Працював в 3 компаніях 11 років 10 місяців
FMCG
Аудитор КС дистрибуція
Реалтрейд ТОВ
FMCG
1 рік 8 місяців
04.2023 - до теперішнього часу
- Аудит представленості продукції компанії в роздрібних торгових точках на території покриття дистрибуторів (сторчек).
- Перевірка умов зберігання продукції компанії на складах дистрибуторів.
- Звірка виплат дистрибуторами ретробонусів та лістингу з наданими компанією сумами для компенсації цих затрат.
- Співставлення даних з продажів, залишків якісної та протермінованої продукції в базі даних дистрибутора з даними що були надані підприємству.
- Перевірка проведення анонсованих дистрибутором акцій.
- Оцінка якості роботи з продукцією компанії торгових представників дистрибуторів, їх лояльність та вмотивованість.
- Оцінка роботи територіальних менеджерів компанії.
- Збір інформації що до цін на продукцію компанії та конкурентів в національних торгових мережах.
- Розробка та впровадження інструментів для збору інформації.
- Надання відповідних звітів керівництву.
АНАЛІТИК КОНСОЛІДОВАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Київський БКК
FMCG
4 роки 3 місяці
01.2019 - 04.2023
- Формування періодичної (щоденної, щотижневої, щомісячної, річної, по запиту) звітності за результатами діяльності підприємства за всіма направленнями продажів продукції, яка реалізується підприємством, по всіх каналах збуту.
- Проведення аналізу інформації за результатами діяльності з наданням аналітичних висновків по зміненню ключових показників діяльності підприємства.
- Формування вимог та подання пропозицій відносно вдосконалення системи програмного забезпечення з урахуванням потреб Товариства.
- Вдосконалення існуючих звітів.
- Розробка и формування нових звітів.
- Вдосконалення ознак та властивостей баз даних.
- Автоматизація існуючу звітність, що створюється фахівцем чи іншими фахівцями структурного підрозділу.
- Доведення до виконавців інформаційно-технічного забезпечення сформовані вимоги до системи програмного забезпечення для подальшого її вдосконалення.
- Участь в процесі розробки, тестування та адаптації нових можливостей програмного забезпечення.
- Ведення довідники в програмі 1С та в інших базах даних у томи числі і самописних, що стосуються зони відповідальності структурного підрозділу Товариства.
- Оновлення та адміністрування різноманітної інформації, що завантажується до аналітичного серверу, та контроль її коректності.
- Контроль виконання на кожному етапі вдосконалення програмного забезпечення.
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ КОНТРОЛЮ СТАНДАРТІВ МЕРЧЕНДАЙЗИНГА
Істерн Беверідж Трейдінг, ТОВ
FMCG
5 років 8 місяців
12.2011 - 08.2017
В різний час від чотирьох до десяти чоловік в підпорядкуванні.
Ціль посади – організація контролю впровадження співробітниками Служби продажів стандартів мерчендайзинга, реалізації трейд-маркетингових активностей в торгівельних точках всіх каналів збуту України.
Основні завдання:
- Контроль впровадження стандартів представленості (store-check) та реалізації трейд-маркетингових заходів в торгівельних точках.
- Контроль виконання співробітниками Служби продажів задач, що поставленні керівником та переданих на контроль відділу.
- Контроль за наданням обов'язкової звітності керівних співробітників Служби продажів.
- Контроль роботи фахівців відділу.
- Звітність безпосередньому керівнику за результатами діяльності відділу.
Посадові обов'язки:
Організація аудитів територій:
- Планування графіка та цілей аудитів територій.
- Постановка завдань фахівцям відділу контролю.
- Планування та організація відряджень пов'язаних з аудитом територій.
- Звітність безпосередньому керівнику за підсумками проведеного аудиту.
- Доведення результатів аудиту та поставлених за його підсумками завдань до відповідальних співробітників Служби продажів.
- Контроль за виконанням відповідальних співробітників Служби продажів поставлених завдань за підсумками аудиту.
- Інформування безпосереднього керівника щодо виконання поставлених завдань відповідальними працівниками Служби продажів.
Робота з обов'язковою звітністю керівних працівників Служби продажів:
- Консолідація наданої звітності від керівних працівників Служби продажу.
- Надання підсумкових даних керівнику відділу координації продажів для включення цієї інформації до розрахунку заробітної плати.
Досягнення:
- Збільшення ефективності та мобільності роботи відділу.
- Автоматизація процесу внесення даних моніторингу за допомогою сервісів Google (Google Sheets, GAS).
- Оптимізація побудови маршрутів за допомогою Google Maps.
Ключова інформація
- Робота з великими обсягами даних.
- Систематизація та аналіз даних.
- Візуалізація даних.
- Прогноз продажів.
- Автоматизація процесів.
- Формування команди.
- Планування та реалізація аудитів теріторій.
- Водійське посвідчення кат. В.
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Експерт: Excel, Google Sheets
Просунутий користувач: Google Apps Script (JS), VBA.
Впевнений користувач: 1С, DAX, Google Looker Studio.
Початківець: MDX, SQL, HTML, CSS.
Водійське посвідчення
Категорія "В"
Личные качества
- Дисциплінованність.
- Відповідальність.
- Проактивність.
- Самоорганизація.
- Навчальність.
- Комунікабельність.
- Стресостійкість.
- Вміння працювати в команді та без.
Свій розділ
Дякую за увагу до моєго резюме.
Юрій
Юрій
Аналітик консолідованої інформації.
Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому