Працював в 8 компаніях 11 років 8 місяців
Юридичні послуги, Будівництво, Консалтинг / Аудит, Освіта, Державний сектор, Послуги для населення - інше
Арбітражний керуючий
Арбітражний керуючий
Юридичні послуги
2 роки 10 місяців
11.2021 - до теперішнього часу
- Антикризове управління, розпорядження майном, санація, ліквідація підприємств. (Свідоцтво Міністерства юстиції України № 2016)
Заступник директора
Експертиза МВК
Будівництво
4 роки 4 місяці
05.2020 - до теперішнього часу
- Керівництво та координацію взаємовідносин із Замовниками експертизи, експертами, іншими партнерами.
- Розроблення внутрішніх документів для покращення та прискорення функціональних процесів на підприємстві.
- Контроль та перевірка ведення архіву.
- Контроль додержання і виконання нормативних строків на проведення експертизи, якість виконання експертної документації, якість оформлення документації, облік і видачу експертних звітів.
Розроблення договорів. Складання протоколів розбіжностей та протоколів узгодження розбіжностей до договорів, угод та проведення переговорів з контрагентами щодо узгодження умов договорів, додаткових угод.
Заступник начальника філії
Експертиза МВК
Будівництво
3 роки 1 місяць
04.2017 - 05.2020
- Керівництво та координація взаємовідносин із Замовниками експертизи, експертами, іншими партнерами.
- Розроблення внутрішніх документів для покращення та прискорення функціональних процесів на підприємстві.
- Контроль та перевірка ведення архіву.
- Контроль та перевірка звітності.
- Контроль додержання і виконання нормативних строків на проведення експертизи, якість виконання експертної документації, якість оформлення документації, облік і видачу експертних звітів.
Помічник головного бухгалтера
ПОГ Інститут Перспектива
Будівництво
9 місяців
07.2016 - 04.2017
Обов'язки: - ведення бухгалтерського налогового обліку; - забезпечення складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності та податкової звітності підприємства, підписання її та подання в установлені строки користувачам; - забезпечення перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проведення розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань; - ведення касових операцій.
Помічник бухгалтера
ТОВ "Аймако Аутсерсінг"
Консалтинг / Аудит
2 місяці
04.2016 - 06.2016
- первинна документація: вхідні / вихідні рахунки-фактури, прибуткові / видаткові накладні, довіреності, акти виконаних робіт;
- виписка податкових накладних, складання реєстру;
- складання актів звірок з покупцями;
- ведення та контроль документообігу з постачальниками;
- рознесення банківських виписок;
- вхідна / вихідна кореспонденція.
Фахівець 1 категорії
Управління освіти Деснянської районної в місті Києві деравної адміністрації
Освіта
8 місяців
07.2015 - 03.2016
Роботи пов'язані з аналітичною діяльність на одному із напрямів роботи підрозділу. Контроль та оцінка стану виконання справ на відповідній ділянці роботи. Узагальнення практики застосування законодавства та хід реалізації державної політики з певних питань, що належать до компетенції підрозділу. Ведення банку даних, взаємодія з підвідомчими підприємствами та організаціями з питань визначених компетенцією підрозділу. Підготовка проектів інформаційно- аналітичних матеріалів, пов'язаних з роботою підрозділу, а також проектів відповідей на звернення та заяви, що надійшли на розгляд до нього.
Інженер 1ї категорії
КП «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Деснянського району м. Києва
Державний сектор
1 рік 1 місяць
06.2013 - 07.2014
Проведення інвентаризації взаєморозрахунків з контрагентами - орендарями по оплаті комунальних послуг, складання актів звірок (в т.ч. і по простроченій кредиторській заборгованості), виписка рахунків, актів виконаних робіт та податкових накладних, перевірка суми зобов'язань по ПДВ, рознесення клієнт банку по номенклатурно, підготовка розрахунків для подання до суду (за комунальні послуги та оренду)
Бухгалтер відділу оренди
ДП " Україна житло-сервіс"
Послуги для населення - інше
1 рік 1 місяць
04.2012 - 05.2013
Проведення інвентаризації взаєморозрахунків з контрагентами - орендарями по оплаті комунальних послуг, складання актів звірок (в т.ч. і по простроченій кредиторській заборгованості), виписка рахунків, актів виконаних робіт та податкових накладних.Складання договорів на поступове погашення заборгованості.
Ключова інформація
Знання ПК: пакет програм Microsoft Office, Internet, 1С7, 1С8, Гіоц, IS-Pro
Навчався в 4 закладах
Київський національний університет будівництва і архітектури
Право
Київ, 2024
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Обліково-економічний
Київ, 2018
Національна академія статистики, обліку та аудиту
Банківська справа
Київ, 2016
Київський механіко-технологічний коледж
Менеджмент
Київ, 2012
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Українська комерційна школа Навчальний курс базової підготовки оцінювачів
Проходив навчальний курс по напрямах:
1.1 Оцінка нерухомих речей (нерухомого майна, нерухомості), у т.ч. земельних ділянок та майнових прав на них
1.2 Оцінка машин і обладнання
1.3 Оцінка колісних транспортних засобів
1.7 Оцінка рухомих речей, крім таких, що належать до машин, обладнання, колісних транспортних засобів, літальних апаратів, судноплавних засобів та тих, що становлять культурну цінність
НАУ. Аудит фінансово-господарської діяльності підприємств за міжнародними стандартами
Аудит фінансово-господарської діяльності підприємств за міжнародними стандартами
Додаткова інформація
Особисті риси
Організаторські здібності, дисциплінованість, комунікабельність, досвід командної роботи, цілеспрямованість, порядність.
Олексій Сергійович
Олексій Сергійович
Помічник арбітражного керуючого
Київ
Готовий переїхати: Обухів, Українка, Київська обл.
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 3 тижні тому