Працювала в 4 компаніях   12 років 2 місяці

Державний сектор, Банки, Будівництво

Спеціаліст з якості (Верифікація та обробка документів)

Документ, Державне підприємство

Державний сектор

5 місяців

10.2022 - 03.2023

  • Верифікація наданих документів на відповідність встановленим вимогам та стандартам.
  • Обробка та систематизація великого обсягу документації.
  • Внесення даних до електронних систем та баз даних.
  • Забезпечення точності та конфіденційності обробленої інформації.
  • Взаємодія з іншими відділами для уточнення інформації щодо документів

Менеджер по роботі з клієнтами

Первый Украинский Международный Банк, АО / ПУМБ

Банки

4 роки 1 місяць

08.2018 - 09.2022

  • Надання консультацій клієнтам щодо банківських продуктів та послуг.
  • Обробка вхідних дзвінків та електронних листів від клієнтів.
  • Допомога клієнтам у проведенні банківських операцій.
  • Вирішення проблемних ситуацій та надання клієнтам необхідної інформації.
  • Дотримання стандартів обслуговування клієнтів, встановлених банком.

Менеджер по роботі з клієнтами

А-Банк / Акцент-Банк, АО

Банки

6 років 8 місяців

10.2011 - 06.2018

  • Надання всебічної підтримки клієнтам банку з різних питань (банківські продукти, послуги, транзакції тощо).
  • Ефективна комунікація з клієнтами по телефону, електронній пошті та в чаті, спрямована на вирішення їхніх запитів та проблем.
  • Досягнення: Підвищувала рівень задоволеності клієнтів завдяки своєчасному та якісному вирішенню їхніх питань.
  • Досягнення: Застосовувала стратегічний підхід у комунікації, що сприяло збільшенню продажів банківських продуктів та послуг.
  • Обробка скарг та запитів клієнтів з метою їхнього швидкого та ефективного вирішення.
  • Ведення обліку звернень клієнтів та підготовка відповідної звітності.
  • Співпраця з іншими відділами банку для забезпечення комплексного обслуговування клієнтів.

Державний реєстратор

Центр державного земельного кадастру, ДП

Будівництво

8 місяців

06.2010 - 02.2011

  • Обробка та реєстрація документів, пов'язаних із земельним кадастром.
  • Робота з базами даних земельного кадастру, внесення та оновлення інформації.
  • Підготовка та видача витягів, довідок та інших документів з земельного кадастру.
  • Надання консультацій громадянам та юридичним особам з питань земельного законодавства та процедур реєстрації.
  • Забезпечення відповідності документів вимогам чинного законодавства.
  • Ведення архіву реєстраційних справ.

Ключова інформація

Професійні навички:

  • MS Word , MS Excel
  • Досвід роботи з CRM-системами
  • Навички роботи з фоторедакторами (Photoshop, Gimp, Canva)
  • Англійська мова (вивчаю)
  • Робота з великим обсягом інформації

Особисті якості:

  • Швидко навчаюсь
  • Відповідальність
  • Стресостійкість
  • Уважність до деталей
  • Готовність докладати зусиль для досягнення цілей

Навчалась в 1 закладі

Приватний вищий навчальний заклад Харківський гуманітарний університет "Народна українська академія"

Факультет «Бізнес-управління», Спеціальність: економіка

2007

Kseniia

спеціаліст з підтримки клієнтів, контент-менеджер, адміністратор інтернет-магазину

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

22 000 грн.

41 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 5 днів тому