Працювала в 4 компаніях 22 роки 9 місяців
Недержавні організації / NGO, Фінансові послуги, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Консалтинг / Аудит
Accountant
Danish Refugee Council / Датский Совет по делам беженцев
Недержавні організації / NGO
3 роки 4 місяці
09.2022 - до теперішнього часу
Ведення обліку документації BAS-КОРП банківських виписок у розрізі рахунків. Оформлення відряджень. Оплата за авансовими звітами. Розрахунки з постачальниками. Супровід ЦПХ договорів. Робота в Клієнт-Банку. Списання ТМЦ. Повний супровід виплат MPCA Shelter. Підготовка шаблонів 3-х сторонніх Договорів і Актів (для подальшого передання бенефіціарам) для команди Протекшен і повний супровід таких операцій. SME-Договори та платежі - повний супровід операцій.
Бухгалтерські послуги, комерційні послуги, будівельні роботи.
Фізична особа-підприємець
Фінансові послуги
22 роки 9 місяців
04.2003 - до теперішнього часу
Участь у тендерах - укладення договорів. - поновлення обліку; ведення кадрової документації; - ведення операцій з руху ТМЦ; - ведення бухгалтерського та податкового обліку; - податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання та здача податкової та бухгалтерської звітності; - облік ПДВ, акцизу та інших зборів і податків; - взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами; - ведення касових і банківських операцій, нарахування і розрахунок заробітної плати; - участь у перевірці й узгодженні договорів із контрагентами і відповідних документів; - керівництво відділом; - ведення податкових операцій, - ведення податкового обліку, - ведення податкового обліку.
Главный бухгалтер
ФОП Сахновская О.М.
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
5 років 11 місяців
04.2016 - 02.2022
Підготовка та реалізація робочого плану бухгалтерського обліку;організація та координування відділу бухгалтерії (8 осіб);контроль порядку та строків виконання бухгалтерських операцій;забезпечення безпеки бухгалтерських документів та здачі в архів.
Бухгалтерські послуги.
ФОП Меркулова Н.А.
Консалтинг / Аудит
18 років 11 місяців
04.2003 - 02.2022
Організація бухобліку в господарсько-фінансовій діяльності. Контроль за раціональністю використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів; попередження появи нестач; формування облікової політики компанії; забезпечення законності та правильності оформлення документації; комерційна аналітика підприємства.
Ключова інформація
Володію комп'ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, BAS, Медок. та ін.); - володіння оргтехнікою: принтер, сканер, копіювальне обладнання; - досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку; - досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами; - досвід проходження перевірок контролюючими органами; - вміння працювати у системах "Банк-Клієнт", "Інтернет-банк"; - досвід формування платіжних доручень та вимог; - досвід підготовки та підписання контрактів; - знання податкового законодавства; - досвід ведення переговорів
На даний момент вивчаю англійську мову.
Навчалась в 1 закладі
Інститут радянської торгівлі
Бухгалтерський облік
Курск, 1993
Володіє мовами
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Adashevsky Consulting Group
* Продажі та переговори
*Масштабування бізнесу
Computer Logic Group
Технологія будівельного виробництва
Додаткова інформація
Личные качества
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, вміння виконувати кілька завдань одночасно слухати співрозмовника. Можливість відряджень.
Хобі: йога, плавання.
Надія Надія
Надія Надія
Головний бухгалтер

Київ
Оболонський район, Святошинський район, Шевченківський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 4 дні тому