Працювала в 4 компаніях 3 роки 3 місяці
Фармацевтика, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Страхування, IT
Секретар, діловод
GlaxoSmithKline Ukraine / ГлаксоСмітКляйн Україна
Фармацевтика
1 рік
04.2024 - 03.2025
• Обробка запитів, надання зворотного зв’язку, ведення документообігу.
• Друк, копіювання, сканування документів; виконання операцій із застосуванням офісної техніки.
• Ведення ділового листування (формування пакетів документів за запитом).
• Підготовка приміщень до нарад, зустрічей.
• Зустріч та супровід гостей, дотримання стандартів ділового етикету.
• Взаємодія з поштовими та кур’єрськими службами.
• Забезпечення офісу необхідними канцтоварами та приладдям.
Секретар
Progrestech Ukraina
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
1 рік
02.2023 - 01.2024
• Прийом та розподіл вхідних дзвінків, кореспонденції. Обробка запитів, зворотний зв'язок, ведення документообігу, діловодство;
• Друк, копіювання, сканування документів; виконання інших операцій із застосуванням офісної техніки;
• Ведення ділового листування/листування в межах компетенції (підготовка проектів інформаційних розсилок, за запитом - формування пакетів документів);
• Підготовка приміщень до нарад, зустрічей. За потреби купівлі (замовлення, доставки) під конкретний захід;
• Зустріч та супровід гостей. Дотримання найвищих стандартів ділового етикету;
• Взаємодія з поштовими та курєрськими службами;
• Забезпечення офісних потреб необхідними
канцтоварами, приладдям.
Адміністратор рецепції
UNIQA, Страхова компанія
Страхування
6 місяців
09.2021 - 02.2022
- Прийом та розподіл вхідних телефонних дзвінків, повідомлень, зустріч гостей та клієнтів;
- Прийом та реєстрація вхідної документації, договорів, відправлення вихідної кореспонденції;
- Ведення ділового листування телефонія, інтернет;
- Виконання особистих доручень керівника;
- Взаємодія з кур'єром офісу та кур'єрськими службами.
Адміністратор офісу
21 creative agents
IT
9 місяців
10.2020 - 06.2021
• Організація життєдіяльності офісу;
• Замовлення необхідних матеріалів і товарів для забезпечення життєдіяльності офісу: канцтовари, продукти, вода, засоби для клінінгу;
• Активація, реєстрація, видача тимчасових/постійних перепусток;
• Контроль і бронювання переговорних кімнат;
• Сканування, друк, робота з оргтехнікою;
• Робота з постачальниками, кур’єрською службою, поштовим відділенням;
• Допомога в організації тімбілдингів і корпоративів.
Ключова інформація
• Excel
• Word
• Google docs
• Outlook
• Microsoft Word
• Slack
Навчалась в 2 закладах
Державний університет телекомунікацій
Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю, помічник керівника підприємства
Київ, 2020
Київський коледж зв'язку
Організація та експлуатація поштового зв’язку
Київ, 2017
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Навички
Соціальні мережі
Юлія Вікторівна
Юлія Вікторівна
Секретар-офіс-менеджер

Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: в офісі/на місці
Оновлено 3 тижні тому