Працював в 13 компаніях 17 років 3 місяці
Транспорт та Логістика, АПК (Агропромисловий комплекс), Промисловість та Виробництво
Заступник директора з економіки та фінансів
Агротранс
Транспорт та Логістика
1 рік 2 місяці
09.2023 - до теперішнього часу
Операційне управління грошовими потоками, також при касовим розриві; Організація та впровадження управлінського обліку, податкове планування та зниження податкового навантаження;
Розробка, впровадження та мониторинг фінансових звітів, фінансового планування (бюджетування) та календаря, мониторинг кредиторської та зниження дебіторської заборгованостей;
Аналіз фінансово-економічного стану організації, факторний аналіз собівартості, показників звітності, розробка та впровадження рекомендацій оптимізації бізнес процесів;
Розрахунок прибутку по кожному напрямку діяльності, розрахунок ТБУ і окупності;
Зниження витрат підприємства, підвищення долі умовно змінних витрат, що сприяло збільшенню прибутку компанії.
Заступник директора з економіки та фінансів
АГРОТРЕЙДИНГ
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 2 місяці
09.2023 - до теперішнього часу
Операційне управління грошовими потоками, також при касовим розриві;
Організація та впровадження управлінського обліку, податкове планування та зниження податкового навантаження;
Розробка, впровадження та мониторинг фінансових звітів, фінансового планування (бюджетування) та календаря, мониторинг кредиторської та зниження дебіторської заборгованостей;
Аналіз фінансово-економічного стану організації, факторний аналіз собівартості, показників звітності, розробка та впровадження рекомендацій оптимізації бізнес процесів;
Розрахунок прибутку по кожному напрямку діяльності, розрахунок ТБУ і окупності;
Зниження витрат підприємства, підвищення долі умовно змінних витрат, що сприяло збільшенню прибутку компанії.
Фінансовий радник
ПрАТ Завод обважнювачів
Промисловість та Виробництво
11 місяців
07.2022 - 06.2023
Консервація та евакуація активів, скорочення штату, оптимізація витрат, розпродаж залишків складу готової продукції, управління фінансовими потоками (БДДС, Cash Flow), управління заборгованістю, бюджетне планування (БДР, PL) та відповідна консолідована звітність ВS, PL, CF, Оптимізація постійних витрат; Аналіз та контроль бухгалтерського (МСФЗ) та управлінського обліку.
Генеральний директор
ТОВ Григор`ївський рудник
Промисловість та Виробництво
11 місяців
06.2022 - 05.2023
Організація складського господарства, Консервація та евакуація активів, скорочення штату, оптимізація витрат, організація переоформлення дозвільної документації та ліцензій.
Генеральний директор
ПрАТ Завод обважнювачів
Промисловість та Виробництво
3 місяці
04.2022 - 07.2022
Зниження дебіторської заборгованості на 28%, реструктуризація кредиторської заборгованості; Монетизація запасів – запуск виробництва в умовах військового стану, доопрацювання всіх напівфабрикатів, виробництво готової продукції на 24млн.грн; Проведення повної інвентаризації, організація складського господарства; Консервація та евакуація активів, скорочення штату, оптимізація витрат; Сплата податків за 6міс - ПДВ, ЄСВ, ПДФО; управління фінансовими потоками (БДДС, Cash Flow), бюджетне планування (БДР, P&L) та відповідна консолідована звітність ВS, PL, CF, управління заборгованістю
Фінансовий директор
ПрАТ Завод обважнювачів
Промисловість та Виробництво
10 місяців
05.2021 - 03.2022
Управління фінансовими потоками (БДДС, Cash Flow) при касовому розриві до 6міс, бюджетне планування (БДР, P&L) та відповідна консолідована звітність ВS, PL, CF. Підвищення фінансової стійкості організації, розробка фінансової та облікової політики підприємства. Контроль за економним та раціональним використанням усіх ресурсів підприємства; Дооцінка підприємства на 89млн.грн; Успішне проходження податкової перевірки за 1,5 роки; Постійний контроль ціноутворення, оперативне реагування змін собівартості чи конкурентоспроможності продажів; Оптимізація постійних витрат; збільшення частки змінних витрат до 62%; зниження собівартості; Аналіз та контроль бухгалтерського (МСФЗ) та управлінського обліку; Консервація господарської діяльності в умовах воєнного стану, Кредитування.
Генеральний директор
ПрАТ Завод обважнювачів
Промисловість та Виробництво
11 місяців
06.2020 - 05.2021
Управління всіма сферами діяльності, з повною законодавчою відповідальністю за роботу підприємства та її наслідки; Контроль за ефективним використанням інструментів оперативного менеджменту; Скорочення штату обслуговуючого персоналу на 57чол, збільшення штату зайнятого з виробництва 29чел; Збільшення частки експортного продажу до 40% та випуску високо маржинальних продуктів з 26% до 39%; Збільшення обсягу виробництва на 32%.
Фінансовий директор
ПрАТ Завод обважнювачів
Промисловість та Виробництво
2 місяці
04.2020 - 06.2020
Розробка програми розвитку та мінімізації ризиків в умовах пандемії Covid19, аналіз ємності та рівня цін внутрішнього ринку та експорту, ціноутворення – зниження цін на продукти повсякденного попиту та збільшення цін на унікальні продукти, що дозволило збільшити частку ринку. Управління фінансовими потоками (БДДС, Cash Flow), бюджетне планування (БДР, P&L) та відповідна консолідована звітність ВS, PL, CF. Підвищення фінансової стійкості організації. Контроль за економним та раціональним використанням усіх ресурсів підприємства; Постійний контроль ціноутворення, оперативне реагування змін собівартості чи конкурентоспроможності продажів; Оптимізація постійних витрат; Аналіз та контроль бухгалтерського (МСФЗ) та управлінського обліку.
Фінансовий директор
ТОВ «Укргеосервіс» / ш.ім. Святої Матрони
Промисловість та Виробництво
5 років 10 місяців
05.2014 - 03.2020
Складання фінансових планів та звітів підприємства, ВS, PL, CF 1100чол, 65млн.грн/міс, підсумкове закриття ФР в УО, по факторний аналіз с/в, комплексний економічний аналіз та оцінка виробничих і економічних результатів компанії; Складання планів перспективного розвитку (1-10 років) розтин та розробка горізонта; Розробка карт КРI для ІТП АУП, координація служб 8чол: збуту, маркетингу, постачання, ПЭО, бухгалтерії, ВПіЗП; Скорочення відмінності фактичних ФР і с/в від планових з 40% до 5%; Складання та реалізація IП: 4 роки строк реалізації, 1,2млн$ інвестицій, окупність 11мiс, EBIDA 8.9млн.$; Оптимізація постійних видатків, ріст питомої ваги змінних у структурі витрат з 28% до 58%; Виховання кадрів – підготував 3 спеціаліста на підприємства компанії.
Фінансовий директор
НПО Механик / ТОВ Coal Energy
Промисловість та Виробництво
2 роки 5 місяців
12.2011 - 05.2014
Консолідація планів та звітів, розподіл ДС в умовах касового розриву до 2міс, участь у виході на IPO Варшава, впровадження трансфертного ціноутворення, відкриття торгового дому, аутсорсінг на підприємствах об'єднання. Складання фінансових планів та звітів підприємства, ВS, PL, CF, підсумкове закриття ФР в УО, по факторний аналіз с/в, комплексний економічний аналіз та оцінка виробничих і економічних результатів компанії.
Фінансовий директор
ТОВ «Укргеосервіс» / ш.ім. Святої Матрони
Промисловість та Виробництво
4 місяці
08.2011 - 12.2011
Складання фінансових планів та звітів підприємства, ВS, PL, CF, підсумкове закриття ФР в УО, по факторний аналіз с/в, комплексний економічний аналіз та оцінка виробничих і економічних результатів компанії.
Головний економіст
ТОВ «Донбассуглеразработка» / ш.ім.Святителя Василия Великого
Промисловість та Виробництво
3 роки 2 місяці
05.2008 - 07.2011
Складання фінансових планів та звітів підприємства, 400чол оборот 12млн.грн/міс; Постійна оптимізація витрат; Складання програм перспективного розвитку та інвестиційних проектів; Аналіз і прогнозування виробничих показників, розрахунки та аналіз с/в видобутку вугілля; Вихід підприємства на беззбитковий рівень проведення, з позитивним фінансовим результатом; Розробка й впровадження форм звітності для щоденного прогнозування очікуваних результатів роботи шахти, для прийняття управлінських рішень, моделювання фін.результатів
Економіст
ОП «ОФ «Постниковская» ТОВ «Донуглетехинвест»
Промисловість та Виробництво
8 місяців
09.2007 - 05.2008
Ведення управлінського обліку, авансові звіти, збір і обробка первинних документів; Моніторинг ринку збуту вугілля; Логістика постачання шахт матеріалами; Пошук і залучення персоналу; Відвантаження вугілля на експорт, збільшення відвантаження з 12тис.тн до 40тис.тн/мiс.; Оптимізація логістики, організація складу ТМЦ із місячним запасом.
Ключова інформація
- R2R (Record to Report) підхід у фінансах - забезпечення точності та своєчасності фінансової звітності, що відображає кожен запис у фінансових звітах. Моделювання та інтеграція фінансових планів як динамічних моделей;
- Управління фінансовими потоками - розробка та оптимізація платіжних календарів, управління кредитними лініями, депозитами та дебіторською і кредиторською заборгованістю. Забезпечення безперервного руху грошових потоків;
- Бюджетування та прогнозування - створення, контроль та аналіз річних і квартальних бюджетів, прогнозування грошових потоків і прибутковості. Податкове планування для оптимізації податкових зобов'язань.;
- Фінансова звітність - підготовка, аналіз та контроль основних фінансових звітів (B/S, P/L, CF). Дотримання стандартів міжнародного фінансового обліку (МСФЗ);
- Оптимізація витрат - аналіз і моніторинг витрат, визначення можливостей для скорочення постійних витрат, збільшення частки змінних витрат і зниження собівартості продукції;
- Ціноутворення та рентабельність - контроль за ціноутворенням, моніторинг змін собівартості, оперативне реагування на зміни конкурентоспроможності і рентабельності продажів;
- Факторний аналіз і економічний аналіз - глибокий аналіз фінансових показників, зокрема собівартості, рентабельності і витрат. Розробка комплексних моделей для оцінки економічних результатів та фінансової стійкості компанії;
- Інвестиційне планування та стратегічний розвиток - складання та захист програм перспективного розвитку та інвестиційних проектів, аналіз доцільності інвестицій та ефективності капіталовкладень;
- Фінансове моделювання та звітність для управлінських рішень - розробка та впровадження форм звітності для щоденного моніторингу фінансових результатів, прогнозування та прийняття стратегічних управлінських рішень;
- Бухгалтерський та управлінський облік - підсумкове закриття фінансових результатів, контроль і аналіз бухгалтерського обліку відповідно до стандартів МСФЗ та управлінського обліку;
- Беззбитковість та фінансова стабільність - розробка стратегій для досягнення беззбитковості та забезпечення стабільного ФР, оцінка виробничих і комерційних показників для максимізації прибутковості.
Навчався в 3 закладах
Донецький Національній Технічний Унівеситет
факультет геотехнології і керування виробництвом, спеціальність – менеджер-економіст (диплом фахівця, відмінно, денне відділення).
Донецьк, 2007
Донецький Національний Технічний університет
факультет геотехнології і керування виробництвом, спеціальність – гірничий інженер (диплом фахівця, відмінно, денне відділення).
Донецьк, 2007
Донецький індустріальний технікум
Збагачення корисних копалин, спеціальність – «технік-технолог збагачення корисних копалин», диплом молодшого фахівця відмінно (денне відділення).
Донецьк, 2001
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Менеджмент добору й адаптації персоналу
березень 2019 р. - травень 2019 р. Курси ДонНУ
Бухгалтерський облік
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
- Певен користувач ПК (програми МС Офіс, Інтернет), користувач 1С 8.2 Виробництво, клієнт банк
- Досвід роботи з більшою кількістю інформації, поглиблене знання Excel;
Водійське посвідчення
Володіння легковим авто, права категорії В, готовий до відряджень
Особисті якості
Відповідальність, уважність, тактовність, навички роботі в команді, комунікабельність, стресостійкість, орієнтація на результат, аналітичні здібності, самоорганізація, багатозадачність, ретельність, цілеспрямованість, наполегливість.
Олексій Вікторович
Олексій Вікторович
Фінансовий директор
Одеса
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 2 дні тому