Працювала в 2 компаніях 19 років
Торгівля роздрібна / Retail
Директор магазину
КОЛО - мережа продуктових магазинів
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 1 місяць
12.2022 - до теперішнього часу
- Організація та управління роботою магазину
- Контроль за виконанням планів продажів та фінансових показників
- Взаємодія з постачальниками та контроль за поставками товарів
- Розробка та впровадження маркетингових заходів
- Підготовка звітності та аналіз результатів роботи
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
- Контроль за дотриманням стандартів обслуговування
- Підбір та навчання персоналу
- Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами
- Аналіз ринку та конкурентного середовища
ст.продавець, заступник керуючого,керуючий
ТОВ "Фора", ТОВ" Сільпо Фуд"
Торгівля роздрібна / Retail
16 років 9 місяців
09.2005 - 06.2022
-досвід роботи у сфері торгівлі 17р
-навики ведення документообороту виробництва та підприємства в цілому,обліково-звітної та іншої документації;
-вміння контролювати процеси виробництва та залишки різних складів;
-вміння аналізувати товарообіг,витрати,інвентаризації,вести облік товарів;
-ведення касових операцій;
-навики управління персоналом;
-володіння комп'ютерною технікою.
-навики ведення документообороту виробництва та підприємства в цілому,обліково-звітної та іншої документації;
-вміння контролювати процеси виробництва та залишки різних складів;
-вміння аналізувати товарообіг,витрати,інвентаризації,вести облік товарів;
-ведення касових операцій;
-навики управління персоналом;
-володіння комп'ютерною технікою.
Ключова інформація
- Уміння ефективно мотивувати та організовувати роботу персоналу для досягнення бізнес-цілей.
- Здатність до чіткого спілкування з клієнтами, співробітниками та постачальниками, забезпечення високого рівня обслуговування.
- Оптимізація товарних запасів та застосування інструментів для ефективного управління асортиментом.
- Знання бухгалтерії та фінансів для складання бюджетів, моніторингу витрат і досягнення рентабельності.
- Вміння збирати та аналізувати дані для прийняття обґрунтованих рішень з продажу та маркетингу.
- Розробка та впровадження стратегій для залучення клієнтів і підвищення продажів.
- Ефективне планування та пріоритизація завдань для досягнення високих результатів.
- Орієнтація на потреби клієнтів, забезпечення високоякісного обслуговування та вирішення проблем.
- Швидка адаптація до змін на ринку та в роботі магазину для оптимізації процесів.Націленість на результат та його досягнення
Навчалась в 1 закладі
Київський оптико-механічний технікум
бухгалтер
Київ, 2010
Людмила
Людмила
Керуючий магазину, заступик
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 дні тому