Працювала в 5 компаніях 15 років 10 місяців
FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Торгівля роздрібна / Retail, Телекомунікації / Зв'язок
асистент комерційного діректора
KІТ group
FMCG
1 рік 4 місяці
07.2023 - до теперішнього часу
Ведення тайм-менеджменту та календаря ,організація робочого графіку директора. Фіксація та нагадування керівнику про заплановані заходи, дедлайнОсобисті доручення:моніторинг та пошук інформації, аналіз та формування лаконічних звітіворганізація зустрічей, заходів, свят для сім'їкупівля подарунків, товарів, послуг, контроль якості, повернення у випадку невідповідної якостізамовлення квітів та доставка Travel-підтримка: оформлення віз бронювання готелів, житла, транспорту, трансферуорганізація відпочинку,логістична підтримка керівника під час відряджень. .
Ассистент генерального директора
КЕРАМПЛЮС
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
8 років 3 місяці
10.2012 - 01.2021
-організація відряджень та участі у конференціях
- замовлення транспорту, квитків, оформлення віз
-організація зустрічей та переговорів в України та за кордоном
-зустріч та супровід іноземних партнерів
-погодження окремих питань із працівниками структурних підрозділів, доведення до них вказівок та розпоряджень керівника
- контроль виконання вказівок та розпоряджень
-організації різноманітних заходів: корпоративи, тімбілдінги і тренінги, зокрема, за кордоном
-збір та аналіз матеріалів та інформації, необхідних генеральному директору
-робота з підготовки засідань та нарад, які проводяться генеральним -директором
-виконання окремих службових доручень генерального директора.
Ассистент руководителя
Аскания-Авто
Автомобільна промисловість та Автобізнес
4 роки 1 місяць
03.2008 - 04.2012
-організація та координація зустрічей керівника
- розробка найбільш раціонального порядку та процедури роботи керівника
-підготовка та участь у тендерах
-підготовка засідань та нарад що проводяться керівником (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час та місце проведення, порядок денний, їх реєстрація)
-ведення та оформлення протоколів нарад;-виконання особистих доручень
офис менеджер
люксоптика
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 7 місяців
02.2006 - 09.2007
-підготовка та оформлення документації, необхідної для організації роботи компанії.
- участь у зборах та нарадах офісу, компанії
-виконання окремих службових доручень керівника
оператор call-centre
vodafone
Телекомунікації / Зв'язок
10 місяців
11.2005 - 09.2006
2005-2006
МТС(UMC)
-консультації клієнтів компанії щодо послуг сервісів,
-надання фінансової інформації
-продаж послуг по телефону
- робота з клієнтськими скаргами та побажаннями їх передача у відповідні відділи
-своєчасне освоювання інформації щодо проекту, необхідної для обслуговування лінії
-здійснення вихідного інформативного обдзвону.
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Курси, тренінги, сертифікати
IT Project manager BASIC в Hillel IT School
- выбора и адаптация методологии и разработки под нужды проекта
- формирование и развитие команды для удовлетворения целей проекта
- определение критерий измерения производительности проекта и их оценка
- выявление и оценка рисков проекта, а также формирование стратегии по работе с рисками
Зоя
Зоя
Асистент керівника
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 21 годину тому