Працював в 3 компаніях   11 років 9 місяців

FMCG

Аудитор КС дистрибуція

Реалтрейд ТОВ

FMCG

1 рік 7 місяців

04.2023 - до теперішнього часу

  • Аудит представленості продукції компанії в роздрібних торгових точках на території покриття дистрибуторів (сторчек).
  • Перевірка умов зберігання продукції компанії на складах дистрибуторів.
  • Звірка виплат дистрибуторами ретробонусів та лістингу з наданими компанією сумами для компенсації цих затрат.
  • Співставлення даних з продажів, залишків якісної та протермінованої продукції в базі даних дистрибутора з даними що були надані підприємству.
  • Перевірка проведення анонсованих дистрибутором акцій.
  • Оцінка якості роботи з продукцією компанії торгових представників дистрибуторів, їх лояльність та вмотивованість.
  • Оцінка роботи територіальних менеджерів компанії.
  • Збір інформації що до цін на продукцію компанії та конкурентів в національних торгових мережах.
  • Розробка та впровадження інструментів для збору інформації.
  • Надання відповідних звітів керівництву.

АНАЛІТИК КОНСОЛІДОВАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Київський БКК

FMCG

4 роки 3 місяці

01.2019 - 04.2023

  • Формування періодичної (щоденної, щотижневої, щомісячної, річної, по запиту) звітності за результатами діяльності підприємства за всіма направленнями продажів продукції, яка реалізується підприємством, по всіх каналах збуту.
  • Проведення аналізу інформації за результатами діяльності з наданням аналітичних висновків по зміненню ключових показників діяльності підприємства.
  • Формування вимог та подання пропозицій відносно вдосконалення системи програмного забезпечення з урахуванням потреб Товариства.
  • Вдосконалення існуючих звітів.
  • Розробка и формування нових звітів.
  • Вдосконалення ознак та властивостей баз даних.
  • Автоматизація існуючу звітність, що створюється фахівцем чи іншими фахівцями структурного підрозділу.
  • Доведення до виконавців інформаційно-технічного забезпечення сформовані вимоги до системи програмного забезпечення для подальшого її вдосконалення.
  • Участь в процесі розробки, тестування та адаптації нових можливостей програмного забезпечення.
  • Ведення довідники в програмі 1С та в інших базах даних у томи числі і самописних, що стосуються зони відповідальності структурного підрозділу Товариства.
  • Оновлення та адміністрування різноманітної інформації, що завантажується до аналітичного серверу, та контроль її коректності.
  • Контроль виконання на кожному етапі вдосконалення програмного забезпечення.

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ КОНТРОЛЮ СТАНДАРТІВ МЕРЧЕНДАЙЗИНГА

Істерн Беверідж Трейдінг, ТОВ

FMCG

5 років 8 місяців

12.2011 - 08.2017

В різний час від чотирьох до десяти чоловік в підпорядкуванні.

Ціль посади – організація контролю впровадження співробітниками Служби продажів стандартів мерчендайзинга, реалізації трейд-маркетингових активностей в торгівельних точках всіх каналів збуту України.

Основні завдання:

  • Контроль впровадження стандартів представленості (store-check) та реалізації трейд-маркетингових заходів в торгівельних точках.
  • Контроль виконання співробітниками Служби продажів задач, що поставленні керівником та переданих на контроль відділу.
  • Контроль за наданням обов'язкової звітності керівних співробітників Служби продажів.
  • Контроль роботи фахівців відділу.
  • Звітність безпосередньому керівнику за результатами діяльності відділу.

Посадові обов'язки:

Організація аудитів територій:

  • Планування графіка та цілей аудитів територій.
  • Постановка завдань фахівцям відділу контролю.
  • Планування та організація відряджень пов'язаних з аудитом територій.
  • Звітність безпосередньому керівнику за підсумками проведеного аудиту.
  • Доведення результатів аудиту та поставлених за його підсумками завдань до відповідальних співробітників Служби продажів.
  • Контроль за виконанням відповідальних співробітників Служби продажів поставлених завдань за підсумками аудиту.
  • Інформування безпосереднього керівника щодо виконання поставлених завдань відповідальними працівниками Служби продажів.

Робота з обов'язковою звітністю керівних працівників Служби продажів:

  • Консолідація наданої звітності від керівних працівників Служби продажу.
  • Надання підсумкових даних керівнику відділу координації продажів для включення цієї інформації до розрахунку заробітної плати.

Досягнення:

  • Збільшення ефективності та мобільності роботи відділу.
  • Автоматизація процесу внесення даних моніторингу за допомогою сервісів Google (Google Sheets, GAS).
  • Оптимізація побудови маршрутів за допомогою Google Maps.

Ключова інформація

  • Робота з великими обсягами даних.
  • Систематизація та аналіз даних.
  • Візуалізація даних.
  • Прогноз продажів.
  • Автоматизація процесів.
  • Формування команди.
  • Планування та реалізація аудитів теріторій.
  • Водійське посвідчення кат. В.

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

вільно

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Експерт: Excel, Google Sheets

Просунутий користувач: Google Apps Script (JS), VBA.

Впевнений користувач: 1С, DAX, Google Looker Studio.

Початківець: MDX, SQL, HTML, CSS.

Водійське посвідчення

Категорія "В"

Личные качества

  • Дисциплінованність.
  • Відповідальність.
  • Проактивність.
  • Самоорганизація.
  • Навчальність.
  • Комунікабельність.
  • Стресостійкість.
  • Вміння працювати в команді та без.

Свій розділ

Дякую за увагу до моєго резюме.

Юрій

Аналітик консолідованої інформації.

Київ

45 000 грн.

50 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 4 дні тому