Працювала в 8 компаніях   14 років 5 місяців

Інше, Освіта, Охорона та Безпека, Промисловість та Виробництво, Державний сектор

Інспектор з кадрів

Міжнародна організація "КАРІТАС-СПЕС"

Інше

5 місяців

10.2023 - 03.2024

Забезпечення повного кадрового ведення відповідно до законодавства України.

Директор департаменту кадрового забезпечення

Міжнародний Європейський університет, ПЗВО

Освіта

4 місяці

02.2023 - 06.2023

  • Повне ведення кадрового обліку з "0";
  • Розробка та введення в дію посадових інструкцій (за потребою);
  • Облік особового складу університету, його департаментів, відділів, кафедр згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
  • Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
  • Підрахунок науково-педагогічного стажу;
  • Робота в 1С, Медок.

Старший інспектор з кадрів

ТОВ "Професійний розвиток педагога"

Освіта

3 роки 1 місяць

09.2019 - 10.2022

  • Кількість працівників близько 300 чоловік. Обов’язки:
  • Повне ведення кадрової роботи згідно чинного законодавства.
  • Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів. Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства, а також іншу встановлену документацію з кадрів.
  • Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю.
  • Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, оформлення довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників.
  • Ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіків чергових відпусток.
  • Ведення одночасно багато юридичних лиць.

До своїх основних якостей відношу: старанність, чесність, відповідальність, організованість, вміння працювати в команді, здатність швидко освоювати нові технології, цілеспрямованість, комунікабельність та бажання вчитися.

Менеджер по тендерам

ТОВ " ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ РІШЕННЯ"

Освіта

1 рік 11 місяців

03.2020 - 02.2022

  • Забезпечення всієї необхідної документації для підготовки тендерної пропозиції (гарантії, довідки, листи, інше);
  • Вивчення та аналіз документації;
  • Погодження з вищим керівництвом нюансів участі у тій чи іншій закупівлі, а також ухвалення остаточного рішення;
  • Підготовка документів, заповнення форм та подання заявок;
  • Отримання необхідних довідок та виписок;
  • Знання законодавства, що регламентує процедури закупівлі;
  • Безпосередня участь у торгах (особисте чи дистанційне);
  • Підготовка необхідних запитів на роз'яснення документації та умов проведення закупівель;
  • Відстеження змін у повідомленнях про закупівлю, що проводяться, а також результатів таких закупівель;
  • Робота з тендерною площадкою ( zakupki.prom.ua);
  • Формування пакету переможця;
  • Робота в 1С.

Начальник відділу кадрів

ТОВ "ПРОТЕКТ СЕКЮРИТІ"

Охорона та Безпека

2 роки 3 місяці

06.2017 - 09.2019

Кількість працівників близько 400 чоловік. Обов’язки:

  • Прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства;
  • Облік особового складу підприємства, його підрозділів і встановлену документацію щодо кадрів;
  • Ведення журналу обліку трудових книжок;
  • Заповнення і зберігання трудових книжок та особових справ карток П-2 (внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю), положень, інструкцій і наказів керівника підприємства;складання статистичного звіту 1-ПВ;
  • Складання графіка відпусток, контроль за дотриманням надання працівникам відпусток згідно графіка;
  • Оформлення наказів підприємства;
  • Складання та коригування штатного розпису згідно організаційної структури підприємства;контроль за дотриманням квот;
  • Складання графіків роботи в програмі 1С 8.3 з дотриманням вимог законодавства;
  • Нарахування управлінської заробітної плати;
  • Оформлення відряджень;
  • Ведення, оформлення, і збереження документації, пов’язаної з кадрами і їх рухом кадрової документації, журналів;
  • Проведення обліку робочого часу та складання табеля;
  • Видання працівникам довідок з місця роботи;
  • Оформлення, заповнення листків непрацездатності, підрахунок страхового стажу;
  • Проведення кадрової роботи в 1С 8.3;
  • Складання звіту 3-ПН для Центру зайнятості;
  • Робота в програмі АРТ звіт (повідомлення ДФС по прийнятим працівникам).

Начальник відділу кадрів

ТОВ «ГРАНТЕХ ІНЖИНІРИНГ»

Промисловість та Виробництво

3 роки 6 місяців

02.2014 - 08.2017

Кількість працівників близько 200 чоловік. Обов’язки:

  • Оформлення наказів підприємства;
  • Зберігання та ведення трудових книжок;
  • Розроблення організаційної структури підприємства;
  • Розроблення штатного розпису;
  • Ведення лікарняних листів;
  • Заповнення та облік карток П-2 працівників;
  • Оформлення проходження виробничої практики студентів ПТУ; Підготовка та оформлення необхідних матеріалів для атестаційної та кваліфікаційної комісій;
  • Здійснення контролю за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
  • Видача довідок про доходи;
  • Здійснення контролю за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
  • Складання встановленої звітності з обліку особового складу та роботи з кадрами;
  • Складання табелів обліку робочого часу;
  • Підрахунок страхового стажу;
  • Рроведення кадрової роботи в 1С 8.2;
  • Робота в програмі MEDOK (повідомлення ДФС по прийнятим працівникам).

Менеджер відділу матеріально-технічного постачання

ТОВ «СП «І.С.К. ІНЖИНІРИНГ»

Промисловість та Виробництво

2 роки 1 місяць

01.2012 - 02.2014

Обов’язки:

  • Організовування роботи по забезпеченню потреб підприємства в сировині, комплектуючих виробах, та допоміжних матеріалах необхідних для ритмічної роботи підприємства;
  • Здійснення пошуку постачальників, орієнтуючись на якість пропонованих матеріально-технічних ресурсів, ціну, терміни постачань, умови постачань;
  • Розвиток відносини з постачальниками, аналізування їх виробничих і фінансових можливостей, вивчення можливостей і доцільності встановлення прямих довгострокових господарських зв'язків по постачаннях матеріально-технічних ресурсів;
  • Проведення переговорів з постачальниками з метою розміщення замовлень і узгодження умов і термінів постачань;
  • Підготовка і корегування переддоговірної документації; контролювання наявності всіх видів ТМЦ на складі, своєчасне інформування начальника ВМТП про необхідні матеріали згідно планів виробництва проведення інвентаризації складу матеріалів.

Економіст

Український науково-дослідний інститут прогнозування та випробування техніки і технологій для с/г виробництва ім.. Л.Погорілого

Державний сектор

2 роки 6 місяців

07.2009 - 01.2012

Навчалась в 1 закладі

Білоцерківський державний аграрний університет

Економіка

Київ, 2002

Володіє мовами

Іспанська

базовий

Додаткова інформація

Особисті якості

У роботі вимоглива як до себе, так і до підлеглих, колег.Ціную якість та швидкість виконання поставлених задач, наполегливість. Вважаю, що результат залежить від командної роботи. Тому, атмосфера в колективі має велике значення.Оперативно та ефективно реагую на зміни в робочих процесах, законодавстві.Швидко адаптуюсь до нових умов, знаходжу компроміси у спілкуванні з людьми. Вважаю, що до кожної людини можна знайти підхід.Здатна самостійно приймати рішення та нести відповідальність за них. Легко йду на контакт, відкрита у спілкуванні, комунікабельна.У людях ціную щирість, надійність, відповідальність та сміливість.Швидко навчаюся новому, відкрита до різностороннього розвитку та досвіду.Умію аналізувати, узагальнювати інформацію та правильно її використовувати.Маю велике бажання удосконалюватись, підвищувати свій професійний рівень, отримувати нові знання.

Тетяна

Начальник відділу кадрів, Інспектор відділу кадрів.

Київ

35 000 грн.

44 роки

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість, неповна зайнятість

Оновлено 4 години тому