Працював в 7 компаніях   19 років 3 місяці

Страхування, Транспорт та Логістика, Енергетика та Енергоносії, Інше

Регіональний менеджер (Начальник відділу страхування Управління продаж)

Страхова компанія "UNIQA" (non-life)

Страхування

5 місяців

08.2022 - 01.2023

Заступник Голови правління

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВЕЛЕС"

Страхування

10 місяців

11.2021 - 09.2022

Корпоративні продажі (#Corporate sales #B2B #B2G #b2b #b2g)

ТОВ "АДІС-АВТО", представник «Mitsubishi Motors»; ТОВ "АДІС-МОТОР", представник корпорації STELLANTIS (Peugeot, Citroen, Opel), Одеса

Транспорт та Логістика

7 місяців

05.2021 - 12.2021

Функціональні обов'язки:

  • Розвиток і просування корпоративних продажів; досягнення поставлених цілей і виконання планів;
  • Формування, утримання і розширення клієнтської бази, її систематизація та аналіз;
  • Моніторинг, аналіз та категоризація ключових гравців на рівні країни та регіону;
  • Робота з реєстрами, системами і базами даних;
  • Побудова ефективної системи продажів; пошук нових бізнес - можливостей; оцінка ефективності нових ринків продажів; обсяг продажів;
  • Розуміння ціноутворення, маржинальність продукту (оцінка постійної та змінної маржі (прибутку, доходу) виходячи із обсягу продажів);
  • Аналіз ринку, визначення потреб потенційних клієнтів; підготовка комерційних пропозицій та презентація послуг;
  • Управління відносинами із ключовими клієнтами; проведення переговорів на різному рівні, контроль виконання договірних зобов'язань;
  • Договірна робота (аналіз, розробка і погодження договорів, участь у переговорах щодо погодження договорів, узгодження умов контрактів із контрагентами);
  • Контроль оплати та робота з дебіторської заборгованості;
  • Планування, постановка завдань, забезпечення умов виконання плану продажів; контроль результатів плану продажу по ключовим клієнтам на короткостроковій та довгостроковій основі; звітність з продажу (ведення звітності по корпоративним продажам); постійна комунікація з клієнтами;
  • Здійснення бюджетування, планування;
  • Координація активності з іншими відділами: маркетинг, консалтинг, сервіс, логістика, приймання та реєстрація;
  • Аналіз ефективності запланованих та проведених комерційних активностей;
  • Співпраця і взаємодія з банківськими установами, лізинговими компаніями, які зацікавленні і залучені до корпоративних продажів;
  • Моніторинг електронних майданчиків з публічними закупівлями (Prozorro, DZO тощо), пошук і підбір торгів відповідно до особливостей діяльності компаній; Аналіз вимог тендерної документації та прийняття рішень;
  • Підготовка повного пакету документів для участі в тендері, а також відповідного пакету документів переможця за результатами аукціону у відкритих тендерних торгах;
  • Супровід і безпосередня участь в торгах, відстеження строків та результатів процедури до повного завершення процесу;
  • Юридична обізнаність і знання бухгалтерської документації.

Досягнення:

Безумовним успіхом моєї діяльності у сфері корпоративних продажів є загальний досвід роботи, вміння працювати, вести переговори і домовлятися. Отже, результатом досягнень корпоративного продажу була реалізація великої кількості продажів товару та послуг для корпоративних клієнтів, як комерційним компаніям, так і бюджетним організаціям. Таким чином, було досягнуто значного збільшення позитивного економічного ефекту у формі - грошового доходу.

Начальник відділу врегулювання збитків

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ТЕКОМ" (ПрАТ СК "ТЕКОМ") Головний офіс фінансової установи.

Страхування

13 років 7 місяців

11.2006 - 06.2020

Функціональні обов'язки:

  • Забезпечення організації, координації та контролю виконання завдань щодо процесів по врегулюванню збитків в діяльності страхової компанії (страховика) та функціональних команд;
  • Забезпечення методологічної та експертної підтримки виконання завдань по врегулюванню збитків в діяльності страхової компанії;
  • Надання інформації, роз'яснення та консультації з питань, розгляду складних, нестандартних задач;
  • Листування з контролюючими і наглядовими органами у сфері регулювання діяльності страхових компаній; Листування з правоохоронними органами (суди, органи прокуратури, органи внутрішніх справ та ін.);
  • Оцінка ризиків; Укладання договорів цивільно-правового характеру;
  • Розгляд претензій, вимог по заявленим збиткам та їх дослідження, а також розрахунок (перевірка) суми збитків;
  • Прийняття рішення про виплату страхового відшкодування (складання страхового акту) або про відмову у виплаті страхового відшкодування (складання письмової відмови у виплаті страхового відшкодування);
  • Підготовка та збір необхідної документації для подальшої реалізації в порядку суброгації або регресу;
  • Вирішення питань юридичного характеру.

Досягнення:

Завдяки моїм лідерським та професійним якостям було створено новий структурний підрозділ в компанії (фінансовій установі) - відділ врегулювання збитків. Очоливши створений відділ, організував та скоординував його діяльність. Запровадив чіткий облік документообігу, впровадив call center, профільне програмне забезпечення, уніфікацію документів та створення електронного сховища (архіву) усіх справ, договорів тощо.

Для більшої оптимізації ефективної роботи персоналу, мною були описані бізнес процеси та введені методологічні основи дій з наочними матеріалами, що в подальшому призвело до більш ефективного управлінського результату по врегулюванню збитків.

Завдяки чітко організованим і налагодженим процесам по забезпеченню мінімізації загального обсягу збитків при повному навантажені, досягнутим результатом стало опрацювання та вирішення великої кількості складних і нестандартних задач по врегулюванню збитків заявлених до компанії (усіх збитків, незалежно від форм і видів страхування).

Також, для виконання планових показників і збільшення обсягу доходів здійснювалась успішна діяльність по залученню до компанії приватного та корпоративного бізнесу.

Значною мірою покращати економічний зміст компанії вдалось шляхом успішно проведеної акредитації фізичних та юридичних осіб, залучених до здійснення діяльності компанії, з укладанням довгострокових договорів, завдяки чому значною мірою було зменшено аквізиційні витрати, а рівень якості надання послуг збільшився.

До того ж, за результатами неодноразових цільових та планових перевірок (аудиту) контролюючими і наглядовими органами, ніяких порушень у діяльності відділу врегулювання збитків компанії під моїм керівництвом не виявлено.

Таким чином, враховуючи вищенаведене, було досягнуто мети - ефективного розвитку управляння фінансової діяльності компанії та виконання нею ліцензійних умов, шляхом запровадження комплексу заходів організаційно-правового характеру та їх постійної координації, направленої на забезпечення високого рівня економічної безпеки з запобіганням і зменшенням надмірної збитковості, ризиків неправомірних (невиправданих) витрат, протидії шахрайству. За результатами ефективної діяльності вдалося зберегти і заощадити багато мільйонів грошових коштів, а також витребувати та повернути в досудовому порядку, і через суд, в компанію велику кількість грошових коштів, що значно збільшило показники прибутку і впевнено покращило фінансовий стан компанії.

Фахівець зі страхування (Експерт зі страхування)

ЗАТ «Страхова компанія «Інкомстрах»

Страхування

2 роки 5 місяців

07.2004 - 12.2006

Інженер при технічній дирекції

ВАТ «Енергопостачальна компанія Одесаобленерго»

Енергетика та Енергоносії

9 місяців

06.2003 - 03.2004

Фахівець (Обліковець)

ТОВ "ОЛІМПЕКС КУПЕ ІНТЕРНЕШНЛ"

Інше

7 місяців

05.2002 - 12.2002

Ключова інформація

  • Вміння правильно розставляти пріоритети;
  • Самостійність в прийнятті рішень;
  • Вміння вести переговори і ділове листування;
  • Навички роботи з документацією;
  • Вміння роботи з великими обсягами інформації;
  • Стресостійкість;
  • Вміння застосовувати знання і досвід на практиці;
  • Здатність і вміння швидко вирішувати проблемні питання і ситуації;
  • Системне мислення, відмінні навички правового аналізу та юридичного письма;
  • Здатність працювати в межах дедлайнів (deadline);
  • Високе почуття обов'язку і відповідальності;
  • Відмінні комунікативні та організаційні навички.

Навчався в 2 закладах

Одеський державний університет внутрішніх справ

Право / Юрист

Одеса, 2018

Одеський національний політехнічний університет

Теплові електричні станції / Енергетик

Одеса, 2003

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

та практичний досвіду письмових й усних комунікаціях

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

та практичний досвіду письмових й усних комунікаціях

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

та практичний досвіду письмових й усних комунікаціях

Курси, тренінги, сертифікати

Аероклуб «Одеса»

Одеса, 2018

Пройшов інструктаж і насправді виконав парашутний стрибок з висоти 3000 метрів від Аероклубу «Одеса» (2018р.).

Міністерство юстиції України

Одеса, 2017

Взяв участь в семінарі з актуальних питань сучасного стану, перспектив розвитку, організаційно-правового забезпечення автотоварознавчої експертизи від Одеського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України (2017р.).

Інформаційно-консультаційного забезпечення бізнесу «Бізнес - Гарант»

Київ, 2016

Взяв участь в семінарі-тренінгу від Інформаційно-консультаційного забезпечення бізнесу «Бізнес - Гарант» на тему «Страхування сільського господарських ризиків» (2016р.).

ЛІГА:ЗАКОН

Київ, 2016

Взяв участь у спеціалізованому практикумі від ЛІГА:ЗАКОН на тему «Юридичні ризики в автомобільному транспорті та логістиці» (2016р.).

Інформаційно-консультаційного забезпечення бізнесу «Бізнес - Гарант»

Київ, 2015

Взяв участь в семінарі від Інформаційно-консультаційного забезпечення бізнесу «Бізнес - Гарант» на тему «Методика, особливості та специфіка проведення аудиторської перевірки при врегулюванні збитків юридичних осіб та приватних підприємців» (2015р.).

Товариства Червоного Хреста України

Одеса, 2014

Закінчив курси Товариства Червоного Хреста України по навчанню населення надання першої допомоги (2014р.).

Українського центру після аварійного захисту «Експерт - Сервіс»

Київ, 2006

Практичні курси від Українського центру після аварійного захисту «Експерт - Сервіс» за напрямом «Оцінка майна в матеріальній формі» за спеціалізацією «Оцінка дорожніх транспортних засобів»; Здобув кваліфікацію аварійного комісара Українського центру після аварійного захисту «Експерт - Сервіс» (2006р.).

ТОВ «Аудатекс - Україна»

Київ, 2006

Курс навчання програмного продукту «AUDATEX»  від ТОВ «Аудатекс - Україна» і отримав практичні навички складання достовірних калькуляцій відновлювального ремонту транспортних засобів (2006р.).

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Маю досвід роботи з комп'ютером на рівні досвідченого користувача, включаючи вміння працювати з різноманітними програмами. Володію глибокими знаннями пакету програм MS Office та Google Docs, а також маю високий рівень навички у програмах Excel і PowerPoint. Здатен ефективно працювати з реєстрами, базами даних, електронною поштою (Outlook) та платформами спільної роботи, такими як SharePoint, Teams та Zoom.

Присутній досвід використання спеціалізованих програм, таких як Ліга-Закон, 1С:Бухгалтерія, SAP, а також CRM-системи та інші програмні рішення, необхідні для ефективного виконання робочих обов'язків.

Водійське посвідчення

Посвідчення водія за категоріями А1,А; В1,В; С1,С. Присутній транспортний засіб.

Присутня можливість переїзду до міста Києва.

Нормально ставлюся до відряджень.

Особисті якості

Характеризую себе як цілеспрямовану особу з чіткою метою та невразливістю перед труднощами. Мої дії завжди визначені рішучістю та твердістю, а напрямок руху – вперед. Вмію ефективно розгортати навіть найскладніші задачі, знаходячи для них оптимальні рішення. Моя гнучкість дозволяє легко перемикатися між ідеями та завданнями, не відчуваю труднощів у нових та невідомих ситуаціях. Вмію швидко адаптуватися і діяти ефективно, незалежно від обставин. Щодо моєї стратегії роботи, я надаю перевагу зберіганню планів в таємниці, проте в управлінні над проектами виявляю ясність і наставницький підхід. У своїй команді вимагаю відданості та точності у виконанні завдань. Мета моєї професійної діяльності – постійно розширювати свої можливості та досягати нових вершин. Я впевнений, що перспектива нових можливостей і досягнень є невід'ємною частиною мого професійного розвитку.

Ігор Олегович

Керівні посади (Керівник, директор, начальник підрозділу, управління, департаменту)

Одеса

Готовий переїхати: Київ

99 999 грн.

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 6 годин тому