Працювала в 8 компаніях   10 років 11 місяців

Телекомунікації / Зв'язок

Керівник комерційної служби

Датагруп & Volia

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 7 місяців

02.2019 - 09.2021

- управління відділом продажів регіональної дирекції: організація роботи, координація, контроль виконання плану продажів, складання звітності.

- дистанційний контроль віддалених працівників;

- оцінка ефективності роботи кожного менеджера та відділу в цілому;

- стратегічне планування та розвиток продажів у регіонах, захист бізнес-кейсів з розширення мережі;

- участь у формуванні команди, проведення співбесід з кандидатами, адаптація та навчання співробітників, мотивація співробітників;

- ведення переговорів лише на рівні перших осіб із великими організаціями;

- ведення переговорів та комунікація з місцевою владою;

- ведення існуючої бази клієнтів, супровід нових клієнтів, утримання;

- самостійний активний пошук та залучення клієнтів, проведення зустрічей, виконання особистих планів продажу;

- контроль заборгованності клієнтів;

- підготовка та оформлення документації (комерційна пропозиція, презентація, технічна документація, тендерна документація, договір);

- робота зі скаргами клієнтів та вирішення конфліктних ситуацій;

- пошук приміщень, ведення переговорів з орендодавцями, погодження умов угод;

- організація участі підприємства на виставках, презентаціях, у фестивалях;

- розробка з відділом маркетингу заходів щодо збільшення обсягів продажу;

- планування та бюджетування продажів, контроль виконання бюджетів продажу;

- проведення аналізу конкурентного оточення;

- робота з рекламодавцями, ОСББ, забудовниками;

- участь у тендерних процедурах.

Менеджер з корпоративних продажів

GigaTrans

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки

11.2016 - 11.2018

- пошук та залучення нових корпоративних клієнтів;

- ведення існуючої клієнтської бази;

- ведення переговорів з клієнтами (телефонна розмова, листування, особиста зустріч);

- прийом та оброблення запитів клієнтів;

- підготовка та оформлення документації (комерційна пропозиція, презентація, технічна документація, тендерна документація, договір);

- виявлення потреб клієнта (в тому числі прихованих) та погодження умов співпраці;

- підготовка щомісячного плану продажу, звітів по зверненням та роботі з клієнтами, звітів по особистим фінансовим показникам;

- контроль взаєморозрахунків;

- консультування по продукції/послугам компанії

- участь в виставках/презентаціях/тренінгах по продукції компанії;

- участь в тендерах;

- післяпроектне ведення клієнта, додаткові продажі;

- участь у комплексних проектах групи компаній GigaGroup - GigaTrans (телеком-оператор), GigaCenter (комерційний Дата Центр) та GigaCloud (послуги Хмарного оператора);

- розвиток та підтримка довгострокових взаємин з транспортними партнерами.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

ТОВ "Ай Пі Медіа Груп"

Телекомунікації / Зв'язок

9 місяців

02.2016 - 11.2016

- Активний пошук нових клієнтів та робота з існуючими.
- Проведення зустрічей та переговорів, презентація послуг, здійснення продажів.
- Розвиток та підтримка довгострокових взаємин з партнерами/клієнтами.
- Участь у виставках, конференціях та інших заходах.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, E-commerce

ТОВ "Платежі Онлайн"

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 7 місяців

07.2014 - 02.2016

- пошук та залучення нових клієнтів - учасників ринку Е-commerce;
- аналіз та виявлення потреб клієнта;
- підготовка комерційних пропозицій, презентацій, обґрунтування вигод та переваг сервісу для потенційного клієнта;
- проведення переговорів, зустрічей;
- укладання та супровід договорів;
- виконання встановлених планових показників;
- ведення клієнтської бази;
- представлення організації на виставках, конференціях та інших демонстраційних заходах.

Фінансовий спеціаліст

DIVAN.TV

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 5 місяців

09.2012 - 02.2014

- щоденне проведення банківських виписок у 1С;
- інтеграція платежів з 1С до СРМ;
- виявлення помилок у CRM Terrasoft;
- робота з платіжними системами: 1) відстеження платежів платіжними системами; 2) Проведення в 1С та СРМ;
- звіряння актів виконаних послуг з платіжних систем;
- супровід договорів зі страхування;
- облік усіх вхідних/вихідних договорів;
- вхідна/вихідна документація;
- звірка з контрагентами: дебіторська/кредиторська заборгованість, акти закриття, звіти для менеджерів із платежів, обдзвон клієнтів, звірка за документами;
- здійснення платежів (клієнт-банк ПриватБанк, Ощадбанк Росії, УкрІнбанк);
- експорт банківських виписок до 1 С:8.2.

Керівник групи забезпечення продажів в Київському регіоні

Альфа-Банк

Телекомунікації / Зв'язок

7 місяців

04.2011 - 11.2011

• Управління персоналом та забезпечення якісного виконання ним посадових обов'язків.
• Підвищення рівня знань та вмінь персоналу.
• Виконання планових показників на довіреній території.
• Збільшення обсягів продажу споживчих та грошових кредитів Банку.
• Контроль та покращення якості роботи агентів на місцях.
• Забезпечення безперебійної роботи торгових точок на довіреній території.
• Здійснення взаємодій з представником торгових організацій, де розташовані довірені торгові точки .
• Забезпечення своєчасного та якісного обслуговування Клієнтів з послуг споживчого кредитування Банку.

Менеджер по роботі з клієнтами

Volia

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 1 місяць

12.2009 - 01.2011

- консультація діючих та потенційних абонентів компанії;
- залучення нових абонентів;
- продаж послуг кабельного телебачення та доступу до мережі Інтернет;
- надання інформації щодо чинних акцій, тарифних планів;
- робота на утримання абонентів;
- робота з принтером, сканером, ксероксом;
- підготовка документів;
- здійснення прийому обладнання, що здається абонентами;
- перевірка та налаштування обладнання за зверненнями абонентів, проведення заміни неробочого обладнання при гарантійному обслуговуванні або тимчасовому використанні обладнання (оренди);
- виконання всіх видів сервісного обслуговування абонентів
  • Особисті зустрічі
  • Фізичні особи
  • Інтернет-продаж
  • Гуртові продажі

Фахівець з кредитування

ТОВ "Банк Руський Стандарт"

Телекомунікації / Зв'язок

4 місяці

08.2007 - 12.2007

- надання клієнтам, фізичним особам, інформації по всьому комплексу роздрібних продуктів та послуг, що здійснюються Банком;
- активні продажі кредитних продуктів Банку;
- оформлення заявок на отримання кредиту;
- підписання документів із клієнтами;
- забезпечення високої якості обслуговування клієнтів;
- залучення нових клієнтів;
- внутрішня звітність;
- робота в торговому залі та на робочому місці;
- моніторинг діяльності конкурентів на території магазину-партнера;
- своєчасне формування та подання звітності в установленому порядку;
- забезпечення повсякденного супроводу співпраці з партнерами;
- взаємодія з операційними співробітниками торгової точки.
  • Споживче кредитування
  • Продаж роздрібних банківських продуктів
  • Автокредитування

Ключова інформація

- B2B продажі;

- B2C продажі;

- E-Commerce;

- досвід роботи з ключовими клієнтами/держзамовниками;

- знання офісних програм: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);

- досвід роботи з Bitrix, Terrasoft (BPM online), Кубик, ServiceDesk;

- досвід ведення переговорів та презентацій, підготовка комерційних пропозицій;

- досвід "холодних" дзвінків;

- досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації персоналу;

- досвід управління людьми;

- участь в тендерах та їх успішний виграш;

- здатність згуртувати колектив;

- вміння делегувати повноваження;

- вміння контролювати;

- вміння переконувати;

- вміння планувати свій робочий час, ставити завдання та оцінювати результат роботи підлеглих;

- вміння підтримувати ефективну комунікацію на будь-якому управлінському рівні та вибудовувати довгострокові партнерські відносини;

- досвід продажу страхового та кредитного продуктів;

- досвід роботи в автокредитуванні;

- досвід роботи в 1С:7 та 1С:8.

Особисті якості:

- стресостійкість;

- клієнтоорієнтоорієнтовність;

- комунікабельність;

- стремління до самореалізації та успіху;

- оптимізм;

- цілеспрямованість та орієнтованість на результат;

- високий рівень відповідальністі;

- організаторські здібності.

Готова до переїзду в інше місто з забезпеченням житла від роботодавця.

Водійські права категорії В

Навчалась в 1 закладі

Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

Облік і аудит

Кременчук, 2009

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Зоя

Керівник відділу продажу

Кременчук

20 000 грн.

37 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 місяці тому