Працювала в 5 компаніях 15 років 6 місяців
Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail, Інше, Страхування
Менеджер систем якості та менеджер по закупівлі
ТОВ «ДВ ХОЛДИНГ»
Промисловість та Виробництво
7 місяців
11.2023 - до теперішнього часу
Обов’язки менеджера систем якості:
- контроль якості сировини від постачальників, співпраця з лабораторіями;
- інспекції на виробництві, контроль дотримання вимог технологій виробництва;
- робота над усуненням відхилень від встановлених норм;
- участь в розробці технічної документації;
- обробка даних з виробництва, звітність, аналітика.
Обов’язки менеджера з закупівлі:
- ведення перемовин з постачальниками;
- здійснення замовлення товарів та контроль термінів їх доставки від постачальника;
- контроль взаєморозрахунків з постачальниками;-формування графіка замовлень;
- замовлення товару з урахуванням прогнозування продажу на 1-3 місяці вперед;
- вирішення з постачальниками спірних питань (нестача, пересорт, брак);
- аналіз товарообігу, контроль залишків, підтримання товарних запасів на складі;
- ведення регулярної звітності, аналітики.
Є досвід імпорту (тара, добове поголів’я) в Україну.
Помічник керівника
ТОВ «ДВ ХОЛДИНГ»
Промисловість та Виробництво
11 місяців
11.2022 - 10.2023
- контроль виконання розпоряджень керівника;
- ведення управлінського обліку, аналітика щодо стану справ на підприємстві;
- фінансове планування з урахуванням критичних точок.
Менеджер зі збуту
Мережа продовольчих магазинів "Продуктова хатка"
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 3 місяці
11.2020 - 02.2022
- сегментувати ринок збуту, визначати пріоритети;
- виконувати всі планові заходи щодо просування продукції відповідно до системи активного збуту;
- аналізувати залишки і домагатись збільшенні оборотності продукції.
Помічник землевпорядника
ТОВ НВП "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Інше
6 місяців
04.2020 - 10.2020
Документообіг
Начальник центра обслуговування
Приватне акціонерне товариство "Українська акціонерна страхова компанія АСКА"
Страхування
11 років 10 місяців
05.2008 - 03.2020
2008-2011 р. фахівець з виплат
з 06.09.2011 начальник центра обслуговування
- здійснювати обслуговування клієнтів з питань страхування;
- знання законодавчих і нормативних актів, методичні матеріали по веденню загального документообігу;
- знання документації з обліку і руху персоналу;
- знання документації по ділянках бухгалтерського обліку;
- організація функціонування офісу;
- відповідати за дотримання бізнес-процесів, положень, процедур, правил, методик і інструкцій діючих в компанії.
Навчалась в 1 закладі
Сумський національний аграрний університет
Агрономія
Суми, 2007
Наталія
Наталія
Менеджер з закупівель, систем якості
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/bdd2204a-f2bf-43ba-bdbf-f255bc9b1544.jpg)
Суми
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 4 дні тому