Працювала в 9 компаніях   14 років 4 місяці

Консалтинг / Аудит, Фінансові послуги, Нерухомість та Девелопмент, Торгівля роздрібна / Retail

Керівник відділу контролю якості аудиторських послуг

ТОВ "АФ" Сова

Консалтинг / Аудит

2 роки 5 місяців

01.2022 - до теперішнього часу

  • Організація системи контролю якості в аудиторській фірмі.
  • Управління ризиками та контроль якості під час виконання аудиторських завдань та надання інших послуг, пов'язаних з аудиторською діяльністю.
  • Контроль за дотриманням аудиторською організацією та її працівниками правил незалежності та принципів етики при виконанні аудиторських завдань та наданні інших послуг, пов'язаних з аудиторською діяльністю.
  • Проведення аудиту відповідно до МСА, МСФЗ, податкового законодавства.Складання аудиторських звітів за результатами аудиту.
  • Трансформація звітності відповідно до вимог МСФЗ (МСБО, МСФЗ).
  • Підготовка консолідованої фінансової звітності.
  • Розробка рекомендацій щодо усунення виявлених за результатами перевірки порушень.
  • Консультування працівників аудиторської організації зі складних і спірних питань під час виконання аудиторського завдання та надання інших послуг, пов'язаних з аудиторською діяльністю.
  • Моніторинг системи внутрішнього контролю якості аудиторської організації.
  • Організація роботи співробітників відділу.
  • Залучення нових клієнтів для компанії. Вмію зацікавити клієнта, здатність переконувати та швидко встановлювати контакт із клієнтами, націленість на результат, особиста зацікавленість у продажах.
  • Консультація клієнтів. Здійснення зустрічей із клієнтами (як по замовленням, так і по базі клієнтів). Проведення переговорів з клієнтами та укладання договорів.
  • Ведення СRМ по замовленням і клієнтам.
  • Підтримання постійного контакту з ТОП-клієнтами.
  • Підготування необхідних звітів на запит керівництва.
  • Проведення презентацій, підготовка комерційних угод.
  • Участь у тендерах та переговорах з клієнтами.
  • Робота з запереченнями, доведення отриманих звернень клієнтів до угоди;
  • Підготовка комерційних пропозицій та документів для оформлення Угод.
  • Розробка КПІ. Мотивація працівників.
  • Формування команди (навчання, підтримка, КПІ).
  • Розробка цінової політики, аналіз конкурентів.

Заступник головного бухгалтера КУА

Компанія з управління активами "Інвестиційні партнери"|

Фінансові послуги

4 місяці

09.2021 - 01.2022

  • Повний бухгалтерський та податковий облік фінансово-господарської діяльності підприємств з українським та іноземним капіталом.
  • Складання регламентованої звітності.
  • Підготовка та надання управлінської аналітичної звітності для податкового планування.
  • Звітність перед Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
  • Підготовка річних операційних бюджетів.
  • Підготовка звітності акціонерних товариств для НКЦПФР. Підготовка та подача фінансової звітності за МСФЗ в електронному форматі IXBRL. Таксономія UA XBRL МСФЗ.
  • Консолідована фінансова звітність за МСФЗ в електронному форматі IXBRL.
  • Забезпечення управлінського обліку діяльності П(С)БО-IFRS-МСФЗ
  • Управлінський облік: (PL, CF, BS; ) горизонтальний, вертикальний аналіз фінансової звітності, PEST, SWOT, АВС, СVP-аналіз, розрахунок фінансових коефіцієнтів, моделювання бізнес проектів з урахуванням дисконтуванням NVP, IRR, PP; аналіз показників рентабельності ROI, EVA, EBITDA, WACC.
  • Щотижня Щомісяця, щокварталу підготовка набору управлінських звітів, включаючи P&L, Cash-Flow, Balance, Budget, загальний бюджет, горизонтальний і вертикальний аналіз фінансової звітності, SVP-аналіз, розрахунок фінансових показників.

Бухгалтер Експерт МСФЗ

Аудиторська компанія «РСМ Україна»

Консалтинг / Аудит

1 рік 1 місяць

12.2019 - 01.2021

  • Аудит неприбуткових організацій, що фінансуються USAID, SIDA та ін.
  • Комплексна перевірка достовірності звітності прибуткових організацій в рамках обов'язкового аудиту.
  • Проведення аудиту відповідно до Міжнародних стандартів, контролю якості, аудиту, огляду, інших гарантій та супутніх послуг, МСБО, податкового законодавства МСФЗ.
  • Аудит сфери фінансового, управлінського та податкового обліку.
  • Перевірка фінансової звітності та податкових декларацій;Аналіз фінансово-господарської діяльності, розрахунок фінансових показників підприємства.
  • Підготовка Аудиторських звітів за результатами аудиту та підготовка Звіту незалежного практикуючого лікаря за результатами інших супутніх послуг.
  • Розробка рекомендацій щодо усунення виявлених порушень за результатами перевірки; написання листів керівництву, звітів.
  • Трансформація фінансової звітності відповідно до вимог МСФЗ (МСБО, МСФЗ).
  • Складання консолідованої фінансової звітності групи компаній. Формування облікової політики відповідно до МСФЗ.
  • Підготовка консолідованої фінансової звітності (Звіт про фінансовий стан; Звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід; Звіт про рух грошових коштів; Звіт про зміни у власному капіталі) відповідно до МСФЗ, МСФЗ групи компаній.
  • Коригування взаєморозрахунків між компаніями групи згідно з МСФЗ (МСБО, МСФЗ).

Внутрішній аудитор

Компанія з управління активами «Валпрім»

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 9 місяців

03.2018 - 12.2019

  • Проведення внутрішніх аудитів понад 40 компаній.
  • Проведення ревізій, написання звітів за результатами ревізій, виконання спеціальних завдань.
  • Оформлення результатів тестування.
  • Оцінка системи внутрішнього контролю, достовірності використовуваної інформації та звітності.
  • Проведення внутрішнього аудиту діяльності холдингових компаній.
  • Аудит бізнес-процесів компанії (продажі, закупівлі, робота з дебіторами, збереження запасів та основних засобів, виробництво, робота з банками, бюджетне планування та ін.).
  • Оцінка ефективності системи внутрішнього контролю Компанії, розробка та встановлення внутрішнього контролю бізнес-процесів;
  • Проведення службових розслідувань за дорученням керівництва.
  • Участь в інвестиційному аналізі та управлінні проектами, з яких були реалізовані проекти з придбання компаній.
  • Проведення фінансового due diligence, визначення основних показників фінансового стану компанії та їх аналіз з метою оцінки перспектив придбання бізнесу та його подальшого розвитку.
  • Tax Due Diligence (Tax Due Diligence) аналіз усіх податкових аспектів бізнесу, включаючи оцінку поточного податкового навантаження, основних податкових нарахувань на рахунках і відносин з податковими органами.
  • Забезпечення організації бухгалтерського обліку та звітності на підприємстві, формування та своєчасне подання повної та достовірної бухгалтерської інформації про діяльність підприємства, його майновий стан, доходи і витрати.
  • Аудит всіх сфер фінансового, управлінського та податкового обліку.
  • Фінансовий контроль окремих ризикових операцій.
  • Аналіз фінансово-господарської діяльності, розрахунок фінансових показників підприємства.
  • Перевірка фінансової звітності та податкових декларацій.
  • Написання рекомендацій щодо виправлення помилок у бухгалтерській та податковій звітності.
  • Проведення інвентаризації.
  • Участь в інвентаризації, перевірка якості її проведення та оцінка результатів.
  • Перевірка дотримання існуючих норм і процедур та цільового використання коштів.
  • Аналіз бізнес-процесів, методів та оцінки бізнес-ризиків, розробка рекомендацій щодо їх мінімізації.
  • Здійснення поточного контролю за фінансово-господарською діяльністю.
  • Підготовка звітів про проведені перевірки, консультаційні послуги та видані стандартні показники в рамках стандартів внутрішнього контролю.
  • Контроль своєчасності закриття виявлених ризиків та зауважень аудиторів.
  • Допомога працівникам відділів підприємства з питань бухгалтерського обліку, контролю, звітності.
  • Контроль за виконанням попередніх перевірок.

Заступник фінансового директора з МСФЗ

ТОВ «ЛІТЕЛС ГРУП»

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

07.2017 - 03.2018

  • Щотижневе Щомісячне, щоквартальне складання комплекту управлінської звітності, зокрема P&L, Cash-Flow, Balance, Бюджет, генеральний бюджет, горизонтальний, вертикальний аналіз фінансової звітності, СVP-аналіз, розрахунок фінансових коефіцієнтів.
  • За короткий термін було сформовано повністю систему управлінської звітності та контроль за реалізацією проектів та програм.
  • Розроблені нові форми управлінської звітності розроблені, впроваджені та використовуються компанією зараз. Що дозволило прискорити терміни щодо прийняття управлінських рішень.
  • Впровадження управлінської звітності в 1С «Управління торговим підприємством» Було проведено процес автоматизації управлінського обліку та звітності.
  • Підвищення прибутку та підвищення ефективності відділу.Залучення додаткового фінансування.

ФУНКЦІЇ

  • Трансформація звітності відповідно до МСФЗ (звірка внутрішньо групових оборотів, коригування виручки, основних засобів, нарахування резервів).
  • Участь в інвестиційному аналізі та управлінні проектами, з яких реалізовано проекти з придбання компаній.
  • Проведення Фінансової оцінки Due diligence визначення ключових показників фінансового стану компанії та проводиться їх аналіз, щоб оцінити перспективи придбання бізнесу та його подальшого розвитку.
  • Податковий Due Diligence (Tax Due Diligence) аналіз всіх податкових аспектів бізнесу, що включає оцінку поточного податкового навантаження, основних податкових нарахувань за рахунками та взаємовідносин з податковими органами.
  • Забезпечення організації бухгалтерського обліку та звітності на підприємстві, формування та своєчасне подання повної та достовірної бухгалтерської інформації про діяльність підприємства, його майнове становище, доходи та витрати.
  • Формування та контроль виконання фінансового плану, формування звітів P&L, CashFlow та Balance, управління фінансами компанії.
  • Управління грошовими ресурсами компанії, забезпечення своєчасного проведення платежів.
  • Проведення Фінансової оцінки Due diligence визначення ключових показників фінансового стану компанії та проводиться їх аналіз, щоб оцінити перспективи придбання бізнесу та його подальшого розвитку.
  • Контроль за дотриманням фінансової дисципліни, виконанням договірних зобов'язань та надходженням доходів.Організація та аналізу всіх видів витрат/доходів підприємства з метою подальшої оптимізації.
  • Упорядкування управлінських звітів формату план-факт за результатами діяльності Групи.
  • Управління фінансовими ресурсами підприємства для забезпечення поточної операційної та інвестиційної діяльності.
  • Контроль та оптимізація процесів ведення управлінського та бухгалтерського обліків.
  • Контроль за виконанням бюджету, виявлення та аналіз відхилень від планових показників, оперативне коригування бюджету; контроль за ефективним використанням та цільовим використанням власних та позикових коштів.
  • Факторний аналіз основних показників діяльності підприємства (виручка. собівартість, прибуток тощо).
  • Проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності підприємства за даними бухгалтерського обліку та звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, усунення втрат та непродуктивних витрат.
  • Проведення аудиту фінансово-економічного стану підприємства з метою купівлі/продажу бізнесу.
  • Робота з дебіторською заборгованістю (аналіз структури, внесення пропозицій щодо її оптимізації).
  • Виплати заробітної плати працівникам компанії; формування рахунків.
  • Проведення касових та банківських операцій в управлінському обліку.
  • Планування та контроль грошових потоків. Пошук та визначення джерел фінансування.
  • Ведення переговорів із кредитними, інвестиційними установами, а також іншими партнерами компанії з метою забезпечення вигідних фінансових умов та контролю фінансових ризиків.
  • Аналіз та оцінка існуючих фінансових ризи

Аудитор

Аудиторська компанія ТОВ «БДО»

Консалтинг / Аудит

8 місяців

03.2017 - 11.2017

  • Планування та проведення аудиту відповідно до Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, інших гарантій та супутніх послуг, IAS, IFRS або ISP, податкового законодавства.
  • Аудит всіх сфер фінансового, управлінського та податкового обліку.
  • Проведення аудиту фінансової звітності згідно МСФЗ, в тому числі аналіз облікових політик, суджень та приміток фінансової звітності на відповідність вимогам МСФЗ.
  • Перевірка фінансової звітності та податкових декларацій.Аналіз фінансово-господарської діяльності, розрахунок фінансових показників підприємства.
  • Підготовка Аудиторських звітів за результатами аудиту та підготовка Незалежної практики спеціаліста за результатами інших супутніх послуг.
  • Розробка рекомендацій щодо усунення виявлених порушень за результатами перевірки; написання листів до керівництва;Трансформація фінансової звітності, складеної за ПСБО, у фінансову звітність відповідно до вимог МСФЗ (МСБО, МСФЗ).
  • Формування облікової політики відповідно до ПСБО та МСФЗ.
  • Підготовка консолідованої фінансової звітності (Звіт про фінансовий стан; Звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід; Звіт про рух грошових коштів; Звіт про зміни у капіталі) за МСФЗ (МСФЗ, МСФЗ) групи компаній.
  • Проведення Фінансової оцінки Due diligence визначення ключових показників фінансового стану компанії та проводиться їх аналіз, щоб оцінити перспективи придбання бізнесу та його подальшого розвитку.
  • Податковий Due Diligence (Tax Due Diligence) аналіз всіх податкових аспектів бізнесу, що включає оцінку поточного податкового навантаження, основних податкових нарахувань за рахунками та взаємовідносин з податковими органами.
  • Участь в проведенні інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та грошових коштів.
  • Автоматизація процесів підготовки комбінованої звітності Групи.
  • Формування квартальної та річної звітності згідно МСФЗ.

Аудитор

Аудиторська фірма Kreston International

Консалтинг / Аудит

1 рік

08.2015 - 08.2016

  • Планування та проведення аудиту відповідно до Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг, МСБО, МСФЗ, податкового законодавства.
  • Аудит всіх сфер фінансового, управлінського та податкового обліку.
  • Перевірка фінансової звітності та податкових декларацій.
  • Аналіз фінансово-господарської діяльності, розрахунок фінансових показників підприємства.
  • Підготовка Аудиторських звітів за результатами аудиту та підготовка Звіту незалежного практикуючого лікаря за результатами інших супутніх послуг.
  • Розробка рекомендацій щодо усунення виявлених порушень за результатами перевірки; написання листів до керівництва.
  • Трансформація фінансової звітності, складеної за ПСБО, у звітність за вимогами МСФЗ (МСБО, МСФЗ);Формування облікової політики відповідно до МСФЗ.
  • Підготовка консолідованої фінансової звітності (Звіт про фінансовий стан; Звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід; Звіт про рух грошових коштів; Звіт про зміни у власному капіталі) відповідно до МСБО, МСФЗ групи компаній.
  • Коригування взаєморозрахунків між компаніями групи згідно з МСФЗ (IAS, IFRS).

Головний бухгалтер

Товариство з обмеженою відповідальністю "Керовейл Трейдінг Україна"

Фінансові послуги

5 років 6 місяців

01.2009 - 07.2014

  • Ведення бухгалтерського та податкового обліку необоротних активів, запасів, грошових коштів, розрахунків та інших активів, капіталу та зобов’язань, доходів і витрат у повному обсязі згідно з ПСБО та ЦКУ.
  • Формування облікової політики, забезпечення фінансової стійкості підприємства.
  • Контроль за правильністю оформлення бухгалтерських документів і відображенням операцій на рахунках бухгалтерського обліку в 1С «Бухгалтерія» 8.2 .; 8.3.
  • Облік та контроль за наявністю первинної документації, контроль за дотриманням порядку оформлення первинної документації; Проведення звірок з контрагентами, відстеження в обліку реальної заборгованості.
  • Облік договорів з контрагентами;Робота в програмі «Клієнт Банку», складання виписок по рахунку.
  • Введення платіжних доручень в програму 1С «Бухгалтерія» і передача їх в банк; формування платіжних доручень за допомогою системи «Клієнт-Банк», 1С: «Бухгалтерія»; відправка платіжних доручень до банків і моніторинг їх стану.
  • Ведення бухгалтерського та податкового обліку господарських операцій та відображення в бухгалтерському та податковому обліку.
  • Проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та грошових коштів, оформлення протоколів за результатами інвентаризації.
  • Ведення кадрового обліку, нарахування та виплату заробітної плати працівникам, контроль за витрачанням фонду оплати праці; Ведення кадрового діловодства.
  • Звіти про витрати.
  • Складання фінансової звітності, податкових декларацій та звітності до пенсійного фонду; складання статистичної звітності та подання інших видів періодичної звітності подання звітності про кошти. Звітування перед вищим керівництвом.
  • Інші бухгалтерські завдання.
  • Проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності підприємства за даними бухгалтерського обліку та звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, ліквідації втрат і непродуктивних витрат.
  • Взаємодія з банками з питань розміщення вільних коштів на банківських депозитах (сертифікатах), контроль за бухгалтерським обліком операцій з депозитними та кредитними договорами, цінними паперами.
  • Допомога працівникам відділів підприємства з питань бухгалтерського обліку, контролю, звітності.

Результат роботи:

  • Успішний досвід проходження кабінетного аудиту.
  • Успішний досвід управління декількома юридичними особами одночасно, які перебувають на різних системах оподаткування та діють незалежно.
  • Успішний досвід проходження аудитів.

Бухгалтер-економіст

Товариство з обмеженою відповідальністю "Рентсервіс"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 9 місяців

02.2008 - 11.2009

  • Ведення обліку необоротних активів, запасів, грошових коштів, розрахунків та інших активів, капіталу та зобов'язань, доходів і витрат.
  • Підготовка первинної документації, облік господарських операцій; відображення операцій в 1С «Бухгалтерія» версії 8.2 .; 7.7.
  • Ведення бухгалтерського та податкового обліку господарських операцій та відображення в бухгалтерському та податковому обліку; облік договорів з контрагентами.
  • Формування актів звірки для клієнтів і податків.
  • Проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та грошових коштів, формування протоколів за результатами інвентаризації.
  • Нарахування та виплата заробітної плати, розрахунок податків і зборів.
  • Оформлення та оформлення наказів на відрядження.
  • Складання фінансової звітності, податкових декларацій та звітності до пенсійного фонду; складання статистичної звітності та подання інших видів періодичної звітності подання звітності про кошти.

Результат роботи:

  • Успішний досвід проходження перевірок.
  • Успішний досвід управління декількома юридичними особами одночасно, які перебувають на різних системах оподаткування та діють незалежно.
  • Успішний досвід проходження аудитів

Навчалась в 1 закладі

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Магістр економічних наук за спеціальністю «Економіка підприємства», спеціалізація «Облік і аудит» Факультет економіки, обліку, аналізу і аудиту, бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту

Київ, 2009

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Німецька

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Курс CIMA: Р1 "Управління ефективністю операцій" Курс CIMA: Р2 "Управління ефективністю бізнесу"

Київ, 2022

Курс  CIMA: Р1 "Управління ефективністю операцій" 

Курс  CIMA: Р2 "Управління ефективністю бізнесу" 

Міжнародний центр методології та підвищення кваліфікації бухгалтерів, фінансистів, аудиторів та управлінців Alterra 

Менеджер фінансового забезпечення діяльності. Міжрегіональна академія управління персоналом.

Київ, 2021

Менеджер фінансового забезпечення діяльності. Міжрегіональна академія управління персоналом. 

Сертифікований головний бухгалтер Міжнародного альянсу професійної бізнес-еліти за МСФЗ – IAPBE

Київ, 2021

Сертифікований головний бухгалтер Міжнародного альянсу професійної бізнес-еліти за МСФЗ – IAPBE

Кваліфікаційний сертифікат спеціаліста з обліку професійних учасників ринку цінних паперів. Український інститут розвитку фондового ринку КНУ ім. В. Гетьмана, НСЦСМ | НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ

Київ, 2021

Кваліфікаційний сертифікат спеціаліста з обліку професійних учасників ринку цінних паперів. Український інститут розвитку фондового ринку КНУ ім. В. Гетьмана, НСЦСМ | НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ

Курс Міжнародні стандарти контролю якості, аудиту, огляду, інших гарантій та супутніх послуг.

Київ, 2017

Курс Міжнародні стандарти контролю якості, аудиту, огляду, інших гарантій та супутніх послуг.

Dip IFR ставки, Підготовка консолідованої фінансової звітності (Звіт про фінансовий стан; Звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід; Звіт про рух грошових коштів; Звіт про зміни у капіталі) відповідно до МСБО, МСФЗ.

Київ, 2017

Dip IFR ставки, Підготовка консолідованої фінансової звітності (Звіт про фінансовий стан; Звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід; Звіт про рух грошових коштів; Звіт про зміни у капіталі) відповідно до МСБО, МСФЗ.

Курс "Бухгалтер-економіст-головний бухгалтер - МСФЗ". Навчальний центр «Анастасія 2014 рік

Київ, 2014

Курс "Бухгалтер-економіст-головний бухгалтер - МСФЗ". Навчальний центр «Анастасія 2014 рік

Додаткова інформація

Професійні навички:

  • Знання податкового та цивільного, господарського законодавства України, міжнародних стандартів фінансової звітності (МСБО, МСФЗ), міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, рецензування, інших гарантій та супутніх послуг.
  • Забезпечення управлінського обліку діяльності П(С)БО-IFRS-МСФЗ Управлінський облік: (PL, CF, BS; ) горизонтальний, вертикальний аналіз фінансової звітності, PEST, SWOT, АВС, СVP-аналіз, розрахунок фінансових коефіцієнтів, моделювання бізнес проектів з урахуванням дисконтуванням NVP, IRR, PP; аналіз показників рентабельності ROI, EVA, EBITDA, WACC.
  • Планування та проведення перевірок відповідно до МСА, МСФЗ (МСБО, МСФЗ) податкового законодавства.
  • Складання коригувань за результатами перевірок.
  • Підготовка Аудиторських звітів за результатами аудиту та підготовка Звіту незалежного практикуючого лікаря за результатами інших супутніх послуг; написання листів керівництву за результатами аудиту.
  • Підготовка консолідованої фінансової звітності (Звіт про фінансовий стан; Звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід; Звіт про рух грошових коштів; Звіт про зміни у власному капіталі) відповідно до МСБО, МСФЗ групи компаній.
  • Підготовка фінансової звітності за ПСБО або МСФЗ, відповідно до податкового законодавства України;Підготовка облікової політики відповідно до ПСБО або МСФЗ.
  • Проведення фінансового аналізу фінансової звітності; розрахунок фінансових коефіцієнтів.
  • Формування облікової політики відповідно до ПСБО та МСФЗ.
  • Підготовка податкових декларацій та звітів до пенсійного фонду; підготовка статистичної звітності.
  • Оптимізація оподаткування.
  • Бюджетний контроль складання бюджету та відстеження його виконання.
  • Управління грошовими потоками групи компаній.
  • Аналіз основних фінансових показників, контроль за підтриманням нормального рівня оборотних коштів, включаючи планування та аналіз.
  • Надання своєчасної управлінської звітності, в тому числі консолідованої.
  • Впровадження управлінської звітності в 1С «Управління торговим підприємством».

Особисті якості

  • Висока оперативність і професіоналізм.
  • Вміння відстоювати інтереси компанії.
  • Вміння злагоджено працювати в команді.
  • Уміння сконцентруватися на поставленому завданні для досягнення результату.
  • Комунікабельність, відповідальність, старанність, мобільність, організаторські здібності.
  • Завдяки стресостійкості вдавалося успішно вирішувати проблеми, що виникали в роботі, яка вимагала великої концентрації та стислих термінів.
  • Наполегливість і оптимізм, уміння не здаватися в разі невдачі.

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення категорія В. С.

Комп'ютерні навички

  • Знання Windows XP, Vista, Windows 7, Linux.
  • Впевнений користувач MS Office (Exсel, Word, Outlook, Access).
  • Робота з Інтернетом (Opera, Internet Explorer, Mozilla Firefox) та електронною поштою (Outlook Express).
  • Текстові та графічні редактори (Word, WordPad, PowerPoint, Access, Paint, Excel, Photoshop).
  • Відмінне знання 1С 7.7, Торгівля + Склад, 1С 8.2, 1С 8.3. SAP (САП)

Основна кваліфікація

  • Аудит діяльності підприємства: фінансовий аудит, комерційний аудит, маркетинговий аудит, виробничо-закупівельний аудит.
  • Налагодження ефективної роботи фінансово-бухгалтерської служби.
  • Проведення фінансового аналізу діяльності підприємства.Організація управлінського, фінансового, податкового обліку.
  • Організація та проведення аудиту з урахуванням вимог до контролю якості згідно з МСА та МСФЗ (МСФЗ, МСБО).
  • Підготовка фінансової звітності відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності та Національних стандартів бухгалтерського обліку.
  • Участь у консалтингових проектах у сфері бухгалтерських угод МСФЗ та їх управління, оптимізації фінансового менеджменту та управлінського обліку, бізнес-планування, а також у створенні аналізу фінансового стану великих промислових підприємств, участь у проектах Due Diligence.
  • Участь у впровадженні Міжнародних стандартів бухгалтерського обліку на підприємстві.
  • Проведення процедур Due Diligence.
  • Формування звітів P&L, Cash Flow і Balance, фінансовий менеджмент компанії.
  • Стратегічне планування та бюджетування.
  • Аналіз фінансово-господарської діяльності.
  • Оцінка бізнесу.
  • Трансформація звітності за МСФЗ.
  • Консолідація фінансової звітності групи компаній.
  • Проведення фінансового Due Diligence.
  • Податкова перевірка (Tax Due Diligence).
  • Формування звітів P&L CashFlow і Balance.
  • Управління фінансовими ресурсами підприємства.
  • Аудит податкового обліку та звітності.
  • Комплексна перевірка, аудит діяльності підприємства.
  • Аудит бізнес-процесів компаніїМіжнародні стандарти фінансової звітності МСФЗ (IAS).
  • Оптимізація витрат підприемстваРозробка методології бухгалтерського обліку.
  • Організація та автоматизіція управлінського обліку.
  • Ведення бухгалтерського та податкового обліку.
  • Управління ризиками підприемства.
  • Управління ліквідністю.
  • Фінансовий контроль. Фінансовий аналіз.
  • Фінансове моделювання.
  • Бухгалтерський облік на підприємстві.
  • Складання фінансової звітності, податкової декларації та звітності до пенсійного фонду, підготовка статистичної звітності.

Директор

Операційний директор

Київ

50 000 грн.

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 3 дні тому