Працювала в 4 компаніях 18 років 4 місяці
Транспорт та Логістика, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
Фнансовий менеджер
КОНСОЛЬЛАЙН УКРАЇНА
Транспорт та Логістика
1 рік 11 місяців
10.2022 - до теперішнього часу
• отримання, перевірка та оплата рахунків постачальників послуг; проведення звірок взаєморозрахунків; контроль кредиторської заборгованості, ведення платіжного календаря, контроль виконання платежів згідно графіків;
• оплата рахунків, проведення банківських виписок (у т.ч. закордонні банки);
• контроль дебіторської заборгованості та співпраця з відповідальними відділами щодо оплат виставлених рахунків відповідно до укладених договорів;
• підготовка бухгалтерської документації для закриття питань валютного контролю;
• погодження/підписання заявок на надання послуг з перевезення/обслуговування вантажів;
• видача дозволів на перевезення/обслуговування вантажів (контроль наявності документів по перевезенню, коректності виставлених рахунків за послуги, наявності оплати відповідно до умов договорів, відсутності просроченої дебіторської заборгованості);
• підготовка звітів на вимогу керівництва
Економіст
Колумбус Хендлинг, ООО
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
9 років 8 місяців
01.2013 - 09.2022
• отримання, перевірка та облік первинної документації від постачальників послуг;
• виставлення рахунків, підготовка актів виконаних робіт замовникам послуг;
• складання виробничих, економічних звітів підприємства; • розрахунок собівартості послуг;
• контроль ведення взаєморозрахунків із постачальниками/ замовниками;
• контроль дебіторської / кредиторської заборгованості; • ведення ділової переписки, проведення переговорів з постачальниками та замовниками (у т.ч. англійською мовою);
• підготовка та супровід договірної роботи; • ведення документообігу (робота з кореспонденцією, підготовка наказів, розпоряджень, розробка внутрішньо-нормативної документації підприємства, архівація документів);
• прийом та підготовка документів і матеріалів керівнику підприємства;
• ведення обліку робочого часу персоналу;
• здійснення матеріально-технічного забезпечення підрозділів підприємства.
Виконання функцій начальника виробничо-диспетчерського відділу (вересень 2016 - лютий 2022):
• організація роботи структурного підрозділу;
• управління діями з наземного обслуговування рейсів, контроль та координація видів діяльності, пов’язаних з операціями на пероні; • заповнення спеціальних робочих форм та повідомлень;
• підготовка зовнішньої нормативної документації для проходження сертифікаційного обстеження в державних органах;
• ведення ділової переписки, проведення переговорів з постачальниками та замовниками (у т.ч. англійською мовою);
• пошук, збір та систематизація необхідної інформації
Інженер відділу управління маршрутною мережею та доходами
Авіакомпаня Аеросвіт
Транспорт та Логістика
4 місяці
09.2012 - 01.2013
• підготовка статистичних звітів по пасажиропотокам, аналіз ринку авіаперевезень, аналіз ринкових тарифів, побудова тарифної структури, аналіз виконаної роботи, робота з агентами і представництвами авіакомпанії
Провідний економіст відділу обліку виробничих витрат
Авіакомпанія Аеросвіт
Транспорт та Логістика
6 років 3 місяці
06.2006 - 09.2012
• ведення взаєморозрахунків з постачальниками авіаційних послуг в країнах Європи та СНД (отримання, перевірка, передача на оплату рахунків постачальників); • внесення інформації в програму обліку витрат авіакомпанії (Flight Costs) та в бухгалтерську систему підприємства (SUN SYSTEM); • контроль дебіторсько-кредиторської заборгованості постачальників; • складання актів звірок та контроль взаєморозрахунків з постачальниками;• розрохунок експлуатаційних витрат авіакомпанії • складання актів звірок та контроль взаєморозрахунків з постачальниками; • ведення ділової переписки, проведення переговорів з постачальниками; • інформаційно-аналітична робота, пов’язана з обробкою великого об’єму інформації
Ключова інформація
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
Навчалась в 1 закладі
Національний авіаційний університет
Факультет менеджменту і логістики. Спеціальність: організація перевезень і управління на транспорті (авіаційному)
Київ, 2006
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Альона
Альона
Економіст / фінансовий менеджер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 4 години тому