Працював в 3 компаніях   11 років 4 місяці

FMCG

Аудитор КС дистрибуція

Реалтрейд ТОВ

FMCG

1 рік 2 місяці

04.2023 - до теперішнього часу

  • Аудит представленості продукції компанії в роздрібних торгових точках на території покриття дистрибуторів (сторчек).
  • Перевірка умов зберігання продукції компанії на складах дистрибуторів.
  • Звірка виплат дистрибуторами ретробонусів та лістингу з наданими компанією сумами для компенсації цих затрат.
  • Співставлення даних з продажів, залишків якісної та протермінованої продукції в базі даних дистрибутора з даними що були надані підприємству.
  • Перевірка проведення анонсованих дистрибутором акцій.
  • Оцінка якості роботи з продукцією компанії торгових представників дистрибуторів, їх лояльність та вмотивованість.
  • Оцінка роботи територіальних менеджерів компанії.
  • Збір інформації що до цін на продукцію компанії та конкурентів в національних торгових мережах.
  • Розробка та впровадження інструментів для збору інформації.
  • Надання відповідних звітів керівництву.

АНАЛІТИК КОНСОЛІДОВАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Київський БКК

FMCG

4 роки 3 місяці

01.2019 - 04.2023

  • Формування періодичної (щоденної, щотижневої, щомісячної, річної, по запиту) звітності за результатами діяльності підприємства за всіма направленнями продажів продукції, яка реалізується підприємством, по всіх каналах збуту.
  • Проведення аналізу інформації за результатами діяльності з наданням аналітичних висновків по зміненню ключових показників діяльності підприємства.
  • Формування вимог та подання пропозицій відносно вдосконалення системи програмного забезпечення з урахуванням потреб Товариства.
  • Вдосконалення існуючих звітів.
  • Розробка и формування нових звітів.
  • Вдосконалення ознак та властивостей баз даних.
  • Автоматизація існуючу звітність, що створюється фахівцем чи іншими фахівцями структурного підрозділу.
  • Доведення до виконавців інформаційно-технічного забезпечення сформовані вимоги до системи програмного забезпечення для подальшого її вдосконалення.
  • Участь в процесі розробки, тестування та адаптації нових можливостей програмного забезпечення.
  • Ведення довідники в програмі 1С та в інших базах даних у томи числі і самописних, що стосуються зони відповідальності структурного підрозділу Товариства.
  • Оновлення та адміністрування різноманітної інформації, що завантажується до аналітичного серверу, та контроль її коректності.
  • Контроль виконання на кожному етапі вдосконалення програмного забезпечення.

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ КОНТРОЛЮ СТАНДАРТІВ МЕРЧЕНДАЙЗИНГА

Істерн Беверідж Трейдінг, ТОВ

FMCG

5 років 8 місяців

12.2011 - 08.2017

В різний час від чотирьох до десяти чоловік в підпорядкуванні.

Ціль посади – організація контролю впровадження співробітниками Служби продажів стандартів мерчендайзинга, реалізації трейд-маркетингових активностей в торгівельних точках всіх каналів збуту України.

Основні завдання:

  • Контроль впровадження стандартів представленості (store-check) та реалізації трейд-маркетингових заходів в торгівельних точках.
  • Контроль виконання співробітниками Служби продажів задач, що поставленні керівником та переданих на контроль відділу.
  • Контроль за наданням обов'язкової звітності керівних співробітників Служби продажів.
  • Контроль роботи фахівців відділу.
  • Звітність безпосередньому керівнику за результатами діяльності відділу.

Посадові обов'язки:

Організація аудитів територій:

  • Планування графіка та цілей аудитів територій.
  • Постановка завдань фахівцям відділу контролю.
  • Планування та організація відряджень пов'язаних з аудитом територій.
  • Звітність безпосередньому керівнику за підсумками проведеного аудиту.
  • Доведення результатів аудиту та поставлених за його підсумками завдань до відповідальних співробітників Служби продажів.
  • Контроль за виконанням відповідальних співробітників Служби продажів поставлених завдань за підсумками аудиту.
  • Інформування безпосереднього керівника щодо виконання поставлених завдань відповідальними працівниками Служби продажів.

Робота з обов'язковою звітністю керівних працівників Служби продажів:

  • Консолідація наданої звітності від керівних працівників Служби продажу.
  • Надання підсумкових даних керівнику відділу координації продажів для включення цієї інформації до розрахунку заробітної плати.

Досягнення:

  • Збільшення ефективності та мобільності роботи відділу.
  • Автоматизація процесу внесення даних моніторингу за допомогою сервісів Google (Google Sheets, GAS).
  • Оптимізація побудови маршрутів за допомогою Google Maps.

Ключова інформація

  • Робота з великими обсягами даних.
  • Систематизація та аналіз даних.
  • Візуалізація даних.
  • Прогноз продажів.
  • Автоматизація процесів.
  • Формування команди.
  • Планування та реалізація аудитів теріторій.
  • Водійське посвідчення кат. В.

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

вільно

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Експерт: Excel, Google Sheets

Просунутий користувач: Google Apps Script (JS), VBA.

Впевнений користувач: 1С, DAX, Google DataStudio.

Початківець: MDX, SQL, HTML, CSS.

Водійське посвідчення

Категорія "В"

Личные качества

  • Дисциплінованність.
  • Відповідальність.
  • Проактивність.
  • Самоорганизація.
  • Навчальність.
  • Комунікабельність.
  • Стресостійкість.
  • Вміння працювати в команді та без.

Свій розділ

Дякую за увагу до моєго резюме.

Юрій

Аналітик консолідованої інформації.

Київ

40 000 грн.

49 років

проектна робота, неповна зайнятість, повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 3 місяці тому