Працювала в 4 компаніях 19 років 11 місяців
Державний сектор, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Інше
Провідний фахівець з підготовки кадрів
Укрзалізниця, АТ
Державний сектор
8 місяців
09.2024 - до теперішнього часу
Організація професійного навчання працівників (підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації на виробництві, у професійно-технічних навчальних закладах, вищих навчальних закладах), спеціального навчання з питань перевезення небезпечних вантажів, виробничої практики студентів. Оформлення та ведення обліку по стажуванню працівників по регіону. Розробка навчальних планів та програм. Складання графіків направлення працівників на навчання. Контроль за організацією навчання першозимників по регіону. Участь в організації роботи кваліфікаційної та атестаційної комісій. Робота в ЄАСУП «IT-ENTERPRISE». Аналіз показників навчання. Ведення та подання статистичної звітності.
Супроводжуючий гід/адміністратор
ТОВ «Еліта Тур»
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
7 років 3 місяці
05.2017 - 08.2024
- реєстрація пасажирів, контроль наявності пасажирів, контроль проїзних документів, супровід пасажирів у дорозі до кінцевих пунктів маршрутів;
- подання супровідної інформації за маршрутом;
- проходження кордонів за маршрутом;
- забезпечувати пасажирам комфортабельну поїздку
Стюардеса
ТОВ «MK VOYAGE»
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
5 місяців
08.2023 - 01.2024
- - реєстрація пасажирів, контроль наявності пасажирів, контроль проїзних документів, супровід пасажирів у дорозі до кінцевих пунктів маршрутів;
- - подання супровідної інформації за маршрутом, проходження кордонів за маршрутом, забезпечування пасажирам комфортабельної поїздки;
- - супроводження на маршруті пасажирів похилого віку та з інвалідністю;
- - приготування гарячих напоїв, прибирання салону
Менеджер по административной деятельности
ТОВ БИОМЕДИНВЕСТ
Інше
18 років 1 місяць
07.2005 - 08.2023
- організація та ведення діловодства компанії + всі обов'язки секретаря (у зв'язку із скороченням посади);
- організація та ведення кадрового діловодства (особисті справи співробітників, прийом, звільнення, штатний розпис, табель, графік відпусток та ін.), кадрова та статистична звітність, комплекс робіт за персональними даними співробітників;
- організація та проведення архівування;
- розробка, написання та впровадження різних положень компанії;
- підготовка документів для тендерів;
- візове забезпечення співробітників та засновників, організація відряджень по Україні та за кордон, організація прийому закордонних партнерів, отримання дозволів на в'їзд закордонних партнерів;
- укладання та ведення договорів з постачальниками послуг (кур'єрські, охоронні, поліграфічні, клінінгові, туристичні та ін.);
- питання охорони праці, пожежної безпеки та страхування офісу;
- наповнення та оновлення інтрасайту компанії;
- організація та проведення корпоративних заходів, організація привітань співробітників та партнерів;
- складання та управління річним бюджетом адміністративного відділу;
- адміністрування офісу (виконання доручень топ-менеджерів; забезпечення життєдіяльності офісу, роботи оргтехніки, замовлення канцелярських та господарських товарів; координування роботи прибиральниць, водіїв, охоронців; закупівля продуктів та води, контроль оплати рахунків, замовлення поліграфічної продукції, вирішення поточних питань адміністративно-господарського характеру) : усунення поломок, виклик майстрів та ін.)
Ключова інформація
Навчила та підготувала (з нуля) 5 секретарів
Маю досвід керування колективом до 10 осіб
Навчалась в 1 закладі
Київський політехнічний інститут
теплоенергетичний
Киев, 1994
Курси, тренінги, сертифікати
Державний університет інфраструктури та технологій (ДУІТ)
Підвищення кваліфікації інженерів та працівників, пов’язаних із підготовкою кадрів
Державна (Національна) Академія керівних кадрів культури та мистецтв Міністерства культури та туризму України
Підвищення кваліфікації. Правове регулювання трудових відносин, кадрове діловодство, сучасне діловодство та документування управлінської діяльності, кадровий менеджмент, управління персоналом
Школа ринкової економіки МП "ЛІТ"
Додаткова інформація
Додаткова інформація
Захоплення - подорожі, бальні танці
Без шкідливих звичок. Управлінські та організаторські здібності. Відповідальність, порядність, комунікабельність, організованість, пунктуальність, акуратність, старанність
Тетяна Юріївна
Тетяна Юріївна
Адміністратор офіса, офіс-менеджер

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: гібридна
Оновлено 3 дні тому