Працювала в 8 компаніях   13 років 4 місяці

Промисловість та Виробництво, Будівництво, Послуги для населення - інше, Торгівля роздрібна / Retail

Менеджер управитель з удосконалення виробів з бетону та ФЕМ

ТОВ "ПІК ПК"

Промисловість та Виробництво

2 роки 4 місяці

06.2022 - до теперішнього часу

Виробничий процес: організація виробничого процесу в цеху, постановка задач персоналу за зміну, контроль за виробництвом та дотриманням технологій виробництва продукції, супровід загрузок і відгрузок матеріалів, замовлення обладнання, деталей, тощо для забезпечення безперебійного виробництва цеху, забезпечення доставкою матеріалів та ресурсів для виробництва продукції, моніторинг цін ринку сировини та конкурентів, планування закупок сировини, відстеження запасів сировини на складах, контраоль по своєчасному виготовленню замовленої продукції в строки.

Звітність: проведення інвентаризацій та ведення обліку сировини на складах з контролем щомісячного списання використаного матеріалу, контроль за веденням звітності виробничого процесу та звітами виробництва за зміну, проведення їх в програмному забезпеченні 1С Підприємство.

Ціноутворення: моніторинг цін ринку та конкурентів, розрахунки собівартості виробленої продукції, націнки, установка цін номенклатури.

Контрагенти: ведення своєчасного документообігу з постачальниками та контроль взаєморозрахунків з ними, супровід доставок та поставок ресурсів, обладнання. Контроль за обробкою замовлень , логістичним супровідом та фінансовою дисципліною клієнта.

Продажі: розрахунок плану продаж на рік, опираючись на виробничі потужності виробництва, планування бюджету для виробництва на основі плану продаж, розробка плану по підвищенню продуктивності праці та удосконалення виробництва, робота над асортиментом виробленої продукції, аналіз обсягу виробленої продукції та її реалізації.

Персонал: планування штатного розкладу, прорахунок відрядної заробітної плати персоналу в цеху, закриття заробітної плати.

Маркетинг: взаємодія з відділом маркетингудля своєчасної подачі реклами, акційних пропозицій продукції компанії.

Розвиток:

Інженер проекту

ТОВ "Інноваційні технології ЛТД"

Будівництво

3 роки 1 місяць

09.2021 - до теперішнього часу

Робота з проектними та монтажними організаціями. Менеджмент ризиків, можливостей та спірних питань: розпізнавання та оцінювання факторів ризику протягом проекту; вирішення спірних питань та проблем (аналіз, та контролювання); розпізнавання та мінімізація непередбачених витрат. Фінансовий облік витрат / проміжна калькуляція; ініціювання виставлення рахунків відповідно до просування проекту.

Планування, контроль та закриття проекту: забезпечення всіх елементів планування та результатів роботи (наведених у контрольних точках); постійне відстеження статусу проекту; раннє виявлення відхилень та ініціювання цілеспрямованих дій; організація здачі - приймання результатів роботи (призначених у контрольних точках); управління доставкою - приймання поставленого обладнання та наданих послуг, здійснення контролю якості;документування всіх результатів роботи, забезпечення ефективної комунікації з усіма зацікавленими сторонами, пов'язаними з проектом, делегування певних завдань та повноважень.Забезпечення дотримання вимог охорони праці та техніки безпеки, умов дії дозволів (дозволів, ліцензій, відомчих інструкцій тощо).Знання та вміння працювати з нормативною документацією (ГОСТ, ДСТУ, НП, ПУЕ, НАПБі та ін.).

Робота в системі Prozorro - аналіз тендерної документації у технічній частині, підготовка тендерної пропозиції, аналіз пропозицій конкурентів.Аналіз технічних вимог та узгодження технічних параметрів, підготовка пропозицій комплексних рішень щодо проектної документації Замовника.

Розробка технічної документації відповідно до вимог замовника (ТУ, програма та методика випробувань, плани якості тощо).

Начальник відділення центру обслуговування клієнтів Управління клієнтського сервісу

ТОВ "104.ЮА"

Послуги для населення - інше

10 місяців

09.2020 - 07.2021

Планування та організація ефективної роботи центру обслуговування клієнтів та контакт-центру, підбір та адаптація персоналу підрозділу, розробка функціоналу під кілька напрямків, розробка внутрішніх документів для реалізації функціоналу, оперативний контроль діяльності працівників, складання щомісячного плану продажу газового обладнання, ведення комерційних переговорів із клієнтами, постановка та досягнення відділом високих показників KPI, реалізація політики розвитку компанії.

Менеджер по роботі з клієнтами

АТ "Миколаївгаз"

Послуги для населення - інше

1 рік 9 місяців

12.2018 - 09.2020

Ведення бази даних, укладання договорів та підписання актів виконаних робіт, підготовка звітності, відстеження термінів виконання, надання консультацій та послуг з розподілу та постачання природного газу, технічного обслуговування систем газопостачання, газифікації житлових будинків та підприємств та іншої діяльності, робота у програмах RGC Billing, Документообіг, Microsoft CRM.

Провідний спеціаліст по роботі з клієнтами

АТ "Миколаївгаз"

Послуги для населення - інше

1 рік 3 місяці

09.2017 - 12.2018

Прийом заяв від фізичних та юридичних осіб на проведення різних видів робіт, звірки даних по особових рахунках, перерахунки з оплати за використаний природний газ, взаємодія з внутрішніми службами компанії.

Інженер конструктор

ПАТ "Миколаївгаз"

Будівництво

5 років 4 місяці

05.2012 - 09.2017

Оформлення та формування пояснювальної записки, детальна розробка графічної частини проектної документації у програмі AutoCad відповідно до норм, вимог ДБН, ГОСТ та ПБСГУ, проектування комунально-побутових об'єктів, розробка розділу зовнішнього та внутрішнього газопостачання, розрахунки трубопроводів, опор, підвісок, складання специфікацій, підбір обладнання та деталей, проектування газорегулюючих пристроїв і пунктів (ГРП, ШРП), розрахунок і вибір регуляторів тиску газу, комерційних вузлів обліку газу та засобів дистанційної передачі даних, розрахунок категорії приміщення та сигналізації про загазованість, узгодження проектно-кошторисної документації, організація експертизи проектної документації.

Касир салону магазину

ПрАТ "БРВ Київ"

Торгівля роздрібна / Retail

4 місяці

01.2012 - 05.2012

Робота з касовим апаратом, ведення касових книг, робота у програмі 1С: Підприємство

Продавець консультант меблів

ПрАТ "БРВ Київ"

Торгівля роздрібна / Retail

7 місяців

06.2011 - 01.2012

Ключова інформація

Навички роботи з комп'ютером:

впевнений користувач ПК-MS-office, Internet, 1C Підприємство, AutoCad, RGC Billing, 1С:Документообіг, Microsoft CRM, Бітрікс 24

Навчалась в 1 закладі

Одеський національний політехнічний університет

Факультет енергетики та компьютерно-інтегрованих систем управління, спеціальність: спеціаліст з теплових електричних станцій

Одесса, 2011

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

вільно

Додаткова інформація

Особисті якості

Володію якостями лідера, комунікабельна, мультизадачна, уважна до деталей та контролю над ризиками, непогано працюю з нормативними документами, також використовую знання законодавчої бази, маю потрібні організаційні якості та чіткий розподіл посадових обов'язків між робочим персоналом. Відслідковую зміни законодавства у сфері НКРЕУ, успішно вирішую конфліктні ситуації із клієнтами.

Ольга Олександрівна

Менеджер проекту, менеджер по роботі з клієнтами

Вознесенськ

36 років

повна зайнятість

Оновлено 2 години тому