працівників).

• оформлення прийняття, звільнення, переведення, переміщення, сумісництва, суміщення, відпусток, відряджень, дисциплінарних стягнень;

• формування штатного розпису та організаційно-штатної стуктури;

• оформлення, ведення, зберігання, оцифрування та відправлення до ПФУ трудових книжок;

• формування особових справ, карток П-2;

• робота з листками непрацездатності;

• розробка положень, регламентів, інструкцій, номенклатури;

• кадровий аудит.

Менеджер з персоналу

SVITMOTO

Автомобільна промисловість та Автобізнес

9 місяців

08.2021 - 05.2022

Розробка стратегії розвитку персоналу.

Систематизація процесів.

Нарахування заробітної плати.

Організація та ведення кадрового діловодства з нуля (ТОВ, ФОП, штат 60 працівників):

• оформлення прийняття, звільнення, переведення, переміщення, сумісництва, суміщення, заохочень, відряджень, дисциплінарних стягнень;

• формування штатного розпису та організаційно-штатної стуктури;

• оформлення, ведення, зберігання трудових книжок;

• формування особових справ, карток П-2;

• ведення відпусток (графік, накази, заяви, повідомлення);

• робота з листками непрацездатності;

• табельний облік;

• розробка положень, бізнес-процесів, регламентів, інструкцій (у тому числі посадових);

HR:

• рекрутмент;

• адаптація;

• організація навчання персоналу;

• розвиток HR-бренду;

• побудова комунікацій.

Начальник відділу з управління персоналом

ТОВ "Агрейн Транс"

Транспорт та Логістика

11 місяців

08.2019 - 07.2020

Планування, організація та контроль роботи відділу (5 підлеглих).

Систематизація процесів.

Кадрове діловодство (штат 200 працівників):

• оформлення прийняття, звільнення, переведення, переміщення, сумісництва, суміщення, заохочень, відряджень, дисциплінарних стягнень;

• формування штатного розпису та організаційно-штатної стуктури;

• оформлення, ведення, зберігання трудових книжок;

• формування особових справ, карток П-2;

• ведення відпусток (графік, накази, заяви, повідомлення);

• робота з листками непрацездатності;

• табельний облік;

• ведення військового обліку;

• розробка положень, регламентів, інструкцій (у тому числі посадових);

• кадровий аудит.

HR:

• рекрутмент;

• адаптація;

• організація навчання персоналу;

• побудова комунікацій.

Менеджер з персоналу

ТОВ "Агрейн Транс"

Транспорт та Логістика

10 місяців

09.2018 - 07.2019

Кадрове діловодство (штат 130 працівників):

• оформлення прийняття, звільнення, переведення, переміщення, суміщення, відпусток, відряджень;

• формування штатного розпису та організаційно-штатної стуктури;

• формування особових справ, карток П-2;

• оформлення, ведення, зберігання трудових книжок;

• робота з листками непрацездатності;

• табельний облік;

• ведення військового обліку;

• розробка положень, регламентів, інструкцій (у тому числі посадових).

HR:

• рекрутмент;

• адаптація;

Начальник учбово-спортивного відділу

Донецький регіональний центр з фізичної культури і спорту інвалідів "Інваспорт"

Державний сектор

2 роки 7 місяців

12.2014 - 07.2017

• участь у організації діяльності центру з нуля;

• планування, організація та контроль роботи відділу (10 підлеглих);

• організація та проведення спортивних заходів та навчально-тренувальних зборів всеукраїнського та регіонального рівня (до 200 осіб);

• організація та супроводження спортивих команд, задля участі у спортивно-масових заходах;

• налагодження продуктивної комунікації з посадовими особами різного рівня (мерами міст, керівниками державного сектору, директорами комерційних організацій);

• забезпечення підготовки спортсменів задля досягнення найвищих досягнень;

• бюджетування;• тендерні закупівлі;

• оренда приміщень, бронювання готелів та транспорту.

Ключова інформація

Навички

Закінчив курси: "Оператор комп'ютерного набору", "Адміністратор". Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point), 1С 8.3.

Особисті якості

Чесність, порядність, неконфліктність, відсутність схильності ображатися, оптимізм, позитивність, амбіційність, самодисципліна, орієнтація на результат, командність.

Інтереси та захоплення

Література, спорт, інвестування.

Навчався в 3 закладах

Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Кваліфікація – магістр, спеціальність – "Публічне управління та адміністрування"

Харьков, 2019

Харківська державна академія фізичної культури

Кваліфікація – магістр, спеціальність – "Спорт" (за видами)

Харьков, 2016

Харківський гуманітарний університет "Народна українська академія"

Кваліфікація – спеціаліст, спеціальність – "Соціологія управління"

Харьков, 2006

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

НАЦІОНАЛЬНА СЕРТИФІКАЦІЯ КАДРОВИКІВ - 2023

Експертус - Вища Школа Кадровика, 2023

ШКОЛА СЕО МАЙБУТНЬОГО

Академія Deloitte в Україні, 2022

HR БИЗНЕС-ПАРТНЁР

Учебный цент при МГТУ им. Н.Э. Баумана «Специалист», 2021

ШКОЛА HR

ОСВІТНІЙ ХАБ МІСТА КИЄВА, 2021

Роман

Начальник відділу кадрів

Одеса

41 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Оновлено 4 дні тому