Працював в 7 компаніях   24 роки 11 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Банки, Державний сектор, Консалтинг / Аудит, Юридичні послуги

Юрист-міжнародник

ВЕЛЬД

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 8 місяців

09.2021 - до теперішнього часу

  • договірна робота із забезпечення постачання продуктів харчування за напрямком дистрибуції (специфіка мереж ФОЗЗІ, АТБ, ФОРА,ЕКО, МЕГАМАРКЕТ,тощо);
  • розв'язання проблемних питань із податковими накладними реєстрацію яких зупинено;
  • складення та погодження зовнішньоекономічних контрактів до додаткових угод поставки продукції, експедирування вантажів;
  • проведення моніторингу контрагентів (на предмет можливості подальшої співпраці та наявних ризиків)

Юрисконсульт

W8 Shipping

Автомобільна промисловість та Автобізнес

4 місяці

09.2020 - 01.2021

  • опрацювання та розробка зовнішньоекономічних договорів із експедирування, перевезення вантажів, інформаційно-консультаційних послуг постачання автомобілів; оренди нерухомого майна та підряду; надання маркетингових послуг - seo оптимізацію сайту, цифрової репутації, дизайну, створення відеороликів, тощо;
  • супроводження ФОПів в Дії - зміна КВЕДів, системи оподаткування, тощо;
  • підготовка процесуальних документів до господарського суду суду - з питань порушення зобов'язань по договорах поставки, порушення митних правил;
  • впровадження заходів із оптимізації договірної роботи - реєстру договорів, чек-листів (заявок на укладення договору).

головний експерт з правових питань/провідний юрисконсульт Департамент інформаційної безпеки

АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК » (Центральний офіс)

Банки

7 років 11 місяців

07.2012 - 06.2020

ТЕХНІЧНА ОХОРОНА/ФІЗИЧНА БЕЗПЕКА

  • розробка та вдосконалення нормативних та розпорядчих документів та стандартів за напрямком технічної охорони та фізичної безпеки;
  • розробка/погодження типових/нетипових централізованих (децентралізованих) договорів з питань технічної та фізичної охорони (послуги охорони об'єктів засобами охоронної та пожежної сигналізації, постачання, технічне обслуговування та ремонту систем технічної, а також сертифікованих банківських сейфів, послуги фізичної охорони об'єктів);
  • управління та координація договірноЇ роботи, в тому числі: контроль за виконанням договірних зобов'язань контрагентами, підготовка та направлення листів-вимог, претензій, розробка схем щодо оптимізації та покращення взаємодії з контрагентами, підвищення договірної дисципліни;
  • супроводження проведення процедури закупівель для обрання постачальників з питань технічної охорони;
  • координація та контроль виконання робочих завдань задіяними фахівцями з технічної безпеки у регіонах, участь у проведенні службових перевірок по інцидентах на об'єктах охорони;
  • організація та контроль безперебійної роботи систем охорони, вжиття заходів по виявленню та усуненню несправностей, а також поновлення їх працездатності, а також впровадження заходів з підвищення її ефективності.
  • координація та контроль підряднків щодо виконання робіт модернізації, технічного обслуговування і підтримки систем охорони.
  • організація проведення обстеження систем охорони об'єктів на предмет дотримання нормативних вимоги, аналізу стану технічної безпеки.
  • виявлення, діагностика та реагування на проблеми експлуатації та забезпечення безперервної роботи систем охорони об'єктів Банку, в тому числі виконання нарядів в системі Service Desk.
  • пропозиції щодо побудови ефективної системи технічної охорони об'єктів Банку, в тому числі шляхом впровадження сучасних технологій та інноваційних методів.

Головний юрисконсульт (юрист) Юридичного департаменту

АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» (Центральний офіс)

Банки

6 років 11 місяців

08.2005 - 07.2012

БАНКІВСЬКІ ОПЕРАЦІЇ:

  • банківські гарантії, договори на розрахунково-касове обслуговування, підготовка правових висновків по кредитних справах;
  • арешти грошових коштів та платіжні вимоги; розкриття банківської таємниці на вимогу державних органів; розробка програм кредитування (житло на первинному, вторинному ринку, споживче кредитування) та нестандартними схемами кредитування через програми з фондами фінансування будівництва, незавершеного будівництва, тощо.

НЕРУХОМІСТЬ:

  • правовий аналіз пакетів документів щодо зміни місцезнаходження відділень Банку за діючою процедурою (купівля-продаж, оренда);
  • правове супроводження угод купівлі-продажу нерухомого майна (будівель, споруд та земельних ділянок, в тому числі "проблемна нерухомість" (аналіз правовстановлюючих документів на нерухоме майно, правові висновки щодо можливості придбання у власність);
  • підготовка висновків due diligence щодо можливості набуття прав власності/користування на об'єкти нерухомого майна, визначення пов'язаних з цим правових ризиків;
  • участь у проведенні переговорів з контрагентами з питань укладення договорів купівлі-продажу, оренди нерухомості.

КОНТРАКТ-МЕНЕДЖМЕНТ

  • правова експертиза господарських договорів з резидентами та нерезидентами, операцій поставки, підряду капітальне будівництво, ремонту, сервісне обслуговування, послуги (реклама, маркетинг, консалтинг, телекомунікації, перевезення), оренда, страхування, зберігання, благодійництво; інкасації, про конфіденційність; інтелектуальна власність - розробка, доробка, модернізація, технічне обслуговування програмного забезпечення; ліцензійні договори.
  • перевірка повноважень контрагентів (по документах, а також відкритих реєстрах).
  • розробка типових та примірних форм (разові та рамкові договори);
  • розгляд листів та скарг з різних питань від клієнтів Банку.

ІНША ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ:

  • розробка статуту та положень про органи управління Банку (загальні збори акціонерів, правління, спостережна рада, ревізійна комісія);
  • забезпечення проведення державної реєстрації статуту Банку та змін нього у держ.реєстратора та в теруправлінні НБУ;
  • реєстраційні дії за місцем державної реєстрації Банку (внесення інформації до ЄДР про юридичну особу та структурні підрозділи, виписки, витяги, довідки, тощо).
  • розробка та погодження нормативних та розпорядчих документів (положень, інструкцій, технологічних карт, постанов, розпоряджень, наказів, тощо).

СУДОВИЙ ЗАХИСТ:

  • представництво по справах із розкриття банківської таємниці, стягнення заборгованості по договорам найму, інкасації/охорони, оренди;
  • аналіз та узагальнення судової практики з питань нерухомості;
  • координація та узгодження правової позиції юридичних служб дирекцій по веденню судових справ обласними дирекціями Банку.
  • ведення претензійної роботи та вжиття заходів із досудового врегулювання спорів.

Спеціаліст юридичного управління

Радянська та Печерська районні державні адміністраціі у м. Києві.

Державний сектор

4 роки 9 місяців

10.2000 - 07.2005

  • представництво інтересів адміністрації в суді (визнання недійсними рішень органів місцевого самоврядування; перепланування квартир, житлові спори, інвестиційні договори, стягнення заборгованості по договорам позики, визнання права власності на майно, визнання недійсними установчих документів.
  • підготовка розпоряджень адміністрації, рішень сесії районної ради, участь та підготовка в засіданнях опікунської ради;
  • виконання обов'язків секретаря адміністративної комісії Печерського району - розгляд справ про адміністративні правопорушення, робота зі зверненнями та скаргами громадян;
  • підготовка статутних документів громадських організацій (шкіл, ліцеїв, ОСББ) та органів місцевого самоврядування.

Юрисконсульт

АТ “Центр “Ініціатива - 90”

Консалтинг / Аудит

10 місяців

10.1999 - 08.2000

  • претензійно-позовна робота, судове представництво по справах по банкрутству, стягненню заборгованості по господарських договорах;
  • оформлення прав інтелектуальної власності на винаходи, торгові знаки.

Юрисконсульт

Всеукраїнський комітет оборони прав людини

Юридичні послуги

1 рік

07.1998 - 07.1999

  • надання консультаційної допомоги громадянам;
  • захист прав та інтересів громадян від неправомірних дій державних органів та посадових осіб.

Ключова інформація

  1. Досвід онлайн-торгівлі (маркетплейси) та медичного обладнання - досвід продаж на ОЛХ, а також медичного обладнання (вітчизняний виробник);
  2. Робота із СRM-cистемами по обробці первинної документації - Service desk ("тонкий клієнт" - робота із заявками), Global OEBS -(ввод первинних документів та проведення розрахунків).
  3. Навички сліпого набору тексту латиницею.
  4. Комунікаційні навички (ефективне спілкування з клієнтами та контрагентами, ведення переговорів, конфколлів, нарад)

Навчався в 2 закладах

Академія праці та соціальних відносин України

юридичний факультет, кваліфікація юриста, спеціалізація – «Суд,прокуратара, адвокатура».

Киев, 1999

Чернігівський юридичний технікум

диплом молодшого спеціаліста, кваліфікація юриста, спеціалізація – «Право та організація соціального забезпечення».

Киев, 1994

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

cертифікат курсів "Business Link" та "Имідж Освіта"

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

програма внутрішнього підприємництва «Innovation garden»

Киев, 2019

Програма внутрішнього підприємництва Райффайзен Банк Аваль «Innovation garden» навчання методам «дизайн- мислення», генерація ідей, побудові прототипів банківських «діджітал» продуктів, 

курси англійської мови "Імідж Освіта"

Киев, 2008

сертіфікат про завершення курсу англійскої мови (рівень - В-1, pre-intermidiate)

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

досвідчений користувач ПК: OS Windows 7/10 (налаштування та інсталяція), програми Office 365 (Word,Excel,Power Point,Visio), для віддаленної роботи - MS Teams, Skype for Business; правові системи (Ліга-Закон/НАУ);

друкую текст методом сліпого набору (програма "Соло на клавіатурі");

Service desk ("тонкий клієнт" - робота із заявками);

Global OEBS -(ввод первинних документів та проведення розрахунків).

Водійське посвідчення

  • посвідчення водія категорії "В".

Особисті якості

цілеспрямованість, відповідальність, організованість, принциповість, вміння відстоювати власну думку, активна життєва позиція, комунікабельність, тактовність, вміння працювати в команді та самостійно, гнучкість та адаптація, творчий підхід навіть до рутинної роботи.

Захоплення та інтереси

Спорт (біг, йога), музика (граю на гітарі), туризм.

Андрій

Менеджер по роботі з клієнтами/адміністратор інтернет-магазину/продавець-консультант

Київ

15 000 грн.

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна

Оновлено 4 дні тому