Працювала в 5 компаніях   15 років 6 місяців

Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail, Інше, Страхування

Менеджер систем якості та менеджер по закупівлі

ТОВ «ДВ ХОЛДИНГ»

Промисловість та Виробництво

7 місяців

11.2023 - до теперішнього часу

Обов’язки менеджера систем якості:

  • контроль якості сировини від постачальників, співпраця з лабораторіями;
  • інспекції на виробництві, контроль дотримання вимог технологій виробництва;
  • робота над усуненням відхилень від встановлених норм;
  • участь в розробці технічної документації;
  • обробка даних з виробництва, звітність, аналітика.

Обов’язки менеджера з закупівлі:

  • ведення перемовин з постачальниками;
  • здійснення замовлення товарів та контроль термінів їх доставки від постачальника;
  • контроль взаєморозрахунків з постачальниками;-формування графіка замовлень;
  • замовлення товару з урахуванням прогнозування продажу на 1-3 місяці вперед;
  • вирішення з постачальниками спірних питань (нестача, пересорт, брак);
  • аналіз товарообігу, контроль залишків, підтримання товарних запасів на складі;
  • ведення регулярної звітності, аналітики.

Є досвід імпорту (тара, добове поголів’я) в Україну.

Помічник керівника

ТОВ «ДВ ХОЛДИНГ»

Промисловість та Виробництво

11 місяців

11.2022 - 10.2023

  • контроль виконання розпоряджень керівника;
  • ведення управлінського обліку, аналітика щодо стану справ на підприємстві;
  • фінансове планування з урахуванням критичних точок.

Менеджер зі збуту

Мережа продовольчих магазинів "Продуктова хатка"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

11.2020 - 02.2022

  • сегментувати ринок збуту, визначати пріоритети;
  • виконувати всі планові заходи щодо просування продукції відповідно до системи активного збуту;
  • аналізувати залишки і домагатись збільшенні оборотності продукції.

Помічник землевпорядника

ТОВ НВП "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Інше

6 місяців

04.2020 - 10.2020

Документообіг

Начальник центра обслуговування

Приватне акціонерне товариство "Українська акціонерна страхова компанія АСКА"

Страхування

11 років 10 місяців

05.2008 - 03.2020

2008-2011 р. фахівець з виплат

з 06.09.2011 начальник центра обслуговування

  • здійснювати обслуговування клієнтів з питань страхування;
  • знання законодавчих і нормативних актів, методичні матеріали по веденню загального документообігу;
  • знання документації з обліку і руху персоналу;
  • знання документації по ділянках бухгалтерського обліку;
  • організація функціонування офісу;
  • відповідати за дотримання бізнес-процесів, положень, процедур, правил, методик і інструкцій діючих в компанії.

Навчалась в 1 закладі

Сумський національний аграрний університет

Агрономія

Суми, 2007

Наталія

Менеджер з закупівель, систем якості

Суми

20 000 грн.

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 4 дні тому