Працював в 4 компаніях   4 роки 5 місяців

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля роздрібна / Retail

Керуючий рестораном

Salateira

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 11 місяців

02.2022 - 01.2024

Керування рестораном
Управління персоналом, контролювання стандартів компанії, слідкування за дотриманням санітарних норм
Контроль касових операцій
Проведення інвентаризації
• Розвиток мережі ресторанів
• Розвиток мережі ресторанів
• R-keeper
• Servio
• 1C
*Забезпечення функціонування ресторану відповідно до вимог чинного законодавства та внутрішніх нормативних документів, зокрема документації системи управління якістю та безпечністю продукції (далі – система управління), санітарних вимог, правил особистої гігієни, охорони праці та пожежної безпеки, виробничої і трудової дисципліни, правил внутрішнього розпорядку тощо.
*Здійснення контролю за раціональним використанням матеріальних, фінансових і трудових ресурсів, оптимізація витрат.
*Планування роботи підлеглих працівників, розподіл обов’язків та завданнь, визначення цілей, здійснення контролю виконання обов’язків, спрямовані на підвищення ефективності діяльності ресторану та досягнення стратегічних цілей.
* Забезпечення ведення працівниками журналів та протоколів, що запровадженні чинним законодавством, системою управління або іншими внутрішніми нормативними документами.
* Відповідальність за наявність та належне зберігання журналів та протоколів відповідно до визначених строків. Забезпечення оперативне усунення невідповидностей, виявлених за результатами проведених аудитів або перевірок.
* В встановлені строки звітування керівництву про вжиті заходи, проведення корегувальних дій та забезпечення приведення діяльності ресторану у відповідність до встановлених вимог. 
*Здійснення контролю дотримання вимог касової дисципліни, порядку зберігання готівкових грошових коштів і проведення інкасації.Здійсненя контролю наявності, актуальності та розміщення дозвільної документації відповідно до вимог чинного законодавства. 
*Проведення відкриття і закриття ресторану відповідно до вимог бізнес-процесів.Проведення фактичний моніторинг цін на продовольчі товари відповідно до затвердженої форми Департаменту закупівлі та логістики.
*Забезпечення вчасного інформування працівників ресторану щодо нововведень, правил, стандартів підприємства, наказів та розпоряджень керівництва тощо.
*Здійснення контролю справності технологічного та IT-обладнання.
* Своєчасне інформування  служб технічного сервісу або відповідний відділ про несправний стан обладнання, направляючи заявку.
*Здійснення контролю виконання графіків проведення технічного обслуговування (ТО).
* У разі відхилення від графіку оперативне інформування головного інженера. 
*Забезпечення ефективного впровадження нових технологій, бізнес-процесів, акційних пропозицій та інших нововведень.
* На етапі впровадження нововведень здійснення безпосереднього контролю за відповідністю вимогам нововведень, новим стандартам тощо. 
* Забезпечення ефективної  взаємоді з контролюючими службами, правоохоронними органами та ЗМІ.
*Забезпечення належного  збереження конфіденційної інформації у ресторані, не розголошує конфіденційну інформацію щодо бізнесу та проведення роботи з працівниками ресторану щодо дотримання конфіденційності.
*Вносення раціональних  пропозиції щодо оптимізації бізнес-процесів, підвищення швидкості і якості обслуговування, покращення системи управління та будь-які інші пропозиції, спрямовані на підвищення конкурентних переваг компанії.
*Забезпечення  оперативної передачі документів (листів, рахунків і тп), пропозицій щодо співпраці у відповідні підрозділи офісу.
*Забезпечення ефективної комунікації з підрозділами офісу та своєчасне подання звітів та іншої інформації на запит структурних підрозділів офісу. 
*Приймання участі в робочих групах або впровадження  проектів в компанії.
*Приймання замовлення та організація корпоративної доставки.
*Визначання потреб для замовлення непродовол

Менеджер ресторану

Ресторан

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

5 місяців

03.2022 - 08.2022

Забезпечення формування високо ефективної команди ресторану, побудованої на принципах взаємо підтримки, спрямованості на досягнення єдиного результату та ефективності діяльності (зростання обсягів продажу, швидкості обслуговування при скороченні та оптимізації витрат).

*Будування та розвиток відносин в команді, що забезпечують надбання відповідних компетенцій співробітниками, спираючись на власний досвід (наставництво).

*Проведення співбесід з потенційними кандидатами на вакантні посади, приймання рішення щодо прийому в штат.

*Забезпечення адаптацією та стажування нових працівників.

*Забезпечення своєчасне інформування Відділу з управління персоналом про відкриття вакансії, подачу документів на прийом, переведення, звільнення та атестацію персоналу.

*Проведення інструктажів працівникам ресторану з питань системи управління, санітарних вимог, правил особистої гігієни, охорони праці та пожежної безпеки.

* Приймання рішення про призначення, ротацію і звільнення працівників ресторану, ініціює заохочення кращих працівників ресторану, застосовує стягнення щодо порушень виробничої і трудової дисципліни.

*Здійсненя контролю своєчасного інформування Відділу з управління персоналом про відкриття нових вакансій, подачу документів на прийом, звільнення, переведення та атестацію персоналу.

*Планування і складає графіки змін персоналу*, здійснення оперативної комунікацію з пошуку персоналу на заміни.

*Щоденне заповнення табелю обліку робочого часу співробітників, в тому числі заміни з інших ресторанів та за договором цивільно правової відповідальності.

*Забезпечення та Організація стажування та адаптацію нового персоналу Здійснення та облік додаткових нарахувань (компенсація за медичні книги, виплати інвентаризаційній групі, оплата стажування) та направляє консолідовану інформацію до Відділу з управління персоналом.

*Забезпечення проходження працівниками ресторану медичного огляду в строки, встановлені чинним законодавством.Проводить контроль знань і навичок персоналу щодо визначення вагових норм інгредієнтів та страв.

Заступник директора

Копійка-2015, ТОВ

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 7 місяців

06.2020 - 01.2022

Робота з персоналом.

Робота з постачальниками.

Виконуваня поставлених задач.

Знаня 1С підприємство, база магазинів, база склад

Проведеня инвентаризації магазину

Менеджер

ROZETKA

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

09.2018 - 05.2019

Робота із онлайн замовленями.
Обслуговуваня клієнтів магазина.

Робота із складом.

Керуваня логистикою, та персоналом

Навчався в 1 закладі

Одеський Професійний ліцей будівництва і архітектури

кондитер

Одеса, 2014

Володіє мовами

Українська

рідна

Роман

Керуючий мережею ресторанів

Одеса

26 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому