Працювала в 1 компанії   1 рік 10 місяців

Торгівля роздрібна / Retail

Продавець-консультант непродовольчих товарів

Miniso

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 9 місяців

11.2020 - 08.2022

Навчалась в 1 закладі

Київський національний торговельно-економічний університет

Факультет экономики, менеджмента и психологии

Киев, 2023

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Додаткова інформація

ENG

I'm getting psychology bachelors degree at State University of Trade and Economics (SUTE/KNUTE) and getting such skills and qualities as:
— respect for a client's personality and information he/she says;
— communicativeness;
— empathy;
— patience;
— reflection;
— openness for learning something new.

I have worked as a sales consultant in a variety store chain that specializes in household and consumer goods including cosmetics, stationery, toys, and kitchenware called Miniso Ukraine for 1 year 8 months.
I had such responsibities as:
— consultation;
— checkouting;
— merchandising according to previously established rules of the company;
— checking the expiration dates of goods that have a date of final use;
— checking the presence of valuable goods;
— monitoring of the store hall to prevent theft.

Working conditions that I need:
— Remote (it will be a plus);
— Flexible schedule;
— Official employment;
— 8-hour working day;
— Timely payment of salary.
— I'm primarily considering vacancies remotely and/or in Sofiyivska Borshchahyvka.

— Use e-mail or telegram messanger for communication!

UA

Отримую освіту за спеціальністю "психологія" та навички, необхідні спеціалісту даного фаху, а саме:
— повага до особистості клієнта та його конфіденційної інформації;
— вміння налагодити довірливі стосунки з клієнтом;
— комунікативність;
— емпатійність;
— терплячість;
— рефлексія;
— відкритість до отримання нових знань.

Маю досвід роботи продавцем-консультантом в мережі непродовольчих товарів Miniso Ukraine - 1 рік 8 місяців.
На даній посаді виконувала такі обов'язки:
— консультування щодо товару, що заціікавив клієнта;
— розрахунок на касі (С1);
— догляд за візуальним порядком у залі;
— мерчендайзинг за попередньо установленими правилами компанії;
— прибирання у разі потреби та після закінчення робочих годин магазину;
— перевірка строків придатності товарів, що мають дату кінцевого вжитку;
— перевірка наявності коштовних товарів;
— загальне спостереження за залом щодо запобігання крадіжок.

При запрошенні на роботу потребую:
— Гнучкий графік;
— Офіційне працевлаштування;
— Своєчасну виплату заробітної плати (аванс та зарплата або разова з/п в місяць);
— 8-годинний або 10-годинний робочий день (з урахуванням обідньої перерви).
— Пріорітетно розглядаю вакансії дистанційно та/або Софіївській Борщагівці.

— Зв'язок за електронною поштою або через telegram-месенджер!

Анастасія Володимирівна

Intern/Junior IT-recruiter

Софіївська Борщагівка

300 $

22 роки

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 1 місяць тому