Працювала в 4 компаніях   3 роки 3 місяці

Фармацевтика, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Страхування, IT

Секретар, діловод

GlaxoSmithKline Ukraine / ГлаксоСмітКляйн Україна

Фармацевтика

1 рік

04.2024 - 03.2025

Прийом та розподіл вхідних дзвінків, кореспонденції, ведення документообігу, діловодство.
• Обробка запитів, надання зворотного зв’язку, ведення документообігу.
• Друк, копіювання, сканування документів; виконання операцій із застосуванням офісної техніки.
• Ведення ділового листування (формування пакетів документів за запитом).
• Підготовка приміщень до нарад, зустрічей.
• Зустріч та супровід гостей, дотримання стандартів ділового етикету.
• Взаємодія з поштовими та кур’єрськими службами.
• Забезпечення офісу необхідними канцтоварами та приладдям.

Секретар

Progrestech Ukraina

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

1 рік

02.2023 - 01.2024

Обов'язки:
• Прийом та розподіл вхідних дзвінків, кореспонденції. Обробка запитів, зворотний зв'язок, ведення документообігу, діловодство;
• Друк, копіювання, сканування документів; виконання інших операцій із застосуванням офісної техніки;
• Ведення ділового листування/листування в межах компетенції (підготовка проектів інформаційних розсилок, за запитом - формування пакетів документів);
• Підготовка приміщень до нарад, зустрічей. За потреби купівлі (замовлення, доставки) під конкретний захід;
• Зустріч та супровід гостей. Дотримання найвищих стандартів ділового етикету;
• Взаємодія з поштовими та курєрськими службами;
• Забезпечення офісних потреб необхідними
канцтоварами, приладдям.

Адміністратор рецепції

UNIQA, Страхова компанія

Страхування

6 місяців

09.2021 - 02.2022

Обов'язки:
- Прийом та розподіл вхідних телефонних дзвінків, повідомлень, зустріч гостей та клієнтів;
- Прийом та реєстрація вхідної документації, договорів, відправлення вихідної кореспонденції;
- Ведення ділового листування телефонія, інтернет;
- Виконання особистих доручень керівника;
- Взаємодія з кур'єром офісу та кур'єрськими службами.

Адміністратор офісу

21 creative agents

IT

9 місяців

10.2020 - 06.2021

• Зустріч гостей;
• Організація життєдіяльності офісу;
• Замовлення необхідних матеріалів і товарів для забезпечення життєдіяльності офісу: канцтовари, продукти, вода, засоби для клінінгу;
• Активація, реєстрація, видача тимчасових/постійних перепусток;
• Контроль і бронювання переговорних кімнат;
• Сканування, друк, робота з оргтехнікою;
• Робота з постачальниками, кур’єрською службою, поштовим відділенням;
• Допомога в організації тімбілдингів і корпоративів.

Ключова інформація

Знання і навички :
• Excel
• Word
• Google docs
• Outlook
• Microsoft Word
• Slack

Навчалась в 2 закладах

Державний університет телекомунікацій

Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю, помічник керівника підприємства

Київ, 2020

Київський коледж зв'язку

Організація та експлуатація поштового зв’язку

Київ, 2017

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Навички

Мої навички: пунктуальність, чесність, мобільність, гнучкість, стресостійкість, почуття гумору

Соціальні мережі

Instagram: yuliavasilyeva_

Юлія Вікторівна

Секретар-офіс-менеджер

Київ

30 000 грн

27 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 3 тижні тому