Працювала в 4 компаніях 5 років 1 місяць
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Консалтинг / Аудит, FMCG
Контент-менеджер
Pro - but
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
6 місяців
10.2023 - 04.2024
- Пошук інформації (фото, опис,
характеристики).
- Наповнення, редагування карток товарів на маркетплейсі ROZETKA.
- Написання оригінальних текстів.
- Перевірка актуальності товару (наявність, опис, фото, тощо).
- Аналіз ефективності контенту та внесення необхідних змін для досягнення поставлених цілей.
характеристики).
- Наповнення, редагування карток товарів на маркетплейсі ROZETKA.
- Написання оригінальних текстів.
- Перевірка актуальності товару (наявність, опис, фото, тощо).
- Аналіз ефективності контенту та внесення необхідних змін для досягнення поставлених цілей.
Контент-менеджер
ROZETKA
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 3 місяці
04.2021 - 07.2023
• Додавання на сайт товарних позицій.
• Адаптація карток товарів під маркетплейс.
• Актуалізація інформації в існуючих картках товару.
• Перевірка та виправлення помилок у картках товару.
• Оновлення фотографій, опису та характеристик товарів на більш релевантні.
• Адаптація карток товарів під маркетплейс.
• Актуалізація інформації в існуючих картках товару.
• Перевірка та виправлення помилок у картках товару.
• Оновлення фотографій, опису та характеристик товарів на більш релевантні.
Офіс-менеджер. Помічник керівника
Агентство Медицинского Маркетинга
Консалтинг / Аудит
9 місяців
07.2020 - 04.2021
Функціональні обов'язки:
• Координація повного циклу всіх адміністративних питань та підтримка зв‘язку з усіма співробітниками для забезпечення безперебійного функціонування офісу.
• Організація прийому відвідувачів та партнерів компанії.
• Організація процесу своєчасної закупівлі товарів, необхідних для життєдіяльності офісу (продуктів, води, замовлення канцтоварів, візитівок тощо).
• Купівля залізничних та авіаквитків, бронювання готелів, підбір зручного трансферу.
• Ведення бази даних та обробка анкет після тренінгів, конференцій.
• Обробка заявок на купівлю книг.
• Контроль відправки та оплат книг.
• Ведення підписки журналу «Рецепти Аптечних Продажів».
• Реклама послуг компанії, дзвінки, листи, спілкування із клієнтами.
• Організація заходів компанії (турніри, корпоративи, організація тренінгів: трансфер, харчування, оренда обладнання, зал).
• Виконання доручень керівництва.
• Координація повного циклу всіх адміністративних питань та підтримка зв‘язку з усіма співробітниками для забезпечення безперебійного функціонування офісу.
• Організація прийому відвідувачів та партнерів компанії.
• Організація процесу своєчасної закупівлі товарів, необхідних для життєдіяльності офісу (продуктів, води, замовлення канцтоварів, візитівок тощо).
• Купівля залізничних та авіаквитків, бронювання готелів, підбір зручного трансферу.
• Ведення бази даних та обробка анкет після тренінгів, конференцій.
• Обробка заявок на купівлю книг.
• Контроль відправки та оплат книг.
• Ведення підписки журналу «Рецепти Аптечних Продажів».
• Реклама послуг компанії, дзвінки, листи, спілкування із клієнтами.
• Організація заходів компанії (турніри, корпоративи, організація тренінгів: трансфер, харчування, оренда обладнання, зал).
• Виконання доручень керівництва.
Бренд-амбасадор (Senior glo expert)
BAT Ukraine / British American Tobacco Ukraine
FMCG
1 рік 4 місяці
02.2019 - 06.2020
Функціональні обов'язки:
• Консультування повнолітніх споживачів по нікотинових паучах, електронних девайсах glo.
• Проведення презентації продукту та розповсюдження інформації.
• Робота в CRM системі.
• Виконання плану продажу.
• Пошук клієнтів.
• Проведення зустрічей з потенційними клієнтами.
• Складання звіту з виконаної роботи.
• Консультування повнолітніх споживачів по нікотинових паучах, електронних девайсах glo.
• Проведення презентації продукту та розповсюдження інформації.
• Робота в CRM системі.
• Виконання плану продажу.
• Пошук клієнтів.
• Проведення зустрічей з потенційними клієнтами.
• Складання звіту з виконаної роботи.
Ключова інформація
• Прагнення професійного зростання та самовдосконалення.
• Спрямованість на результат.
• Високий рівень тайм менеджменту.
• У мене все ясно, прозоро і послідовно, все розкладене по поличках - у голові, у душі, у роботі.
• Високий рівень самоорганізації.
• Спрямованість на результат.
• Високий рівень тайм менеджменту.
• У мене все ясно, прозоро і послідовно, все розкладене по поличках - у голові, у душі, у роботі.
• Високий рівень самоорганізації.
Навчалась в 1 закладі
Національний університет Чернігівський колегіум імені Т.Г. Шевченка
Психолого-педагогічний факультет. Кафедра соціальноії роботи
Чернигов, 2020
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Захоплення та інтереси
- Силові тренування.
- Музика.
- Настільні ігри.
- Малювання.
- Медитація.
Аліна
Аліна
Менеджер інтернет магазину
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/0bcac9eb-4865-4d7f-a36b-fd177ddebc2d.jpg)
Чернігів
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 5 днів тому