Працював в 5 компаніях   12 років 7 місяців

HR, Банки, Послуги для населення - інше

ФОП, рекрутер

ФОП Коваль О.В.

HR

7 років 6 місяців

12.2016 - до теперішнього часу

Спеціалізація: працевлаштування закордоном, візовий супровід, логістичні послуги:- пошук та подальша комунікація з роботодавцями з країн Європи- розробка та узгодження умов співпраці (гарантії, штрафні санкції, мотивація і т.п.)- пошук та підбір персоналу, відповідно до запиту роботодавця (спеціалісти та робочі спеціальності)- логістика в межах України та країнах ЄС: планування та допомога в переїзді людей з України в країни ЄС та навпаки, розроблення маршрутів (включаючи пересадки в межах України та країн ЄС (Польща, Чехія, Німеччина, Литва, Латвія, Естонія, Бельгія та інші.), враховуючи часові рамки та інші фактори для комфортного та безпечного пересування), співпраця з перевізниками, контроль за пересуванням та місцезнаходженням клієнта та вчасна передача інформації зустрічаючій (стороні, що очікує працівника) незалежно від пори доби, повний контроль та супровід від місця посадки до прибуття (в т.ч і на місце поселення)- допомога в підборі житла (як постійного так і тимчасового) та поселенні- вирішення нестандартних ситуацій: перепосадка пасажирів ( в тому числі в нічну пору доби, в разі не проходження прикордонного контролю), пошук нового перевізника в разі потреби та виникненні такої необхідності, допомога в поселенні (підбір найактуальнішого готелю, хостелу і т.п. при форс мажорних обставинах), зміна житла в разі невідповідності із попередніми домовленостями- взаємодія та посередництво між декількома взаємопов’язаними сторонами, допомога у вирішенні та врегулюванні проблемних та нестандартних ситуацій, незалежно від фактору їх виникнення - підбір вакансії по запиту клієнта - проведення співбесід - організація онлайн-співбесід спеціалістів з бригадирами/координатами, які закордоном - написання CV - допомога у відкритті віз та супровідних документів, необхідних для виїзду та офіційного працевлаштування - супровід та допомога в адаптації на новому місці роботи - взаємодія з іноземними контрагентами (замовники)- ведення первинних бухгалтерських документів: видаткові накладні, акти виконаних робіт, інвойси (рахунки на оплату), оплати згідно рахунків-фактур і .т.п. - ведення та подання звітності до відповідних державних органів- співпраця зі страховими компаніями, допомога в належному забезпеченні страхування подорожуючих осіб- забезпечення життєдіяльності офісу: вчасна оплата орендних та комунальних платежів, закупівля та контроль залишків канцелярії, інших витратних матеріалів, контроль проплати за телекомунікаційні послуги, контроль за належним технічним станом офісної техніки та вчасний його сервіс, планування відрядних поїздок, прорахунок вартості ПММ для кожної поїздки, враховуючи пору року та стан дорожнього покриття.- формування партнерської мережі: - пошук, залучення, навчання та супровід на всіх етапах нових партнерів-агентів (ФОП, «фріланс») - розробка та впровадження мотиваційних програм - контроль та здійснення виплат контрагентам

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ Перша міжнародна рекрутингова компанія Іст-Вест

HR

10 місяців

02.2016 - 12.2016

- пошук клієнтів

- підбір вакансії

- підписання договорів

- візовий супровід

- написання резюме

- погодження клієнтів з майбутнім роботодавцем

Економіст відділу ВАПО, фахівець, старший фахівець, Менеджер з кредитування малого та середнього біз

ПАТ "Банк "Київська Русь"

Банки

2 роки 11 місяців

09.2012 - 08.2015

- робота з фізичними особами: оформлення кредитів, депозитів, відкриття рахунків, інші банківські операції

- робота з юридичними особами: консультація, аналіз підприємства, написання кредитного резюме, підписання договорів, взаємодія з іншими відділами та ГО, захист кредитної заявки на засіданні комітету - контроль кредиторської заборгованості від фізичних та юридичних осіб- проведення ревізій кредитних справ та контроль за актуальністю і оновленню документації за потреби (звіти, баланси, залишки на рахунках і т.п.)

- співпраця з нотаріусами та державними реєстраторами при оформленні договорів застави (рухоме і нерухоме майно)

- контроль заставного майна (рухомого, нерухомого майна та оборотних засобів)

- розробка та подання на розгляд індивідуальних умов кредитування для VIP клієнтів під заставу валютних депозитів

Бухгалтер 2-ї категорії

ТОВ Смілаенергоінвест

Послуги для населення - інше

2 місяці

05.2012 - 07.2012

- Облік основних засобів та ТМЦ - Ведення податкових декларацій- Робота з первинною документацією

Кредитний інспектор

АТ Дельта Банк

Банки

9 місяців

07.2011 - 04.2012

-Оформлення споживчих кредитів - Консультація клієнтів, відносно банківських продуктів - Перехресні продажі

Навчався в 1 закладі

Уманський національний університет садівництва (Раніше: Уманський Державний аграрний університет)

Економіка підприємства / економіка та підприємництво

Умань, 2012

Володіє мовами

Англійська

базовий

Олексій Васильович

Hr manager, HR, рекрутер

Черкаси

34 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 1 тиждень тому