Працювала в 8 компаніях 10 років 11 місяців
Телекомунікації / Зв'язок
Керівник комерційної служби
Датагруп & Volia
Телекомунікації / Зв'язок
2 роки 7 місяців
02.2019 - 09.2021
- управління відділом продажів регіональної дирекції: організація роботи, координація, контроль виконання плану продажів, складання звітності.
- дистанційний контроль віддалених працівників;
- оцінка ефективності роботи кожного менеджера та відділу в цілому;
- стратегічне планування та розвиток продажів у регіонах, захист бізнес-кейсів з розширення мережі;
- участь у формуванні команди, проведення співбесід з кандидатами, адаптація та навчання співробітників, мотивація співробітників;
- ведення переговорів лише на рівні перших осіб із великими організаціями;
- ведення переговорів та комунікація з місцевою владою;
- ведення існуючої бази клієнтів, супровід нових клієнтів, утримання;
- самостійний активний пошук та залучення клієнтів, проведення зустрічей, виконання особистих планів продажу;
- контроль заборгованності клієнтів;
- підготовка та оформлення документації (комерційна пропозиція, презентація, технічна документація, тендерна документація, договір);
- робота зі скаргами клієнтів та вирішення конфліктних ситуацій;
- пошук приміщень, ведення переговорів з орендодавцями, погодження умов угод;
- організація участі підприємства на виставках, презентаціях, у фестивалях;
- розробка з відділом маркетингу заходів щодо збільшення обсягів продажу;
- планування та бюджетування продажів, контроль виконання бюджетів продажу;
- проведення аналізу конкурентного оточення;
- робота з рекламодавцями, ОСББ, забудовниками;
- участь у тендерних процедурах.
Менеджер з корпоративних продажів
GigaTrans
Телекомунікації / Зв'язок
2 роки
11.2016 - 11.2018
- пошук та залучення нових корпоративних клієнтів;
- ведення існуючої клієнтської бази;
- ведення переговорів з клієнтами (телефонна розмова, листування, особиста зустріч);
- прийом та оброблення запитів клієнтів;
- підготовка та оформлення документації (комерційна пропозиція, презентація, технічна документація, тендерна документація, договір);
- виявлення потреб клієнта (в тому числі прихованих) та погодження умов співпраці;
- підготовка щомісячного плану продажу, звітів по зверненням та роботі з клієнтами, звітів по особистим фінансовим показникам;
- контроль взаєморозрахунків;
- консультування по продукції/послугам компанії
- участь в виставках/презентаціях/тренінгах по продукції компанії;
- участь в тендерах;
- післяпроектне ведення клієнта, додаткові продажі;
- участь у комплексних проектах групи компаній GigaGroup - GigaTrans (телеком-оператор), GigaCenter (комерційний Дата Центр) та GigaCloud (послуги Хмарного оператора);
- розвиток та підтримка довгострокових взаємин з транспортними партнерами.
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
ТОВ "Ай Пі Медіа Груп"
Телекомунікації / Зв'язок
9 місяців
02.2016 - 11.2016
- Проведення зустрічей та переговорів, презентація послуг, здійснення продажів.
- Розвиток та підтримка довгострокових взаємин з партнерами/клієнтами.
- Участь у виставках, конференціях та інших заходах.
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, E-commerce
ТОВ "Платежі Онлайн"
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 7 місяців
07.2014 - 02.2016
- аналіз та виявлення потреб клієнта;
- підготовка комерційних пропозицій, презентацій, обґрунтування вигод та переваг сервісу для потенційного клієнта;
- проведення переговорів, зустрічей;
- укладання та супровід договорів;
- виконання встановлених планових показників;
- ведення клієнтської бази;
- представлення організації на виставках, конференціях та інших демонстраційних заходах.
Фінансовий спеціаліст
DIVAN.TV
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 5 місяців
09.2012 - 02.2014
- інтеграція платежів з 1С до СРМ;
- виявлення помилок у CRM Terrasoft;
- робота з платіжними системами: 1) відстеження платежів платіжними системами; 2) Проведення в 1С та СРМ;
- звіряння актів виконаних послуг з платіжних систем;
- супровід договорів зі страхування;
- облік усіх вхідних/вихідних договорів;
- вхідна/вихідна документація;
- звірка з контрагентами: дебіторська/кредиторська заборгованість, акти закриття, звіти для менеджерів із платежів, обдзвон клієнтів, звірка за документами;
- здійснення платежів (клієнт-банк ПриватБанк, Ощадбанк Росії, УкрІнбанк);
- експорт банківських виписок до 1 С:8.2.
Керівник групи забезпечення продажів в Київському регіоні
Альфа-Банк
Телекомунікації / Зв'язок
7 місяців
04.2011 - 11.2011
• Підвищення рівня знань та вмінь персоналу.
• Виконання планових показників на довіреній території.
• Збільшення обсягів продажу споживчих та грошових кредитів Банку.
• Контроль та покращення якості роботи агентів на місцях.
• Забезпечення безперебійної роботи торгових точок на довіреній території.
• Здійснення взаємодій з представником торгових організацій, де розташовані довірені торгові точки .
• Забезпечення своєчасного та якісного обслуговування Клієнтів з послуг споживчого кредитування Банку.
Менеджер по роботі з клієнтами
Volia
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 1 місяць
12.2009 - 01.2011
- залучення нових абонентів;
- продаж послуг кабельного телебачення та доступу до мережі Інтернет;
- надання інформації щодо чинних акцій, тарифних планів;
- робота на утримання абонентів;
- робота з принтером, сканером, ксероксом;
- підготовка документів;
- здійснення прийому обладнання, що здається абонентами;
- перевірка та налаштування обладнання за зверненнями абонентів, проведення заміни неробочого обладнання при гарантійному обслуговуванні або тимчасовому використанні обладнання (оренди);
- виконання всіх видів сервісного обслуговування абонентів
- Особисті зустрічі
- Фізичні особи
- Інтернет-продаж
- Гуртові продажі
Фахівець з кредитування
ТОВ "Банк Руський Стандарт"
Телекомунікації / Зв'язок
4 місяці
08.2007 - 12.2007
- активні продажі кредитних продуктів Банку;
- оформлення заявок на отримання кредиту;
- підписання документів із клієнтами;
- забезпечення високої якості обслуговування клієнтів;
- залучення нових клієнтів;
- внутрішня звітність;
- робота в торговому залі та на робочому місці;
- моніторинг діяльності конкурентів на території магазину-партнера;
- своєчасне формування та подання звітності в установленому порядку;
- забезпечення повсякденного супроводу співпраці з партнерами;
- взаємодія з операційними співробітниками торгової точки.
- Споживче кредитування
- Продаж роздрібних банківських продуктів
- Автокредитування
Ключова інформація
- B2B продажі;
- B2C продажі;
- E-Commerce;
- досвід роботи з ключовими клієнтами/держзамовниками;
- знання офісних програм: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- досвід роботи з Bitrix, Terrasoft (BPM online), Кубик, ServiceDesk;
- досвід ведення переговорів та презентацій, підготовка комерційних пропозицій;
- досвід "холодних" дзвінків;
- досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації персоналу;
- досвід управління людьми;
- участь в тендерах та їх успішний виграш;
- здатність згуртувати колектив;
- вміння делегувати повноваження;
- вміння контролювати;
- вміння переконувати;
- вміння планувати свій робочий час, ставити завдання та оцінювати результат роботи підлеглих;
- вміння підтримувати ефективну комунікацію на будь-якому управлінському рівні та вибудовувати довгострокові партнерські відносини;
- досвід продажу страхового та кредитного продуктів;
- досвід роботи в автокредитуванні;
- досвід роботи в 1С:7 та 1С:8.
Особисті якості:
- стресостійкість;
- клієнтоорієнтоорієнтовність;
- комунікабельність;
- стремління до самореалізації та успіху;
- оптимізм;
- цілеспрямованість та орієнтованість на результат;
- високий рівень відповідальністі;
- організаторські здібності.
Готова до переїзду в інше місто з забезпеченням житла від роботодавця.
Водійські права категорії В
Навчалась в 1 закладі
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Облік і аудит
Кременчук, 2009
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Зоя
Зоя
Керівник відділу продажу
Кременчук
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 місяці тому