Ключова інформація
Проекти
Підбір приміщень для салону краси, підбір персоналу для індустрії краси з медичною освітою, надання медичних послуг,
Робота в передвиборчій компанії та на виборах, підбір, перевірка, навчання персоналу для роботи на виборах,
Підбір продавців на торговельні майланчики, виготовлення ексклюзивних флораріумів з живих рослин, живого моху та декоративного меменю, сервісний догляд за рослинами, лікування рослин
HR
з 10.2016 по 09.2018 ГЛОБАЛ КЕПІТАЛ КОНСАЛТИНГ, Київ (Консалтинг, аналітика, Call центр, продажі по телефону)
Формування київського офісу з "0" (Головний офіс в Лондоні)
ріст персоналу з 5 чол до 50 чол.
Пошук талантів: масово менеджерів з продажів В2С, дайлера-presale, support спеціалістів, affiliate-менеджерів працюючіх як на російській мові, так і на англійській, іспанській, італійській, немецькій мовах, бухгалтера. Разробка job offer, памяток для новачків, правил работы, супровід процесу адаптації, впровадження наставництва, работа з кожним членом команди для разробки матеріальної, нематериальної мотивації, табелювання працівників, розрахунок заробітної плати, моніторинг заробітних плат, робота с колективом, проблемами та потребами працівників, виділення лідерів, турбота про працівників компанії, report для лондонського офіса.
Підбір приміщень для нових офісів, повна їх комплектація меблями, технікою, працівниками.
Досягнення: +2 нових офіси в кращих БЦ Києва укомплектованих меблями, технікою, персоналом, які приносять постійних дохід. Ріст персоналу з 5 осіб до 50 чол.
Менеджер з персоналу
З 06.2016 по 10.2016 АЙТРАК, Київ (Продаж шин, акомуляторів та масел для авто)
організувала роботу кадрової служби з "нуля"; займалась пошуком та відбором персоналу (менеджерів з продажу В2В, В2С, завідуючого складом, начальника відділу логістики, фінансового директора, шиномонтажників), розробляла профілі посад, проводила співбесіди та відбір персоналу, формувала job offer успішним кандидатам, готувала робочі місця для нових працівників, розробляла KPI для менеджерів з продажу та постачанню, розробляла процедури компанії, моніторила ринок праці й заробітних плат, розробляла програми: адаптації, мотивації, вела кадрове діловодство в повному обсязі в 1С 8.3, робота в M.E.Doc, займалась веденням особових справ та трудових книжок, вела облік лікарняних, розробляла посадові інструкції, складала договори, надавала довідки з місця роботи працівникам.
Менеджер з персоналу
з 05.2013 по 01.2016 КЛІНІНГ ПЛЮС, Київ (Послуги з комплексного прибирання)
Організувала роботу кадрової служби «з нуля», займалась підбором персоналу(начальника відділу продажів, менеджерів з продаж послуг В2В,В2С, комірника на малооцінку, СММ, менеджерів на регіони ,прибиральників, сантехніків, електриків, садовника) розробляла посадові інструкції, проводила співбесіди, адаптацію, мотивацію персоналу, формувала кадровий резерв, вела кадрове діловодство в повному обсязі в 1С 8.2, вела особові справи й облік трудових книжок, вела облік лікарняних, розробляла посадові інструкції, складала договори, розробила колективний договір, складала штатний розпис та зміни до нього, готувала графіки відпусток, документацію для тендерів, робила звітність в Центр зайнятості по квоті, дбала про здоров'я в колективі(аптечка, медикаментозне лікування, в т. ч. ін'екції) з 09.15 по 01.16 підбирала персонал віддалено
Інспектор по роботі з кадрами
З 10.2003 по 11.2008 КП "Інститут земельних відносин Київської обл", Київ
Організувала роботу «з нуля», підбір персоналу, адаптація персоналу; вела особові справи працівників, займалась кадровим діловодством в повному обсязі, вела облік трудових книжок, лікарняних, складала штатний розпис та зміни до нього, табелювала працівників, дбала про здоров'я працівників, робота в 1С
Інспектор по роботі з кадрами
З 10.2003 по 04.2007 Страхова Група "ТАС", Київ
Займалась: кадровим діловодством, вела особові справи, облік лікарняних та трудових книжок,
Пошуком та и підбором персоналу, проводила співбесіди, адаптацію персоналу, складала штатний розпис та зміни до нього, табелювала працівників, дбала про здоров'я працівників, повністтю забеспечувала офіс, вхідна/вихідна документація, робота з поштовими службами, робота в 1С
Освіта
Державний інститут з підготовки кадрів
кадровий менеджмент, 04.2019 -05.2019 Підвищення кваліфікації інтенсив
Міжрегіональна Академія управління персоналом
Директор з персоналу, Київ 01.2016 - 05.2016 підвищення кваліфікації, інтенсив
Університет економіки та права «КРОК»
Директор з персоналу, Київ 08.2009 -12.2009 підвищення кваліфікації, інтенсив
КМУ лікувальна справа, м/с, Київ спеціаліст с 09.1988 по 07.1991
Семінари, вебінари постійно KadroLend, Factor.Academy,YouControl, 7eminar.com, Mike Pritula та багато інших
Знання комп'ютера 1С 8.2, 8.3, One Box, M.E.Doc
Працюю як самостійно, так і в команді, прагну навчатись новому.
Додаткова інформація
Місце проживання
Живу в Біличах, метро Академмістечко
Лілія
Лілія
Менеджер з адмінітративних питань
Київ
Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район
повна зайнятість, неповна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому