Працювала в 3 компаніях 21 рік 4 місяці
Промисловість та Виробництво
Фахівець з претензій служби контролю якості, розподільник робіт
Першотравенський ремонтно-механічний завод, ТОВ
Промисловість та Виробництво
1 рік 10 місяців
10.2020 - 08.2022
Оформлення претензійних актів щодо постачання неякісної (некомплектної) продукції від постачальників, актів про настання гарантійного випадку, виклик уповноважених представників постачальників, участь у роботі комісії щодо встановлення причин постачання неякісної продукції; облік актів та контроль за виконанням зобов’язань за актами;
- Організація розслідування випадків виходу з ладу обладнання на підприємствах – споживачах (замовниках) (організація роботи комісії, складання актів обстеження та розслідування);
- Оформлення стандартів робочих місць, участь у проведені інвентаризації.
Розподільник робіт складального цеху
- Оформлення документів щодо здачі готової продукції з цеху на склад (накладні, акти приймання-передачі, акти випробувань, ТТН тощо);
- Складання графіків виходів робітників, табеля обліку робочого часу, наказів тощо.
- Організація розслідування випадків виходу з ладу обладнання на підприємствах – споживачах (замовниках) (організація роботи комісії, складання актів обстеження та розслідування);
- Оформлення стандартів робочих місць, участь у проведені інвентаризації.
Розподільник робіт складального цеху
- Оформлення документів щодо здачі готової продукції з цеху на склад (накладні, акти приймання-передачі, акти випробувань, ТТН тощо);
- Складання графіків виходів робітників, табеля обліку робочого часу, наказів тощо.
- П'ятиденка
- Вища освіта
- Microsoft Excel
- Microsoft Word
Фахівець з цінової політики
Шахта им. А.Ф.Засядько, ПАТ
Промисловість та Виробництво
12 років 8 місяців
07.2004 - 03.2017
- Перевірка та реєстрація рахунків у електронному реєстрі;
- Збір та аналіз даних про діючі ціни на підприємствах виробників та постачальників;
- Реєстрація укладених договорів у програмі 1С;
- Облік підготовлюваних та укладених договорів;
- Підготовка інформації про строки та суми оплати, згідно з укладеними договорами, для включення до щомісячного плану платежів;
- Надання даних про ціни для розрахунку витрат для виконання різних видів підрядних робіт;
- Забезпечення контролю за оплатою та виконанням укладених договорів;
- Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів, оперативної інформації за запит керівника;
- Документаційне забезпечення роботи управління (підготовка документів на підпис керівнику, підготовка ділових листів, документів до оплати тощо);
- Виконування службових доручень керівництва;
- Ведення табеля обліку робочого часу співробітників;
- Отримання та відправка вхідної та вихідної кореспонденції.
- Збір та аналіз даних про діючі ціни на підприємствах виробників та постачальників;
- Реєстрація укладених договорів у програмі 1С;
- Облік підготовлюваних та укладених договорів;
- Підготовка інформації про строки та суми оплати, згідно з укладеними договорами, для включення до щомісячного плану платежів;
- Надання даних про ціни для розрахунку витрат для виконання різних видів підрядних робіт;
- Забезпечення контролю за оплатою та виконанням укладених договорів;
- Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів, оперативної інформації за запит керівника;
- Документаційне забезпечення роботи управління (підготовка документів на підпис керівнику, підготовка ділових листів, документів до оплати тощо);
- Виконування службових доручень керівництва;
- Ведення табеля обліку робочого часу співробітників;
- Отримання та відправка вхідної та вихідної кореспонденції.
Інженер ВМТЗ
Шахта им. А.Ф.Засядько, ПАТ
Промисловість та Виробництво
6 років 7 місяців
08.1995 - 03.2002
- Облік матеріалів на складі (приймання та відпуск матеріалів зі складу);
- Оформлення заявок, замовлень на продукцію, що купується;
- Облік та контроль залишків запасів на складах;
- Ведення табеля обліку робочого часу співробітників, складання графіків виходів;
- Оформлення товарно-транспортних документів (накладні, довіреності, рахунки);
- Ведення діловодства (накази, листи, довідки, договори);
-Аналіз надходження та руху товарно-матеріальних цінностей, аналіз рівня цін на продукцію, що закуповується;
- Робота з постачальниками (укладання договорів, оформлення заявок, оплат, отримання матеріалів);
- Робота з фінансовими звірками;
- Контроль повернення тари;
- Участь в інвентаризації складу;
- Складання та здача звітів до органу статистики;
- Виконування службових доручень керівництва.
- Оформлення заявок, замовлень на продукцію, що купується;
- Облік та контроль залишків запасів на складах;
- Ведення табеля обліку робочого часу співробітників, складання графіків виходів;
- Оформлення товарно-транспортних документів (накладні, довіреності, рахунки);
- Ведення діловодства (накази, листи, довідки, договори);
-Аналіз надходження та руху товарно-матеріальних цінностей, аналіз рівня цін на продукцію, що закуповується;
- Робота з постачальниками (укладання договорів, оформлення заявок, оплат, отримання матеріалів);
- Робота з фінансовими звірками;
- Контроль повернення тари;
- Участь в інвентаризації складу;
- Складання та здача звітів до органу статистики;
- Виконування службових доручень керівництва.
Ключова інформація
Работа с документами (письма, акты, договоры, счета, накладные, табеля рабочего времени, учёт материалов на складе).
Навчалась в 2 закладах
Приватний вищий навчальний заклад "Донецький університет економіки та права"
Економіка підприємства
Донецьк, 2009
Донецький економічний технікум
Товарознавство
Донецьк, 1995
Додаткова інформація
Особисті дані
Відповідальність, старанність, уміння працювати у команді, порядність, відсутність шкідливих звичок.
Ірина
Ірина
Діловод, оператор ПК, помічник, фахівець, робітник складу, комплектувальник. Інші
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 18 годин тому