Працювала в 5 компаніях   13 років 1 місяць

Телекомунікації / Зв'язок, Банки

Менеджер з продажу каналів зв'язку та Інтернет національним операторам

Телекомунікації

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки

09.2022 - до теперішнього часу

Працюю в телекомунікаційній компанії національного рівня, яка пропонує клієнтам комплексні рішення в області широкосмугового доступу до мережі Інтернет, телефонного зв'язку, інтернет-телефонії, передачі і зберігання даних на віддалених серверах.

Основні функції:

-Залучення нових потенційних клієнтів та розвиток існуючих послуг підприємства.

-Опрацювання запитів клієнтів, формування комерційної пропозиції на телекомунікаційні послуги.

-Ведення запитів клієнта від перевірки технічної можливості до постановки на тарифікацію.

-Ведення договірної документації з клієнтами. Ведення щотижневої, щомісячної, квартальної і річної звітності по продажу послуг.
-Опрацювання дебіторської заборгованості.

Досягнення: виконання планів продаж, рівень дебіторської заборгованості не вище 1% від загального обсягу доходу.

Декретна відпустка. Адміністратор, рекрутер

Сучасні фінансові рішення

Банки

4 роки 2 місяці

08.2018 - 10.2022

На даній посаді працювала з вересня 2019року будучи у декретній відпустці.

Основні функції:

-Підбір персоналу, контроль заповнення документів для оформлення в штат, відпустку, декрет, звільнення.

-Збір замовлень канцелярських товарів, формування замовлення на регіони.

-Контроль відправки кредитних договорів до банківських установ щодо існуючого графіку. Збір даних для замовлення кількості кредитних карток до банківських установ.

-Перевірка і ведення реєстру всіх ТМЦ, що знаходилися в користуванні на торгових точках ( заміна, ремонт, списання, закупка ТМЦ). Також ведення реєстру заправки картриджів і використання офісного паперу і паперу для оголошень/реклами.

Досягнення: швидке закриття вакансій. Оперативна робота з документацією, замовленнями, звітами.

Менеджер B2O, Менеджер по роботі з корпоративною групою, Керівник групи телемаркетингу,

ТОВ "Інтертелеком"

Телекомунікації / Зв'язок

6 років 11 місяців

11.2014 - 10.2021

Реєстрація, обробка заявок від сторонніх організацій на оренду виділених каналів зв'язку та Інтернету. Перевірка технічної можливості надання цих послуг з технічними службами, підготовка комерційних пропозицій для заявок. Підготовка Договорів та актів готовності до комерційних пропозицій, підготовка службових записок (проектів наказів) щодо організації каналів технічними службами. Щомісячне формування рахунків, актів виконаних робіт, податкових накладних на надані послуги, оренду виділених каналів зв'язку та мережі Інтернет (програма 1С v 7.7). Формування актів звірки всіх доходних договорів з контрагентами, їх звірка. Щомісячне відстеження своєчасності розрахунків за надані послуги. Підготовка листів про погашення дебіторської заборгованості.

Ведення витратних Договорів з національними операторами зв'язку на послуги оренди каналів зв'язку та Інтернет. Перевірка та узгодження рахунків-фактур, актів виконаних робіт за такими послугами, отриманих від контрагентів. Контроль платежів.

Менеджер по роботі з корпоративною групою з жовтня 2010 по серпень 2011 року.

На даній посаді мала працювати 3 міс, а далі чекала посада Начальника абоненського залу. Друга вагітність внесла свої корективи і перехід на нову позицію скасували.

Допомога та контроль роботи директорів з маркетингу та продажів, а також менеджерів по роботі з корпоративними клієнтами. Контроль за виконанням плану корпоративних продажів. Контроль передачі реєстру підписаних Договорів з клієнтами до архіву. Збір даних про відтік корпоративних клієнтів і проведеній роботі з такими клієнтами. Збір даних про кураторів клієнтів, внесення відповідних даних/змін до програми. Допомога в пошуку корпоративних співробітників і їх навчанні. Допомога при працевлаштуванні нових співробітників, організація видачі ТМЦ (смартфони, ноутбуки). Збір даних по необхідній канцелярії, рекламної продукції. Формування і контроль відправки канцелярських товарів і поліграфії.

Керівник групи телемаркетингу.

Жовтень 2010 - серпень 2011 року

Організація, контроль і управління роботою групи (мета - робота над утриманням абонентів, інформування та продаж нових послуг і тарифних планів, залучення корпоративних клієнтів, підвищення якості обслуговування клієнтів), ведення та аналіз статистики, розробка анкет і формування баз номерів для дзвінків.

Формування графіка навантаження по групі, моніторинг основних показників, підбір і навчання та атестація нових співробітників, нарахування премій існуючим працівникам, інформування співробітників про нововведення і акції.

Проведення зборів відділу, участь в нарадах (обговорення нових проектів (IVR, база додатків, онлайн-чат) і т.д., виконання додаткових завдань вищого керівництва.

Прослуховування вхідних/вихідних дзвінків та оцінка кваліфікації операторів контакт центу.

Виконання та перевиконання плану продажів на щомісячній основі. Розробка і написання навчальних матеріалів для персоналу.

Прийом вхідних дзвінків від корпоративних клієнтів (корпорацій). Надання інформації про корпоративні тарифні плани, акції, додаткові послуги, стан особового рахунку корпорації. Паралельно займалася обробкою електронних листів, відправлених з сайту компанії відвідувачами сайту. (Консультування щодо послуг компанії, тарифів, акцій, допомога в налаштуванні інтернет-з'єднання та реєстрації номера на сайті, детальна консультація щодо покриття та інша інформація). Постійно була наставником для нових співробітників.

Оператор контакт центру

ТОВ "Інтертелеком"

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 10 місяців

06.2007 - 04.2010

Прийом вхідних дзвінків від корпоративних клієнтів (корпорацій). Надання інформації про корпоративні тарифні плани, акції, додаткові послуги, стан особового рахунку корпорації. Паралельно займалася обробкою електронних листів, відправлених з сайту компанії відвідувачами сайту. (Консультування щодо послуг компанії, тарифів, акцій, допомога в налаштуванні інтернет-з'єднання та реєстрації номера на сайті, детальна консультація щодо покриття та інша інформація). Постійно була наставником для нових співробітників.

Оператор контакт центру

VODAFONE (ЗАО «УМС» )

Телекомунікації / Зв'язок

2 місяці

03.2007 - 05.2007

Обслуговування вхідних дзвінків абонентів. Консультування щодо послуг компанії, тарифів, акцій. Надання інформації про стан рахунку та додаткові послуги. Допомога в налаштуванні інтернет-з'єднання.

Навчалась в 1 закладі

Одеська національна академія зв'язку ім. О.С. Попова

Телекомунікаційні системи та мережі. (Магістр телекомунікацій).

Одесса, 2007

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

-Дії співробітників при виникненні надзвичайних ситуацій. Протипожежна безпека

Одесса, Київ, 2022


-Асертивна комунікація

-Тайм-менеджмент. Як завжди встигати

-Емоційний інтелект

-Фізична безпека

-Фішинг. Основи інформаційної безпеки

-Управління часом

-Основи email листування

-Складний клієнт та робота зі скаргами


Додаткова інформація

Особисті якості

Відповідальність, уважність до деталей, самоорганізованість, вміння приймати самостійні рішення в межах своєї компетенції, цілеспрямованість, стресостійкість, вмотивованість, орієнтація на результат, вміння працювати в команді.

Готовність навчатися.

Тетяна Миколаївна

Провідний менеджер, керівник відділу

Одеса

40 років

повна зайнятість

Характер роботи: гібридна

Оновлено 1 місяць тому