Працював в 9 компаніях 19 років
Консалтинг / Аудит, АПК (Агропромисловий комплекс), Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
самозайнята особа- ФОП
ФОП Крючков І.С.
Консалтинг / Аудит
5 років 7 місяців
04.2019 - до теперішнього часу
приватна практика у якості фінансового директора (радника) та юриста - супровід інвестиційних проектів.
Директор
ТзОВ "Проектний інститут", м. Львів
Консалтинг / Аудит
4 роки 4 місяці
12.2014 - 04.2019
профіль підприємства- надання консалтингових та юридичних послуг підприємствам-забудовникам, від моменту оформлення землевпорядної документації, до моменту введення об'єктів будівництва в експлуатацію, надання послуг бухгалтерського супроводу з оптимізації оподаткування підприємств-девелоперів, генпідрядників будівництва, побудова та аудит внутрішнього управлінського обліку підприємств будівельної сфери економіки
Директор
ТзОВ «Агротек-Продакш», смт. Війтівці, Хмельницька область
АПК (Агропромисловий комплекс)
10 місяців
04.2013 - 02.2014
профіль підприємства : агро-кластер по вирощуванню зернових культур з земельним банком приблизно 10 тисяч Га та підприємство по наданню послуг елеватора, загальна кількість працівників групи компаній- понад 500 чол.
-проведення повного аудиту агро-кластера та елеваторного підприємства перед придбанням: оцінка реальної вартості активів, проведення переговорів по придбанню корпоративних прав підприємств групи компаній;
-розробка системи фінансової безпеки, управлінського та складського обліку на аграрному підприємстві; -повний контроль за діяльністю бухгалтерії підприємства;
-побудова системи податкового обліку підприємства;
-повне керівництво процесом реконструкції елеваторного комплексу підприємства: прийняття участі в розробленні проектно-кошторисної документації, юридичний та фінансовий супровід процесу введення іноземної інвестиції в статутний капітал підприємства, супровід усіх операцій ЗЕД, отримання дозвільної документації, контроль виконання всіх етапів реконструкції;)
-проходження перевірок контролюючих органів;
-супроводження операцій по експорту зернових культур, операцій по викупу зернових культур в Аграрному Фонді України;
-загальне керівництво поточною діяльністю усіх підрозділів групи підприємств;
Директор (за сумісництвом)
Готельно-ресторанного комплексу «Чарда»,м.Ужгород, Закарпатська обл.
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
6 місяців
03.2012 - 09.2012
-фактично виконував функції фінансового директора та директора по розвитку;
-запуск з нульового циклу готельно-ресторанного комплексу
-розробка та запровадження системи обліку та контролю на підприємстві;
-стратегічне планування діяльності підприємства;
- контроль за бухгалтерським та податковим обліком на підприємстві;
- впровадження та аналіз управлінського обліку та звітності;- впровадження бюджетування;
-оптимізація податкового планування на підприємстві;- розробка, впровадження та контроль за автоматизованою системою обліку на підприємстві;
-підбір працівників в бухгалтерію підприємства;
- безпосередня участь в створенні концепції та структури самого підприємства;
- заключення угод з постачальниками та клієнтами (лоббіювання при цьому інтересів підприємства);
- повний аналіз ринку готельно-ресторанного бізнесу України.
Фінансовий директор
ПП "Вікно-Опт", м. Ужгород, Закарпатская обл.
Промисловість та Виробництво
1 рік 9 місяців
12.2010 - 09.2012
профіль підприємства -Торгівельна марка Компанія Nobilex-завод по виробицтву метало-пластикових віконно-дверних конструкцій.
Керівництво фінансовим відділом та бухгалтерією підприємства.
Фінансовий директор
ТзОВ «ХІМІФАРБ», м. Львів
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 6 місяців
05.2007 - 11.2010
керівництво фінансовим відділом та бухгалтерією підприємства
Заступник фінансового директора
ТзОВ «ХІМІФАРБ», м. Львів
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
7 місяців
10.2006 - 05.2007
- - планування, організація, а також загальне керівництво фінансово-економічною діяльністю підприємства;
- - розробка та запровадження системи обліку та контролю на підприємстві(корпоративні стандарти обліку, формування внутрішньої фінансової звітності, внутрішній аудит операційних витрат);
- - стратегічне планування діяльності підприємства;
- - контроль за бухгалтерським та податковим обліком на підприємстві;
- - впровадження та аналіз управлінського обліку та звітності;
- - впровадження бюджетування;
- - оптимізація податкового планування на підприємстві;
- - розробка, впровадження та контроль автоматизованої системи обліку на підприємстві;
- -робота у сфері ЗЕД: повний супровід операцій з імпорту;
- - упраління ризиками;
- -контроль проблемних клієнтів та зменшення простроченої заборгованості;
- -проходження планових, позапланових документальних та камеральних перевірок Державної податкової інспекції та інших перевірок конролюючих органів;
- - підготовка документації та участь в адміністративних та судових процессах оскарження актів документальних перевірок Державної податкової інспекції та Державної митної служби.
Референт
ПП «Юридична фірма «Сфінкс», м. Львів
Консалтинг / Аудит
1 рік 9 місяців
01.2005 - 10.2006
-надання усних та письмових консультацій з питань оподаткування: податок на прибуток, ПДВ, податок з доходів фізичних осіб, податок з доходів нерезидентів, інших видів податків і зборів;
-складання та подання податкової звітності клієнтів підприємства;
-податкова діагностика договорів;
-податкова підтримка позовних заяв;
-реєстрація підприємств та фізичних осіб підприємців;--представлення інтересів клієнтів в органах державної влади;
Адміністратор-методист
СП ТзОВ «Компанія «Інтелект», м. Львів
Консалтинг / Аудит
4 місяці
09.2004 - 01.2005
Ключова інформація
Відмінне знання податкового, цивільного та кримінального законодавства, норм та стандартів бухгалтерського обліку, принципів фінансового аналізу, бюджетування підприємтв.
Досвід ведення переговорів, підписання контрактів, участь в тендерах.
Глибоке знання принципів функціонування та управління підприємств гуртової, роздрібної та мережевої торгівлі, вантажних перевезень, експедиторських послуг, готельного бізнесу, громадського харчування, виробництва, будівництва.
Навчався в 3 закладах
Львівський Національний Університет ім. І.Я. Франка
Юридичний факультет, спеціальність «Право», освітня програма «Право», професійна кваліфікація «Юрист», ступінь вищої освіти- бакалавр
Львів, 2020
Львівський Національний Університет ім. І.Я. Франка
Економічний факультет, спеціальність «Фінанси і кредит», кваліфікація- спеціаліст
Львів, 2018
Львівський Національний Університет ім. І.Я. Франка
Філологічний факультет, освітньо-кваліфікаційний рівень - магістр (диплом з відзнакою)
Львів, 2004
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Увлечения и интересы
Хобі - спорт(великий теніс,баскетбол, більярд), література, історія
Компьютерные навыки
Windows, MS Office, Internet ,Linux- досвідчений користувач,знання програм 1С,(різні конфігурації)
Водительское удостоверение
категорії А, В, В1
Личные качества
високий ступінь відповідальності;серйозність, урівноваженість;активність,заповзятливість;аналітичний склад розуму;системність, послідовність;здатність працювати в команді;
організаторські здібності;стресостійкість
Іван
Іван
Фінансовий директор, СЕО (виконавчий директор)
Львів
Готовий переїхати: Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 дні тому